Oh wow, vond je het zelf niet eng?
Okee nav dit topic heb ik ook eens in mn navel gewroet en wtf? Er zat gewoon een soort steentje in? Gatverdamme en ik ben juist zo schoon op mezelf, had echt het idee dat het ding wel mee schoon spoelde door de zeep/water die erlangs liep onder de douche⦠Blijkbaar moet ik m toch maar dagelijks gaan uitmesten⦠Er kwam ook stinkend vocht uit, yuk.
Haha, ik vind dit leuk en begrijp je! Ik koos voor een plaatselijke verdoving in mijn arm en kreeg dus ook alles mee. Eerst gingen ze bot āoogstenā, man wat een herrie. En later moest er een schroef in. Ik bewoog ook echt op die tafel 
O ja, halverwege waren de lepeltjes op. Ik kon niks zien en wist echt niet wat ik me daarbij voor moest stellen. Dessertlepels? Eetlepels? Theelepels? Er werd in elk geval gebeld voor een nieuwe voorraad.
Ik heb de laatste dagen echt enorme drollen uitgescheten, niet normaal
Hahaha ja, ik misschien ook wel
Het is toch je eigen lichaam hĆØ. Ik vond het al zoooo raar dat ze mijn arm pakten en draaiden en ik niks voelde.
@Vogeltje aha! 
Herkenbaar. Een keer was ik ook een beetje ongesteld geworden. Kwamen er roze stukjes uit mijn vagijn was echt bijster fascinerend.
Mijn verstandskies is getrokken er komt een lucht uit mān bek jongens, niet te doen.
Ik was vergeten hoe enorm vervelend blaasontsteking is. Ik heb vannacht zo lang op de wc gezeten. En ik voel het dan altijd continu. Ik heb ook nog op een handdoek gezeken.
Ugh ja, verschrikkelijk. Hopelijk is het snel weg!
O jaaa dat had ik toen ook! Wat een graflucht is dat zeg, verder niet veel last van?
Valt mee! Onder was veeeeel erger. Ben alleen verkouden en mān holtes zitten helemaal vol, daardoor wel iets meer pijn bij mn kaak. Maar echt vergeleken met vorige twee keer valt het mee.
Die neusspray (Dymista) is zoooo smerig
Avamys merkte ik echt niks van maar deze skip ik als ik brak ben want dan kan ik het echt niet aan haha
Ik had laatst flixonase voor mezelf bedacht, blijkbaar heb ik dat als kind een keer gehad (had veel oorproblemen), want die geur bij de eerste keer sprayen deed ineens allerlei herinneringen omhoog komen, grappig hoe zoān specifiek geurtje dat kan doen 
Ik heb net Mn moeder een mee-eter op Mn kont laten uitknijpen en we waren allebei super teleurgesteld dat er geen fontein aan pus uit kwam.
Ik had op mijn kin ook best een grote mee-eter en gister kon ik hem eindelijk uitknijpen. Zo bevredigend 
Omg, ik heb dus gewoon in mijn broek geplast. Had totaal geen controle meer over die spieren daar. Ik vroeg me vanochtend nog af of het normaal is om je ziek te melden met blaasontsteking. Nou ondanks dat ik me beroerd voel en geen antibiotica daarvoor dacht ik dat het wel ging. Die hele controle in het ophouden van plassen is weg. Ik voelde het al aankomen en ook al die plas weglopen en ik kon niks doen. Gatver. Meestal was ik er met max 3 dagen, zonder antibiotica vanaf. Hopelijk nu ook. Ik haat dit zo. Het is zo naar.
Oh mijn God. Hoe overleef jij blaasontsteking zonder antibiotica?
Als ik blaasontsteking heb ga ik echt kapot van de pijn. Gewoon niet normaal zegmaar. Dan haal ik antibiotica. En 2 uurtjes later voel ik me weer normaal!
Ik mag geen antibiotica daarvoor, dan ben ik nog verder van huis. Laatste keer belandde ik midden in de nacht kotsend op de huisartsenpost, kreeg ik spierverslappers en allerlei prullaria voorgeschreven. Ik legde nog net niet het loodje. Ik heb daar helaas een allergische reactie op. Dus veel water drinken, cranberryshit etc. Het is geen pretje nee. Maar het gevolg van antibiotica nog erger. Blijft dit erg aanhouden, hebben ze wel een of ander medicatiepakket maar ik bedank er nog liever ff voor.