Ja haha oh kut, dat zei m’n vader ook. Hij noemde nog een oud collega die zegmaar uit dat gebied komt, en ja die had er dan zoveel last van. Vooral na de zomer blabla, ik kom niet eens uit dat gebied en ik heb dat bloed niet maar hij scheert het dan in mijn ogen over 1 kam qua tint/huid ofzo. Ik ga het iig nu wel, koppig als ik ben, proberen. Heb weinig te verliezen.
Ik heb de afgelopen dagen niet heel gezond gegeten en nu lig ik lekker te ruften op de bank. Denk wel dat de buren nu denken dat er een lijk ligt te rotten hier.
Ik laat vieze knoflooksaus boeren.
Ik ben blank, zit veel in de zon maar had toch een behoorlijk vitamine D tekort. Ik was extreem moe, lusteloos en hoofdpijn. Gewoon echt slap en zwak. Toen heb ik eerst zes weken (?) stootkuur gehad en nu elke dag blijven slikken in lagere dosering. De doktersassistente zei dat ik daar waarschijnlijk niet meer vanaf zou komen omdat ik het blijkbaar niet genoeg aanmaak of zoiets…
Jezus mijn buik staat zo bol en moet hele tijd mega ranzige scheten laten ik moet echt even wat ervoor gaan nemen dit weekend
dit is mijn excuus voor mijn zonnebank gebruik
Wow ja ik ook… ik ga mezelf maar weer even op een eliminatie dieet zetten om te bepalen waar dit door komt want het sociaal invaliderend die stank die ik verspreid.
De meeste banken hebben lampen met uvb en dat laatste mag iedereen voor zichzelf beslissen natuurlijk
Ik ben 1,82 m en heb gewoon de kleinste Organicup.
Goffer nu kak ik wéér mn tampontouwtje onder!! Soms vergeet ik dat dat ding er hangt en met een explosiedrol is dat hele ding bruin grrrr
Ja ik meestal ook maar deze kak had haast en net toen ik dacht ‘Topaas je tampon…’ had ik alle hoop al laten varen zegmaar
Sinds 2 dagen gesubscribed op deze subreddits en ben er helemaal blij mee. Zo ranzig allemaal, heerlijk. Dacht, dat kunnen jullie vast ook waarderen:
https://www.reddit.com/r/popping/
https://www.reddit.com/r/peeling/
Ik werd wakker en had ineens een witte puntje op mijn lip, zoals een rijpe puist. Heel random want gister zat er nog niks. Maar ik kon m dus meteen openmaken en het pussige spul eruit halen
Ben nu alleen een beetje bang dat dit ineens een koortslip ofzo kan zijn. Heb dat (tot nu toe misschien) nog nooit gehad namelijk
Ik heb een divacup (de kleinste maat). Ik heb hem ooit naar aanleiding van een artikel van Mascha (beautygloss) gekocht zonder verder echt research te doen, maar ik gebruik hem nu sinds anderhalf jaar en hij bevalt me echt supergoed!
Over een koortslip zou ik me geen zorgen maken. Dat zijn blaasjes gevuld met vocht, ze hebben geen witte kopjes zoals puistjes.
Ik had een onderhuidse puist op m’n kin, want ik moet ongesteld worden. Dacht dat ie nog niet rijp was, maar ging toch maar even knijpen. En toen popte hij 3 keer!! Was echt heaven
Ik ga die vanavond ook bestellen. Ben benieuwd!
Gelukkig! Alles was ook al meteen al weg, dus ook geen roodheid/puist dus dat witte weghalen was top. No regrets
Ik denk dat ie rijper was dan ik dacht. En ik kneep met deze vingerkootjes. Kon meer kracht geven. Ik heb een foto van internet geplukt haha
Natuurlijk niet je vingers gestrekt houden
Kom maar langs hoor, heb er een!