Nee geloof mij, dat wil je niet! Ik had dat vorig jaar en dat werd dus een ontstoken teen en dat deed zooo zeer. Ik kon m niet eens aanraken, geen schoen aan (maar dat moest wel want ik moest natuurlijk gewoon werken, echt hels was dat) en slapen ging ook niet want als de deken er tegenaan kwam verging ik ook van de pijn.
Ik heb al eens prikjes in een oog gezet 
Sorry geen spannend TMI verhaal maar ik vond dit topic het meest geschikt. Ik sprak vannacht een jongen en het ging over bevallen. Nou hij ging helemaal los, hij vond het walgelijk kwam het op neer. Hij dacht dat het nooit meer goed zou komen met die vaginaās
Plas en poep vond hij ook maar het vieste ooit. Nou ja, dat kan⦠tot ik hem vroeg wat voor werk hij deed want hij zei dat hij ook al meerdere bevallingen had meegemaakt en toen kwam het⦠arts-assistent. Echt⦠ik heb hem denk ik een paar minuten sprakeloos aangekeken HOE danā¦
Ik ben na 4 dagen weer thuis en heb zojuist heerlijk zitten schijten. Home is where you poop with ease 
Oh man ik heb een giga-kater. Wilde hem net eruit kotsen, want dat werkt altijd wel lekker bij mij. Maar mijn maag is leeg, dus er kwam alleen maar een beetje zure derrie. 
Ah dat is zoooo kut, ik voel me dan altijd een beetje zielig als ik dat heb hahaha. Sterkte!
Hahaha, ben zooo zielig. Nu ijsje eten en cola drinken in mijn badjas. 
Ik leef met je mee @Morganfreemanā¤
Hahaha, tien punten voor je omschrijving.
Ik denk gewoon een ruitje boven de deur?
Haha ik ben wel eens in een studentenhuis geweest waar ze een stoplicht hadden in de kamer en zo kon je weten of er iemand op de wc zat of niet
Hahaha, nou dat stelde ik me dus ook voor!
Nou ik had het briljante plan een gerstekorrel onder Mn oog met een naald door te prikken, maar heb 100x geprikt en nog bleef dat kutding vast zitten aan Mn huid, het rekte ook super ver mee. Uiteindelijk is die nu weg, maar het doet wel een beetje pijn en denk dat ik er een litteken aan over hou. Ik moet echt ophouden met DIYen op Mn gezicht.
Heb nog drie van die krengen op mn bewegend ooglid zitten (hoezo heb ik er zoveel?!), maar daar durf ik niet met een naald te hannesen.
Ik heb ook zoveel gerstekorrels, maar ik heb ze maar gewoon geaccepteerd.
Ik heb uit het niets heel erg last van mijn darmen op werk. Het is maar goed dat ik een toilet op een andere verdieping heb genomen. 
Ik heb er een precies op Mn ooglid waar ik Mn wing teken met eyeliner en door die gerstekorrel is Mn lijn altijd scheef 
Ik lig in mijn net verschoond witte dekbed en liet een scheet. Of nou ja, bleef het maar bij alleen een scheet. 
Ik heb nu dat liedje in mān hoofd van āIk zat in bad, gewoon in bad, een beetje met het sop te klieeeereeeeenā
Jij bent echt heel knap trouwens! Vond het creepy om dat op je insta te reageren Haha
Was ook op de wc hahaha