Ik heb een flinke vaginale schimmelinfectie door gebruik van antibiotica. Heb al zo’n canesto gyno (?) ei gehaald maar dat helpt niet, heb eeeecht geen zin om naar de dokter te gaan want weet zeker dat het de normale Candide schimmel is en wil daar niet voor alles gaan showen. Zal ik canesto gyno zalf halen voor de jeuk of gewoon doorzetten? Gaat uiteindelijk toch vanzelf over maar heb er nu last van
Zo heb ik eens een hele heftige bloedneus opgelopen En maar pulken; bleek het een ader te zijn.
Vervolgens kreeg ik steeds vaker last van bloedneuzen (bijvoorbeeld indien ik van buiten (koud) naar binnen (warm) liep. Uiteindelijk moest ik die ader laten dichtschroeien bij de KNO-arts. Die stopt dan een doekje met verdovingsmiddel DOOR JE NEUS tot aan je hersenen ofzo? En na de behandeling ruik je een week barbecue.
Wauw oké ik haal nu m’n vinger uit m’n neus. Never again.
Oke heb me verslikt in m’n drinken maar het was het waard hahaha
Klinkt overigens ontzettend naar, gelukkig hoefde je niet uit te kleden!
Jaa die had ik ook gekocht! En dat was dan 1 zo’n ei die ik er ‘s avonds in moest doen. Maar dat was woensdagavond en het is nog niet over… zal ik ook nog die kleine zalfjes van dat merk doen?
Ohh waarschijnlijk een pil/ei voor de binnenkant en zalf voor en de jeuk! Good to know! Kan ik ook gewoon zalf erbij halen van de apotheek thanks voor je antwoorden! Heeft me echt geholpen!
Gelukkig maar! Ik ben nog niet geweest maar de pijn is hier ook weg. Blijkbaar herstelt de boel daar toch redelijk snel.
Hoe is het met iedereen zijn extra huisdieren?
Aka piergate?
Hahaha ik ook, al echt een week ofzo ook sinds de eerste aarsmaden verhalen. Denk dat ik maar gewoon die tabletten neem, als ik geen wormen in me heb dan werken ze vast wel als placebo
Hoe kan je dat bij jezelf zien???
Ja nu je het zegt!! Ik vroeg me al af waarom ik zo stonk deze week toen ik deo was vergeten. Als ik zo’n erge zweetlucht heb, stinkt dat vet erg naar wiet. Heel goor
Oh ik ben niet zo lenig hahaha en mn dikke buik zit dan in de weg
Als je echt echt echt jeuk hebt (vaak savonds) en je krabt aan je kontgat kan je ze gewoon aan je vinger hebben.
Facking goor. Heb als kind wel eens gehad nu gelukkig al jaaaaren geen wormpjes meer gehad haha maar je kunt het best makkelijk oplopen hoor. Kan ook door seks bijv als alle lichaamssappen met elkaar vermengd worden if you know what i mean
Ik zag het voor me en ik moest zo hard lachen maar ik vind het wel heel zielig!!
Ik zweet dan in ieder geval veel meer, ellende.
Door dit topic ben ik sinds kort overmatig mijn handen gaan wassen en het is niet helemaal onopgemerkt gebleven. Mijn vriend net: “je bent heel smetvrezend opeens, kun je niet beter handschoenen gaan dragen”.
Na mijn bevalling waarschuwde de verpleegster dat ik stolsels zo groot als een tennisbal kon verliezen. Nou ze overdreef niet. Ik stond een dag later op om het gordijn goed dicht te doen en voelde iets groots uit me glibberen. Dus ik waggelde wijdbeens naar de wc en het was ENORM, zeker formaat tennisbal inderdaad. Het paste ook niet met het kraamverband in zo’n hygiënezakje. Het deed me denken aan gelatinepudding qua structuur? Was echt goor en fascinerend tegelijk.
Echt 10 miljoen punten voor mijn vriend op dit gebied. Ik heb gelukkig geen stolsels gehad maar wel bloedverlies natuurlijk. Ik kon na de keizersnede niet voorover bukken dus mn vriend heeft een paar keer mijn kraamverbandjes verwisseld.
Nee zo bedoelde ik t ook echt niet! 0 punten aftrek! Ik wilde meer inhaken op je verhaal, ik weet namelijk niet hoe goed ik t zou doen als het andersom was geweest namelijk