Het TMI topic

Ja, maar wat is het TMI gedeelte in dit verhaal? :stuck_out_tongue:

Ja weinig, ik gaf al aan dat ik eigenlijk geen geschikte topics kon vinden voor dit en welk topic dan nog een beetje loopt. Ik heb uiteindelijk gevraagd aan hem of hij kon ophouden met vertellen over chronisch vitamine D gebrek…Toen hield hij wel op. Maar geen juicy verhaal sorry😭. Ik ga het idd niet zomaar slikken.

Haha ik houd van juicy verhalen. Maar er is ook een medisch vragen topic toch? Denk dat hij daar beter past.

1 like

De werking van vitamine D-supplementen is geen geloof, die is gewoon aangetoond.

Los daarvan: laat je klachten onderzoeken en je bloed testen voordat je iets slikt. Als je echt een tekort hebt, zou ik zeker bijslikken. Maar niet omdat je vader het wil.

3 likes

Die hebben alleen nut als je donker bent, je bedekkende kleding draagt, oud bent of ziek ofzo. Als je tussen 11 en 3 minstens een half uur buiten bent zonder handschoenen of gezichtsbedekking is het al goed. Dus nee, ik geloof er niet in, maarrrr placebo effect is ook een ding, lekker bijslikken als je wilt. Etos supplementen kunnen geen kwaad. Maar het kost je gewoon onnodig veel geld.

2 likes

Had jeuk aan m’n vulva/lies dus ik heb even het licht aan gedaan om te kunnen kijken waarom, zitten er dus een paar kleine korstjes. Brandplekjes door de laserbehandeling van afgelopen weekend. Kutzooi (ha ha). Heb de behoefte om constant te krabben, hoop dat het nog mooi wegtrekt (maar jeuk=genezing toch, dus daar ga ik dan maar vanuit).

Dat is niet waar. Praktisch iedereen heeft tegenwoordig vitamine D tekort, vooral in de winter. Ik denk dat je even wat andere bronnen moet raadplegen. Ben zelf even te lui, momenteel. Maar via Google Scholar moet het zo lukken.

3 likes

Ja haha oh kut, dat zei m’n vader ook. Hij noemde nog een oud collega die zegmaar uit dat gebied komt, en ja die had er dan zoveel last van. Vooral na de zomer blabla, ik kom niet eens uit dat gebied en ik heb dat bloed niet maar hij scheert het dan in mijn ogen over 1 kam qua tint/huid ofzo. Ik ga het iig nu wel, koppig als ik ben, proberen. Heb weinig te verliezen.

Ik heb de afgelopen dagen niet heel gezond gegeten en nu lig ik lekker te ruften op de bank. Denk wel dat de buren nu denken dat er een lijk ligt te rotten hier.

9 likes

Ik laat vieze knoflooksaus boeren.

2 likes

Ik ben blank, zit veel in de zon maar had toch een behoorlijk vitamine D tekort. Ik was extreem moe, lusteloos en hoofdpijn. Gewoon echt slap en zwak. Toen heb ik eerst zes weken (?) stootkuur gehad en nu elke dag blijven slikken in lagere dosering. De doktersassistente zei dat ik daar waarschijnlijk niet meer vanaf zou komen omdat ik het blijkbaar niet genoeg aanmaak of zoiets…

1 like

Jezus mijn buik staat zo bol en moet hele tijd mega ranzige scheten laten :sob: ik moet echt even wat ervoor gaan nemen dit weekend

dit is mijn excuus voor mijn zonnebank gebruik

1 like

Wow ja ik ook… ik ga mezelf maar weer even op een eliminatie dieet zetten om te bepalen waar dit door komt want het sociaal invaliderend die stank die ik verspreid.

De meeste banken hebben lampen met uvb en dat laatste mag iedereen voor zichzelf beslissen natuurlijk

1 like

Ik ben 1,82 m en heb gewoon de kleinste Organicup.

Goffer nu kak ik wéér mn tampontouwtje onder!! Soms vergeet ik dat dat ding er hangt en met een explosiedrol is dat hele ding bruin grrrr

9 likes

Ja ik meestal ook maar deze kak had haast en net toen ik dacht ‘Topaas je tampon…’ had ik alle hoop al laten varen zegmaar :sweat_smile:

1 like

Sinds 2 dagen gesubscribed op deze subreddits en ben er helemaal blij mee. Zo ranzig allemaal, heerlijk. Dacht, dat kunnen jullie vast ook waarderen:
https://www.reddit.com/r/popping/
https://www.reddit.com/r/peeling/

1 like

Ik werd wakker en had ineens een witte puntje op mijn lip, zoals een rijpe puist. Heel random want gister zat er nog niks. Maar ik kon m dus meteen openmaken en het pussige spul eruit halen :grin:

Ben nu alleen een beetje bang dat dit ineens een koortslip ofzo kan zijn. Heb dat (tot nu toe misschien) nog nooit gehad namelijk