Ik ben al twee weken een klein beetje ongesteld maar het wil niet echt doorzetten (pcos en heel onregelmatig ongesteld). Nou heb ik er verder niet zo’n last van, als ik ga slapen en als ik weer wakker word haal ik mijn cup er even uit, maar eigenlijk was ik al bijna vergeten dat ik ongesteld was.
Vanochtend was ik aan het werk en ik voelde ineens echt iets superraars, een soort bubbelend gevoel ofzo? Ik ging naar de wc, ik zag dat ik een klein beetje doorgelekt was en ik haalde mijn cup eruit. Toen kreeg ik ineens echt een enorme plas bloed over mijn handen. In vier uur tijd was hij helemaal vol gaan zitten (er past echt veel bloed in zo’n ding), maar hij fungeerde ook als een soort stop / kurk, hij hield nog veel meer bloed tegen wat daarboven zat en er toen in één keer uitstroomde.
Ik ben echt een kwartier bezig geweest in een klein toilethokje zonder kraan om alles een beetje schoon te maken 
Toen realiseerde ik me dat dit dus de reden was dat ik me sinds gisteren super chagrijnig en somber voelde, dat mijn gezicht ineens vol puistjes zat en dat ik al de hele nacht en ochtend last had van mijn buik. (Ik dacht dat dat laatste mijn darmen waren omdat ik weer allemaal zooi had zitten vreten.)