Het TMI topic

Hahahaha dit heb ik dus ook. Maar ik heb sinds kort best wel veel haaruitval en haal dan zoveel haar uit m’n billen

1 like

Heb mijn navel weereens schoongemaakt, ondanks het nare gevoel dat ik er van krijg. Kwam weer genoeg uit, dat was leuk om te zien.

4 likes

Pff blaasontsteking is nu weer erger, echt zat van. Heb net op de vloer gepist. Wat een gedoe, denk morgen toch maar ff de dokter misschien bellen. En bij de ingang van mn vagina, naast de hymen lijkt een soort eh klein stukje huid te zitten, dat heb ik altijd al je ziet het amper alleen als ik me hele vajay opentrek maar met blaasontsteking gaat dat zo pijn doen. Ik ben ook echt chagrijnig nu godverdomme.

Ik heb de laatste tijd dat ik tussen mn borsten stink, of nja, ik ruik het niet meer als ik dan een vinger er langs haal en eraan ruik wel. Nu ook terwijl ik vanochtend nog gedoucht heb en verder niks boeiends gedaan heb vandaag.

Dat moment dat je aan het poepen bent en je drol met een snelheid van een raket naar beneden valt en het water tegen je billen aan spat
giphy%20(2)

22 likes

Zo pijnlijk he, als je tampon niet vol genoeg zit en je wilt hem wisselen.

7 likes

Ow god ja. Alsof je een kurk eruit gaat trekken

3 likes

Ja! Ook altijd bang dat het touwtje dan afbreekt :scream:

Ja, ik dacht al, kan nooit de enige zijn die dat heeft.

Mja soms kun je niet anders. Vandaag was ik veel onderweg met OV dus ja kon niet echt wachten tot ie vol was.

Ik doe altijd, voor inbrengen, een harde ruk aan het touwtje, zodat ik zeker weet dat het touwtje stevig vast zit.

Ik noem dat altijd mijn derde oksel. Met dat warme weer was het bij mij zo erg!

Ik ben voor het eerst in 8 jaar weer ongesteld maar het ziet eruit alsof mn lichaam het ook 8 jaar heeft opgespaard😂

11 likes

Ik weet ook niet in welk topic ik dit moet doen, maar mijn vader hamert er zooo zoooo op dat ik vitamine D tekort heb en hij heeft mij supplementen mee gegeven. Hij zegt dan heel krampachtig “ja want jij bent donker “ ja ik bedoel donker haar heb jij enzo”. “Daarom heb jij dat meer nodig” “Nou iedereen heeft hier bijna vitamine D tekort”!
Goh ja ik heb donker haar, ben misschien qua huidskleur ietsje donkerder etc. Dat zijn er zoveel hier?! Wij hadden zo’n discussie he. Ik MOET het bijna van hem slikken. Ik zei weer dat ik niet geloof in die supplementen. Hij heeft ze klaargezet en in m’n tas gepropt. Toch slik ik al wel braaf zeker tien jaar visolie capsules elke dag. Mijn vader is er toch van overtuigd dat ik vitamine D tekort heb en over een aantal maanden deze supplementen slikken helpt. Gezien mijn klachten blabla. Ik geloof hier niet in. Ik geloof niet in die supplementen.
Ik gooi er dus maar een poll in en het is vrij kort door de bocht maar geloven jullie in de werking van vitamine D supplementen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ja, maar wat is het TMI gedeelte in dit verhaal? :stuck_out_tongue:

Ja weinig, ik gaf al aan dat ik eigenlijk geen geschikte topics kon vinden voor dit en welk topic dan nog een beetje loopt. Ik heb uiteindelijk gevraagd aan hem of hij kon ophouden met vertellen over chronisch vitamine D gebrek…Toen hield hij wel op. Maar geen juicy verhaal sorry😭. Ik ga het idd niet zomaar slikken.

Haha ik houd van juicy verhalen. Maar er is ook een medisch vragen topic toch? Denk dat hij daar beter past.

1 like

De werking van vitamine D-supplementen is geen geloof, die is gewoon aangetoond.

Los daarvan: laat je klachten onderzoeken en je bloed testen voordat je iets slikt. Als je echt een tekort hebt, zou ik zeker bijslikken. Maar niet omdat je vader het wil.

3 likes

Die hebben alleen nut als je donker bent, je bedekkende kleding draagt, oud bent of ziek ofzo. Als je tussen 11 en 3 minstens een half uur buiten bent zonder handschoenen of gezichtsbedekking is het al goed. Dus nee, ik geloof er niet in, maarrrr placebo effect is ook een ding, lekker bijslikken als je wilt. Etos supplementen kunnen geen kwaad. Maar het kost je gewoon onnodig veel geld.

2 likes

Had jeuk aan m’n vulva/lies dus ik heb even het licht aan gedaan om te kunnen kijken waarom, zitten er dus een paar kleine korstjes. Brandplekjes door de laserbehandeling van afgelopen weekend. Kutzooi (ha ha). Heb de behoefte om constant te krabben, hoop dat het nog mooi wegtrekt (maar jeuk=genezing toch, dus daar ga ik dan maar vanuit).

Dat is niet waar. Praktisch iedereen heeft tegenwoordig vitamine D tekort, vooral in de winter. Ik denk dat je even wat andere bronnen moet raadplegen. Ben zelf even te lui, momenteel. Maar via Google Scholar moet het zo lukken.

3 likes