Het TMI topic

Maar je lichaamslengte heeft toch niks met je vaginadiepte te maken? In principe laat je de Nuvaring 3 weken in, daarna doe je hem uit en krijg je je menstruatie. Ik heb de nuvaring alleen met mijn ex ervaren en hij vond dat ding heel irritant voelen met penetratie, nou schijnen veel mannen dat te voelen, je mag hem daarom max. 3 uur uit doen en daarna weer indoen. Als je regelmatig seks hebt is dat dus wel iets waar je rekening mee moet houden. Maar de bedoeling is dus dat je hem 3 weken inhoud. Nee geen tevreden klant hier, ik kreeg na een aantal maanden ontzettende krampen, niet meer te houden. Ten einde raad trok ik die ring eruit, een paar uur later was de pijn verdwenen. Ik ben daarna overgestapt naar een koperspiraal. Qua materiaal en inbrengen denk ik dat ik een menstruatiecup wel fijn zou vinden, als ie maar niet verdwijnt idd :scream_cat::scream_cat:

1 like

Geloof van wel, volgens mij heb je zo’n gids waarop je ongeveer kunt baseren hoe lang je cup zou moeten zijn. Ik dacht dat lichaamslengte er ook bij stond, maar zal niet voor iedereen 1 op 1 zijn natuurlijk. Die van mij is haast de Coentunnel joh, en mijn vingers zijn al best lang. :sweat_smile:

De nuvaring klinkt als best wel veel gedoe, kan me voorstellen dat je na die pijn een alternatief hebt gezocht! Maar wel fijn dat je hem gewoon zelf in kan brengen enzo.

1 like

Oh god ik heb echt hele kleine handen/“vingertjes” :nauseated_face: enzo. Ik vond nu dit:

1 like

Als ik dat dus moet geloven kom ik uit op maat S.

Ik vind het wel een beetje een rare gids, grotere vrouwen bloeden toch niet heviger dan kleinere vrouwen. Ligt aan je baarmoeder enzo lijkt me? Bij mij gaat het overigens wel op want ik bloed weinig en heb een fijne bouw.

Ik ben soms best trots op mijn stink scheten. Net als enorme cola boeren. Voel me dan net een grote kerel.

6 likes

Ik heb bacteriële vaginose overgehouden aan een antibiotica kuurtje :roll_eyes: Gelukkig had ik geen klachten, alleen een verschrikkelijke geur :nauseated_face: Maar ik heb 2 van die pipetjes ingebracht en het lijkt zo goed als over te zijn :blush:

Pff, nu het weer minder warm is en ik weer strakkere jeans aan heb, heb ik meteen meer last van jeuk en afscheiding. Die luchtige jurkjes en losse linnen broeken zijn een stuk fijner.

1 like

Welke pipetjes via apotheek of drogist?

Ik heb al sinds jongs af aan last van bacteriele vaginose en aantal kuren voor gehad, maar het lijkt nooit te werken

Ik heb deze gekocht. Bij mij werkt het, maar zoals ik al zei: had voor de rest geen klachten alleen de visachtige geur. Wel heel vervelend voor je! Misschien een doorverwijzing vragen?

1 like

Sinds gisteren heb ik bloed als ik naar toilet ga. Ben net weer gaan kakken, en het water zag gewoon vuurrood? Ik schrok me dood. Morgen nog maar even aanzien, en anders ga ik toch even de dokter van dienst bellen :no_mouth: Ik heb trouwens geen pijn ofzo, dus denk niet dat het aambeien zijn​:grimacing:

Van de week had ik een salade gegeten met zwarte quinoa en de volgende ochtend zat dat vrijwel onverteerd in mn ontlasting. Zo’n raar gezicht.

Wellicht gewoon een scheurtje?

Dat zou kunnen :blush:

Misschien een beetje raar maar ik zou ff naar je anus kijken of je bijv. een scheurtje ofzo ziet. Al vind ik een hele plas bloed wel een beetje alarmerend.

Maar als bloed in het water komt lijkt het natuurlijk wel al snel veel! Maar inderdaad @Tobvit even met een spiegeltje kijken is wel een goed idee! Voel je je verder wel goed? Geen buikpijn oid?

Update: toch maar even langs de dokter van dienst geweest. Blijkbaar een gesprongen bloedvat en een aderverdikking dat naar buiten komt. Ze zei inderdaad dat 1 druppeltje bloed het water al vuurrood kan laten zien :scream: Blij dat ik geweest ben, toch een stukje gerust gesteld en een zalfje gekregen :relaxed:

9 likes

Zet ik mn elleboog op tafel voel ik opeens mijn pleister zitten, die zit er al blijkbaar ongemerkt een week. :thinking:

2 likes

Ik denk dat vooral de geur die er nu vanaf komt TMI is?

1 like

Nee ruik eigenlijk niks, was een waterdichte. Heb nu wel een plakkerige stof rand op mn elleboog.

1 like