Ja, Baking Soda heb ik de vorige keer ook geprobeerd en dat werkt echt goed! Wel heel goor.
Ik had een amandelsteentje!
Op het egf ging het daar vaak over maar had het nog nooit gehad. Zo goor
Ah ik haat het zo dat als ik ongesteld ben geweest ik dan daarna een aantal dagen zo geĆÆrriteerd ben daar beneden. Echt zoān jeuk en pijn. Ik probeer een beetje af te wisselen met tampons en maandverband maar het gebeurt bij allebei⦠Ook op tijd vervangen en goed wassen met water maar alsnog. Volgende keer ga ik echt die yoni tampons halen want word helemaal gek hiervan.
(En ik ben niet meer ongesteld dus wil ook weer gewoon seksen maar dit is ook geen pretje)
Hm nee een menstruatiecup trekt me niet zo. Ik ben veel te ongeduldig denk ik ook om te leren heb goed in te brengen en ook weer eruit te halen. Stel dat het met die yoni tampons ook niet echt beter gaat, ga ik het wel overwegen.
Vind ze wel duur
Mijn anus doet pijn van het poepen.
Heb jij deze zelf weggehaald? Ik had er laatst eentje, maar stikte ongeveer toen ik die probeerde weg te halen, was geen succes haha! Uiteindelijk ging hij vanzelf weg, maar bah.
Ohhh WoW hoe kwam je er achter? En hoe heb je hem weggehaald?
Ben gewoon bijna jaloers haha!
Ik heb gisteravond voor het eerst een menstruatiecup ingebracht en toen ik hem er vanochtend uit wilde krijgen lukte dat niet. Ik heb zo erg aan dat ding zitten trekken voordat het lukte dat ik nu een blaar op mijn vinger heb.
Ja ik heb er met een wattenstaafje wat tegen zitten duwen maar was ook aan het kokhalzen haha. Maar ik vond het zo een vervelend gevoel in mijn keel, wou het echt weg
Er leek iets vast te zitten in mijn keel, echt een vervelend gevoel. Ik probeerde mijn keel te schrapen maar er veranderde niks en toen keek ik met een zaklamp in mijn keel haha en het was echt groooot. Met een wattenstaafje heb ik het kunnen weghalen
Ja het hielp inderdaad om een beetje druk bij te geven⦠PLOP!. Was wel even stressen hoor haha.
Thanks! Hoop dat het straks wat makkelijker gaat nu ik het door heb.
Ja, maar dat is toch Ʃrg! Dat betekent gewoon dat die dingen van OB ofzo gewoon Ʃcht zooi zijn!
Ik ben nu ook overgestapt op de cup. Soms met tampons was het net een alsof ik een kurk door een beschuit probeerde te douwen.
Denk dat het ook aan ieders vaginale huishouding (is dat iets?) ligt. Persoonlijk werkt voor mij ob echt het best
Ja ik ga het wel proberen en het is het zeker ook wel waard als het helpt! Want dit is echt niet fijn. Maar het gekke is dat ik het pas heb sinds een jaar of 2 ofzo. Ik slik de pil trouwens regelmatig door maar die irritatie is ook 1 van de redenen.
Je hebt ook sanature, dat is een beetje goedkoper dan Yoni maar hetzelfde idee!
Het valt echt mee! OkĆ©, het is even 1 week wennen maar toen ging het bij mij ook gewoon prima. Ik ben echt heeel erg fan van mān cup en wil niet meer terug naar tampons. Mān vagijn is er ook blij mee, had inderdaad net als jij vaak zoān droog en jeukerig gevoel van tampons.
Hmm ik gebruik altijd Ob mini pro comfort en vind die zelf wel prettig. Toch wil ik wel eens de menstruatiecup proberen, ik las alleen op EFG dat je de diepte van je baarmoedermond moest opmeten met je vinger. Ik snap echt niet hoe? Ik voel niet mān baarmoedermond? Of heb ik dan een diep gapend gat ofzo. Mān g spott kan ik wel voelen, maar je baarmoedermond zit toch weetikhet, 15 cm diep ofzo, er moet toch ook een piemel in? Ik begreep er toen maar weinig van iig en van al dat gegoogle werd ik niet zoveel wijzer.
Ik heb ook wat problemen met een menstruatiecup gehad, durf hem nu niet echt meer te gebruiken.
Ik kon er gewoon echt. niet. bij. en met persen lukte het ook niet. Toen heeft mān vriend me onder de douche gezet en dat ding er met heel veel moeite uitgetrokken, was echt een bloedbad. Wist ik veel dat mijn vagina blijkbaar een tunnel naar Narnia is. Zit nu te twijfelen over een langer formaat met een extra groot ringetje om ām vast te pakken want het lijkt me echt ideaal
Oh dat klinkt heel naar, deed het ook pijn? Ik heb wel behoorlijk ervaring met de nuvaring, ik denk dat het qua materiaal ongeveer hetzelfde is, die kreeg ik er wel altijd prima uit. Maar splasht niet al dat bloed in het rond als je het eruit trekt/haalt?
Nee geen pijn, ik kon hem gewoon helemaal niet meer voelen Ik ben wel langer dan 180 dus misschien heb ik een veel te kleine cup gekocht?
Ik wist eigenlijk helemaal niet dat je een Nuvaring er zelf zo vaak uit moest halen. Was je daar tevreden over?