Het TMI topic

Oh wat naar!!! Nou dan vind ik ziekmelding zeker geoorloofd hoor. Je hoeft toch niet te zeggen wat je hebt of wel?

Sterkte in ieder geval! Na je plas incident wel naar huis gekunnen toch? :disappointed_relieved:

1 like

Zooo kut, had ik laatste keer blaasontsteking ook, lekker in de gang van mijn zusjes appartement gepist, redde de wc net niet meer :sob::sob::sob:

Was je op je werk? Heel veel sterkte, mega irritant dat je ook geen antibiotica kan nemen.

1 like

Jaa ik was op m’n werk. :crying_cat_face: ik had wel voor de zekerheid al een zwarte skinny aangetrokken. Ben daarna idd naar huis gegaan, en auw het doet veel pijn deze keer joh. :confounded: ik drink veel water en elke keer bij aandrang ga ik naar de wc, morgen blijf ik thuis. Klinkt wat overdreven maar dan kan ik missschien het zegmaar eruit krijgen voordat ik ā€œmijnā€ medicatie moet. Dus dan ga ik veeeeeel water drinken, cranberry enzo, heeft iemand nog geniale tips?

1 like

@Jumpsuit oh nee wat klote! Beterschap. Wel fijn dat je meteen naar huis kon.

1 like

Ik eet altijd ook erg veel vitamine C van Roter, dat kan niet echt kwaad en dat plas je uit (waardoor je urine dus heel zuur wordt, vinden bacteriƫn minder leuk)

2 likes

Wat rot! Ik heb dat ook een keer gehad. Voelde me zo kut daardoor. En citroen uitknijpen in water want dat is ook zuur, thee en geen dingen met suiker

1 like

Baking soda! Ik heb het zelf nog niet geprobeerd maar las gisteren toevallig veel positieve verhalen erover.

Een halve theelepel baking soda in warm water mengen en dan opdrinken. Desnoods herhalen. Schijnt echt de pijn te minderen, heb al een tijdje geen ontsteking meer gehad want anders had ik het zeker geprobeerd!

1 like

Ja, ik vind dat ook bijzonder, hoe een geur meteen heel sterke herinneringen kan geven. Ook echt vaak heel primaal, dat ik niet eens precies weet wat het bij me naar boven haalt maar dat ik gewoon voel dat er een herinnering is bij die geur. Blijkbaar omdat het het enige zintuig is waarvan de input niet eerst naar de thalamus hoeft zodat we er sneller op kunnen reageren. Vind dat heel interessant ook.

3 likes

Het is godzijdank een stuk minder. Nadat ik heb uitgeplast nog wel zo’n naar gevoel. Hopelijk is het morgen weg. Heb ook appelciderazijn genomen, erg vies maar schijnt goed te helpen.

1 like

Ja, Baking Soda heb ik de vorige keer ook geprobeerd en dat werkt echt goed! Wel heel goor.

1 like

Ik had een amandelsteentje!
Op het egf ging het daar vaak over maar had het nog nooit gehad. Zo goor

1 like

Ah ik haat het zo dat als ik ongesteld ben geweest ik dan daarna een aantal dagen zo geĆÆrriteerd ben daar beneden. Echt zo’n jeuk en pijn. Ik probeer een beetje af te wisselen met tampons en maandverband maar het gebeurt bij allebei… Ook op tijd vervangen en goed wassen met water maar alsnog. Volgende keer ga ik echt die yoni tampons halen want word helemaal gek hiervan.

(En ik ben niet meer ongesteld dus wil ook weer gewoon seksen maar dit is ook geen pretje)

Hm nee een menstruatiecup trekt me niet zo. Ik ben veel te ongeduldig denk ik ook om te leren heb goed in te brengen en ook weer eruit te halen. Stel dat het met die yoni tampons ook niet echt beter gaat, ga ik het wel overwegen.

Vind ze wel duur :sweat:

1 like

Mijn anus doet pijn van het poepen.

Heb jij deze zelf weggehaald? Ik had er laatst eentje, maar stikte ongeveer toen ik die probeerde weg te halen, was geen succes haha! Uiteindelijk ging hij vanzelf weg, maar bah.

Ohhh WoW hoe kwam je er achter? En hoe heb je hem weggehaald?

Ben gewoon bijna jaloers haha!

Ik heb gisteravond voor het eerst een menstruatiecup ingebracht en toen ik hem er vanochtend uit wilde krijgen lukte dat niet. Ik heb zo erg aan dat ding zitten trekken voordat het lukte dat ik nu een blaar op mijn vinger heb.

3 likes

Ja ik heb er met een wattenstaafje wat tegen zitten duwen maar was ook aan het kokhalzen haha. Maar ik vond het zo een vervelend gevoel in mijn keel, wou het echt weg

Er leek iets vast te zitten in mijn keel, echt een vervelend gevoel. Ik probeerde mijn keel te schrapen maar er veranderde niks en toen keek ik met een zaklamp in mijn keel haha en het was echt groooot. Met een wattenstaafje heb ik het kunnen weghalen

1 like

Ja het hielp inderdaad om een beetje druk bij te geven… PLOP!. Was wel even stressen hoor haha.
Thanks! Hoop dat het straks wat makkelijker gaat nu ik het door heb.

1 like