Het TMI topic

Ik heb dit ook soms hahah. Denk dat het er misschien ook mee te maken heeft of je een diepe(re) navel hebt ja of nee. Soms denk ik dat het er ook mee te maken heeft dat je daar wat minder goed kan afdrogen enzo.

1 like

Dit stelt me gerust jongens, let’s embrace de stinknavel :heart:

2 likes

Dacht dat het aan mij lag, maar blijkbaar dus niet. Of we hebben allebei hetzelfde probleem :joy:

Mijn navel stinkt ook niet, maar ik heb echt een gat zonder “flapjes” zeg maar.

Achter m’n oor stinkt het wel. En als ik daar heb gepeuterd dan moet ik stiekem nog een paar keer aan m’n vinger ruiken :see_no_evil:

3 likes

Kan misschien ook dat niet veel mensen daar gaan peuteren en aan ruiken :flushed::sweat_smile: Ik heb t nu ook niet meer omdat ik t vaak schoonmaak met pedicuren en lakken. Maar mijn vriend joh, echt zo’n typisch luchtje haha! Schijnt trouwens gewoon huidcelletjes/zweet/zeep enzo te zijn wat zich daar verzamelt.

1 like

Late to the party maar denk toch echt dat ze met t warme weer af hebben zitten koelen in een pierenbadje

Ik vind het zo’n eng gevoel om in mijn navel te zitten. Dus geen idee of de mijne stinkt :woman_shrugging:
Mijn vriend krijgt ook echt een elleboog als hij te dicht bij mijn navel komt

3 likes

Haha dat heb ik ook, kan gerust in m’n eigen navel poeren maar als m’n vriend dat doet om me te pesten word ik meteen misselijk :joy:
Maar ook ik heb een stinknavel als ik 'm niet goed schoonmaak, heb geloof ik ook een vrij diepe navel.

1 like

Eerste dag van mijn ongesteldheid: wordt wakker met hoofdpijn, buikpijn, een verkoudheid en een verklopt darmsysteem. Voor de rest gaat het goed hoor.

1 like

Ja ik ook! Gewoon alsof je het heel snel moet doen. Voelt zo raar.

1 like

Bah ik vind dat gewoon ook raar, m’n ex ging wel eens met z’n tong door m’n navel roeren. IEL. Mijn navel stinkt trouwens niet, en achter m’n oor ook niet. Er zit niet eens een geur aan.
Maar toen dacht ik weer, misschien ruik ik m’n eigen lichaamsgeur niet. Ik ken iig wel de geur van m’n afscheiding en zweet.

1 like

Mijn grote teennagel ligt er drie kwart af en het is zo goor en fascinerend tegelijkertijd. Het laatste stukje is ook helemaal blauw/bruin, maar het laat maar niet los.

1 like

Errywhere :pig_nose: ik vind dat zo’n leuk ‘woord’.

1 like

Oh wow, vond je het zelf niet eng?

Okee nav dit topic heb ik ook eens in mn navel gewroet en wtf? Er zat gewoon een soort steentje in? Gatverdamme en ik ben juist zo schoon op mezelf, had echt het idee dat het ding wel mee schoon spoelde door de zeep/water die erlangs liep onder de douche… Blijkbaar moet ik m toch maar dagelijks gaan uitmesten… Er kwam ook stinkend vocht uit, yuk.

2 likes

Haha, ik vind dit leuk en begrijp je! Ik koos voor een plaatselijke verdoving in mijn arm en kreeg dus ook alles mee. Eerst gingen ze bot ‘oogsten’, man wat een herrie. En later moest er een schroef in. Ik bewoog ook echt op die tafel :sweat_smile:

O ja, halverwege waren de lepeltjes op. Ik kon niks zien en wist echt niet wat ik me daarbij voor moest stellen. Dessertlepels? Eetlepels? Theelepels? Er werd in elk geval gebeld voor een nieuwe voorraad.

2 likes

Ik heb de laatste dagen echt enorme drollen uitgescheten, niet normaal

6 likes

Dit is het waarschijnlijk geweest! En dan in diverse maten

2 likes

Hahaha ja, ik misschien ook wel :face_with_hand_over_mouth: Het is toch je eigen lichaam hè. Ik vond het al zoooo raar dat ze mijn arm pakten en draaiden en ik niks voelde.

@Vogeltje aha! :face_with_monocle:

1 like

Herkenbaar. Een keer was ik ook een beetje ongesteld geworden. Kwamen er roze stukjes uit mijn vagijn was echt bijster fascinerend.