Ugh ja, verschrikkelijk. Hopelijk is het snel weg!
O jaaa dat had ik toen ook! Wat een graflucht is dat zeg, verder niet veel last van?
Valt mee! Onder was veeeeel erger. Ben alleen verkouden en mān holtes zitten helemaal vol, daardoor wel iets meer pijn bij mn kaak. Maar echt vergeleken met vorige twee keer valt het mee.
Die neusspray (Dymista) is zoooo smerig
Avamys merkte ik echt niks van maar deze skip ik als ik brak ben want dan kan ik het echt niet aan haha
Ik had laatst flixonase voor mezelf bedacht, blijkbaar heb ik dat als kind een keer gehad (had veel oorproblemen), want die geur bij de eerste keer sprayen deed ineens allerlei herinneringen omhoog komen, grappig hoe zoān specifiek geurtje dat kan doen
Ik heb net Mn moeder een mee-eter op Mn kont laten uitknijpen en we waren allebei super teleurgesteld dat er geen fontein aan pus uit kwam.
Ik had op mijn kin ook best een grote mee-eter en gister kon ik hem eindelijk uitknijpen. Zo bevredigend
Omg, ik heb dus gewoon in mijn broek geplast. Had totaal geen controle meer over die spieren daar. Ik vroeg me vanochtend nog af of het normaal is om je ziek te melden met blaasontsteking. Nou ondanks dat ik me beroerd voel en geen antibiotica daarvoor dacht ik dat het wel ging. Die hele controle in het ophouden van plassen is weg. Ik voelde het al aankomen en ook al die plas weglopen en ik kon niks doen. Gatver. Meestal was ik er met max 3 dagen, zonder antibiotica vanaf. Hopelijk nu ook. Ik haat dit zo. Het is zo naar.
Oh mijn God. Hoe overleef jij blaasontsteking zonder antibiotica?
Als ik blaasontsteking heb ga ik echt kapot van de pijn. Gewoon niet normaal zegmaar. Dan haal ik antibiotica. En 2 uurtjes later voel ik me weer normaal!
Ik mag geen antibiotica daarvoor, dan ben ik nog verder van huis. Laatste keer belandde ik midden in de nacht kotsend op de huisartsenpost, kreeg ik spierverslappers en allerlei prullaria voorgeschreven. Ik legde nog net niet het loodje. Ik heb daar helaas een allergische reactie op. Dus veel water drinken, cranberryshit etc. Het is geen pretje nee. Maar het gevolg van antibiotica nog erger. Blijft dit erg aanhouden, hebben ze wel een of ander medicatiepakket maar ik bedank er nog liever ff voor.
Oh wat naar!!! Nou dan vind ik ziekmelding zeker geoorloofd hoor. Je hoeft toch niet te zeggen wat je hebt of wel?
Sterkte in ieder geval! Na je plas incident wel naar huis gekunnen toch?
Zooo kut, had ik laatste keer blaasontsteking ook, lekker in de gang van mijn zusjes appartement gepist, redde de wc net niet meer
Was je op je werk? Heel veel sterkte, mega irritant dat je ook geen antibiotica kan nemen.
Jaa ik was op mān werk. ik had wel voor de zekerheid al een zwarte skinny aangetrokken. Ben daarna idd naar huis gegaan, en auw het doet veel pijn deze keer joh.
ik drink veel water en elke keer bij aandrang ga ik naar de wc, morgen blijf ik thuis. Klinkt wat overdreven maar dan kan ik missschien het zegmaar eruit krijgen voordat ik āmijnā medicatie moet. Dus dan ga ik veeeeeel water drinken, cranberry enzo, heeft iemand nog geniale tips?
Ik eet altijd ook erg veel vitamine C van Roter, dat kan niet echt kwaad en dat plas je uit (waardoor je urine dus heel zuur wordt, vinden bacteriƫn minder leuk)
Wat rot! Ik heb dat ook een keer gehad. Voelde me zo kut daardoor. En citroen uitknijpen in water want dat is ook zuur, thee en geen dingen met suiker
Baking soda! Ik heb het zelf nog niet geprobeerd maar las gisteren toevallig veel positieve verhalen erover.
Een halve theelepel baking soda in warm water mengen en dan opdrinken. Desnoods herhalen. Schijnt echt de pijn te minderen, heb al een tijdje geen ontsteking meer gehad want anders had ik het zeker geprobeerd!
Ja, ik vind dat ook bijzonder, hoe een geur meteen heel sterke herinneringen kan geven. Ook echt vaak heel primaal, dat ik niet eens precies weet wat het bij me naar boven haalt maar dat ik gewoon voel dat er een herinnering is bij die geur. Blijkbaar omdat het het enige zintuig is waarvan de input niet eerst naar de thalamus hoeft zodat we er sneller op kunnen reageren. Vind dat heel interessant ook.
Het is godzijdank een stuk minder. Nadat ik heb uitgeplast nog wel zoān naar gevoel. Hopelijk is het morgen weg. Heb ook appelciderazijn genomen, erg vies maar schijnt goed te helpen.