Ik weet niet of ik dit hier al had gedeeld maar ik vind haar heel lief en leuk, en vooral fascinerend om naar te kijken. Heb inmiddels alle puist uitdrukkingen video’s wel gehad.
Ik vraag me vooral af WAAROM ZIJ GEEN HANDSCHOENEN DRAAGT
Ja dat vroeg ik me ook af in haar eerste video. Vind het ook best een beetje een goor idee. Maar op een of andere manier boeit het me niet meer. Ik denk dat zij het prettiger werken vindt zonder handschoenen. Heb je toch net iets meer gevoel/grip. Neem aan dat zij wel voorzorgsmaatregelen neemt.
Ja ja ja deze mevrouw!!! Ik kijk dit zo vaak voor het slapen kan ZO genieten als ze een stuk vel uit t hoekje van de dikke teen haalt!
Jaaaaa ik ben ook fan van haar! Precies deze video is ook mijn favoriet, in dit filmpje haalt ze zó veel zooi onder de randen van die teennagel vandaan, echt chill om naar te kijken
En door haar filmpjes wil ik ook dat vloeibare spul wat zij gebruikt om de nagelriemen op te lossen / los te maken.
Hahaha ik zei echt tegen mijn vriend dat ik ingegroeide teennagels wilde hebben. Gewoon ik wil die hebben. Ik heb al gekeken maar helaas niks aan de hand. Ik heb zelf vrij lastige voeten, krijg erg snel blaren, heb hamerteentjes etc. Geef mij gewoon een ingegroeide teennagel dan kan ik dat eruit halen. Iel die enorme voet van m’n vriend wil ik ook nou weer niet. Bah. De gulden middenweg.
De wc schoonmaken met de wc borstel, en dan net even iets te wild zodat je allemaal spetters vol in je gezicht krijgt.
Ik ben even opnieuw douchen
Hahaha! Een echt ingegroeide ontstoken teennagel doet zo’n zeer. Ik heb dat als kind heel vaak gehad omdat ik altijd de hoeken weg knipte en dan groeide het enorm in m’n huid, van alle kanten kwam er dan groen geel pus uit en omg het stoten van zo’n nagel is echt de hel.
Op een gegeven moment moest de helft van m’n nagel in de lengte eraf gehaald worden en dan een mega prik in m’n grote teen en auw auw en toen de helft eraf en dan groeit dat weer terug.
Ik heb altijd issues met m’n teen nagels maar komt ook vooral door mezelf, zoals de nagels van de man in dit filmpje eruit zien zien die van mij er ook uit.
Urgh ik heb weer bacteriële vaginoze en heb het gevoel dat ik het constant ruik ik voel me zo ongemakkelijk hierdoor. Morgen gelukkig afspraak bij de HA!
Hoe merk je eigenlijk dat je dat hebt? Ik heb wel eens opeens meer afscheiding en soms beetje brokkelig ofzo? Maar ruikt gewoon naar helemaal niks. Kan het ook geurloos zijn?
Ik heb het al 2 keer eerder gehad en hoewel de afscheiding ook wat anders kan zijn(grauw wit en dik), is het vooral de geur die bij mij duidelijk is. Het komt gewoon soor mijn broek geen
Op internet kan je de symptomen verder wel vinden!
Bij gaat t ook vanzelf weer weg dus zal het niet zijn denk ik. Hopelijk ben je er snel vanaf!
Oh het kan ook gewoon vanzelf weg gaan hoor! Maar als de klachten zo erg zijn dat je er veel last van heb kan je HA antibiotica voorschrijven.
Nee geloof mij, dat wil je niet! Ik had dat vorig jaar en dat werd dus een ontstoken teen en dat deed zooo zeer. Ik kon m niet eens aanraken, geen schoen aan (maar dat moest wel want ik moest natuurlijk gewoon werken, echt hels was dat) en slapen ging ook niet want als de deken er tegenaan kwam verging ik ook van de pijn.
Ik heb al eens prikjes in een oog gezet
Sorry geen spannend TMI verhaal maar ik vond dit topic het meest geschikt. Ik sprak vannacht een jongen en het ging over bevallen. Nou hij ging helemaal los, hij vond het walgelijk kwam het op neer. Hij dacht dat het nooit meer goed zou komen met die vagina’s Plas en poep vond hij ook maar het vieste ooit. Nou ja, dat kan… tot ik hem vroeg wat voor werk hij deed want hij zei dat hij ook al meerdere bevallingen had meegemaakt en toen kwam het… arts-assistent. Echt… ik heb hem denk ik een paar minuten sprakeloos aangekeken HOE dan…
Ik ben na 4 dagen weer thuis en heb zojuist heerlijk zitten schijten. Home is where you poop with ease
Oh man ik heb een giga-kater. Wilde hem net eruit kotsen, want dat werkt altijd wel lekker bij mij. Maar mijn maag is leeg, dus er kwam alleen maar een beetje zure derrie.
Ah dat is zoooo kut, ik voel me dan altijd een beetje zielig als ik dat heb hahaha. Sterkte!
Hahaha, ben zooo zielig. Nu ijsje eten en cola drinken in mijn badjas.