Het TMI topic

Ik zag het voor me en ik moest zo hard lachen maar ik vind het wel heel zielig!!

1 like

Ik zweet dan in ieder geval veel meer, ellende.

Door dit topic ben ik sinds kort overmatig mijn handen gaan wassen en het is niet helemaal onopgemerkt gebleven. Mijn vriend net: “je bent heel smetvrezend opeens, kun je niet beter handschoenen gaan dragen”. :joy:

8 likes

Na mijn bevalling waarschuwde de verpleegster dat ik stolsels zo groot als een tennisbal kon verliezen. Nou ze overdreef niet. Ik stond een dag later op om het gordijn goed dicht te doen en voelde iets groots uit me glibberen. Dus ik waggelde wijdbeens naar de wc en het was ENORM, zeker formaat tennisbal inderdaad. Het paste ook niet met het kraamverband in zo’n hygiënezakje. Het deed me denken aan gelatinepudding qua structuur? Was echt goor en fascinerend tegelijk.

16 likes

@Grey @HvO OMG :scream:

Goed dat ik dit alvast weet in ieder geval.

3 likes

Echt 10 miljoen punten voor mijn vriend op dit gebied. Ik heb gelukkig geen stolsels gehad maar wel bloedverlies natuurlijk. Ik kon na de keizersnede niet voorover bukken dus mn vriend heeft een paar keer mijn kraamverbandjes verwisseld.

6 likes

Nee zo bedoelde ik t ook echt niet! 0 punten aftrek! Ik wilde meer inhaken op je verhaal, ik weet namelijk niet hoe goed ik t zou doen als het andersom was geweest namelijk :sweat_smile:

1 like

Ja! Ik gebruik normaliter geen deo of “natuurlijke” deo (omdat ik sowieso 's ochtends douche en me 's avonds was, en nauwelijks zweet/niet ruik), maar als ik ongesteld ben kan ik echt misselijk worden van mijn eigen geur. Ik ben wel eens 's nachts opgestaan om me te wassen en deo op te doen om er vervolgens achter te komen dat het dag 28 van mijn cyclus was. Magisch.

(Tegenwoordig gebruik ik die Maximum Protection deo van Dove/Rexona als ik ongesteld ben, als ik die 's avonds aanbreng ben ik de hele nacht en dag erna veilig, zo fijn!!!)

Wie van jullie speelde vroeger ook dit spel? Moest hier ineens aan denken :’) Ik wil het weer spelen haha

14 likes

Gewoon stoppen dan… Morgen weer een dag!

1 like

@Krabsalade Zo idd! Ik ben blij dat jullie dit typen. Ik dacht dat het aan mij lag… vet irritant. Rook mezelf al steeds, dus dacht dat anderen dat dan ook wel moesten ruilen. Iek.

1 like

Warm water of melk drinken schijnt te helpen!

1 like

Ja ik!! Deze was ik helemaal vergeten haha, kon me er uuuren mee vermaken

1 like

Jaaaaa! Moest ik ook aandenken door alle worm verhalen

1 like

Houdt het wel soepel en maakt de kans op verder scheuren kleiner

Anders misschien iets van sudocreme? Zodat het indroogt en sneller geneest?

@HvO een badje met badedas, hoe dan? Met je reet in een emmer gaan hangen ofzo haha. Zie het nu helemaal voor me hahaha

4 likes

Ik ben 5 dagen op vakantie geweest zonder te poepen en natuurlijk is het eerste wat ik heb moeten doen zodra ik op het vliegveld “thuis” ben aangekomen minutenlang poepen geweest :full_moon_with_face: pfff. Mijn vriend, die op onze bagage bij de lopende band stond te wachten: “Wat zie je er slank uit!”… volgens mij was die drol echt 2 kg.

23 likes

Ooohhh ik kijk zo uit naar het moment dat mijn gips eraf mag!! Mijn vingers zitten nu al onder de schilfers als ik ze na het krabben terugtrek :thumbsup: Zo benieuwd wat ik aantref.

3 likes

Dit doet me denken aan een aflevering van Dr Pimple Popper waarin iemand een lipoom had en zei dat die al eens was uitgeknepen, waarop zij zei dat je het wel uit kunt knijpen maar dan komt het weer terug want er zit een soort zakje omheen en die moet je weghalen ipv uitknijpen. Misschien is dat hiermee ook wel?