Het TMI topic

Ja! Ik gebruik normaliter geen deo of “natuurlijke” deo (omdat ik sowieso 's ochtends douche en me 's avonds was, en nauwelijks zweet/niet ruik), maar als ik ongesteld ben kan ik echt misselijk worden van mijn eigen geur. Ik ben wel eens 's nachts opgestaan om me te wassen en deo op te doen om er vervolgens achter te komen dat het dag 28 van mijn cyclus was. Magisch.

(Tegenwoordig gebruik ik die Maximum Protection deo van Dove/Rexona als ik ongesteld ben, als ik die 's avonds aanbreng ben ik de hele nacht en dag erna veilig, zo fijn!!!)

Wie van jullie speelde vroeger ook dit spel? Moest hier ineens aan denken :’) Ik wil het weer spelen haha

14 likes

Gewoon stoppen dan… Morgen weer een dag!

1 like

@Krabsalade Zo idd! Ik ben blij dat jullie dit typen. Ik dacht dat het aan mij lag… vet irritant. Rook mezelf al steeds, dus dacht dat anderen dat dan ook wel moesten ruilen. Iek.

1 like

Warm water of melk drinken schijnt te helpen!

1 like

Ja ik!! Deze was ik helemaal vergeten haha, kon me er uuuren mee vermaken

1 like

Jaaaaa! Moest ik ook aandenken door alle worm verhalen

1 like

Houdt het wel soepel en maakt de kans op verder scheuren kleiner

Anders misschien iets van sudocreme? Zodat het indroogt en sneller geneest?

@HvO een badje met badedas, hoe dan? Met je reet in een emmer gaan hangen ofzo haha. Zie het nu helemaal voor me hahaha

4 likes

Ik ben 5 dagen op vakantie geweest zonder te poepen en natuurlijk is het eerste wat ik heb moeten doen zodra ik op het vliegveld “thuis” ben aangekomen minutenlang poepen geweest :full_moon_with_face: pfff. Mijn vriend, die op onze bagage bij de lopende band stond te wachten: “Wat zie je er slank uit!”… volgens mij was die drol echt 2 kg.

23 likes

Ooohhh ik kijk zo uit naar het moment dat mijn gips eraf mag!! Mijn vingers zitten nu al onder de schilfers als ik ze na het krabben terugtrek :thumbsup: Zo benieuwd wat ik aantref.

3 likes

Dit doet me denken aan een aflevering van Dr Pimple Popper waarin iemand een lipoom had en zei dat die al eens was uitgeknepen, waarop zij zei dat je het wel uit kunt knijpen maar dan komt het weer terug want er zit een soort zakje omheen en die moet je weghalen ipv uitknijpen. Misschien is dat hiermee ook wel?

Pfff sinds ik thuis ben van vakantie kan ik gewoon niet meer naar de wc. Nu is dat voor mij niet gek, want ik kan zo 2 weken niet hoeven, maar ik slik gewoon laxeermiddel en het komt geeneens.

Denk dat mijn darmen in Thailand verpest zijn (daar hoefde ik geen laxeermiddel te gebruiken haha), en nu in het schone Nederland weer tot rust komen haha.

<3 noro

Ik ben al twee weken een klein beetje ongesteld maar het wil niet echt doorzetten (pcos en heel onregelmatig ongesteld). Nou heb ik er verder niet zo’n last van, als ik ga slapen en als ik weer wakker word haal ik mijn cup er even uit, maar eigenlijk was ik al bijna vergeten dat ik ongesteld was.

Vanochtend was ik aan het werk en ik voelde ineens echt iets superraars, een soort bubbelend gevoel ofzo? Ik ging naar de wc, ik zag dat ik een klein beetje doorgelekt was en ik haalde mijn cup eruit. Toen kreeg ik ineens echt een enorme plas bloed over mijn handen. In vier uur tijd was hij helemaal vol gaan zitten (er past echt veel bloed in zo’n ding), maar hij fungeerde ook als een soort stop / kurk, hij hield nog veel meer bloed tegen wat daarboven zat en er toen in één keer uitstroomde.
Ik ben echt een kwartier bezig geweest in een klein toilethokje zonder kraan om alles een beetje schoon te maken :flushed:

Toen realiseerde ik me dat dit dus de reden was dat ik me sinds gisteren super chagrijnig en somber voelde, dat mijn gezicht ineens vol puistjes zat en dat ik al de hele nacht en ochtend last had van mijn buik. (Ik dacht dat dat laatste mijn darmen waren omdat ik weer allemaal zooi had zitten vreten.)

3 likes

Ik heb zaterdag zo’n canesten-ei gebruikt en de stukjes smurrie komen er nog steeds uit :sob:

1 like

Doet mij nog het meest denken aan overjarige yoghurt ofzo. Echt rare sliertachtige stukjes. En idd soms ook rozig. Moet m’n onderbroek meerdere malen verschonen, omdat het zo vies voelt.

1 like

Soms vergeet ik een paar dagen m’n navel schoon te maken en als ik dan m’n vinger erin steek en ik ruik eraan komt er toch een putlucht van af :nauseated_face: vraag me af of meer mensen zo’n stinknavel hebben

5 likes

Moet je eens onder je nagel gaan in de hoekjes van je dikke teen (met de andere kant van zo’n bokkenpootje ofzo) das zo’n zelfde geur!

4 likes