Ja nu wil ik de foto ook zien, wat is je insta 
Nieuwe techniek voor juicy verhalen: willekeurig iemand taggen met de opmerking: “jij had toch ook een mooi verhaal op het EGF?” Blijkbaar komen daar mooie anekdotes uit haha
Nou dat hoofd mag er zijn hoor, eisprong of niet 
Ik heb vanmiddag champignons, rode ui en knoflook bij elkaar gegeten. Blijkbaar kan mijn lijf dat niet handelen ofzo want ik stink een uur in de wind en ik walg van m’n eigen lucht
Ik heb het gevoel dat dat altijd meer door ui dan door knoflook komt. Die lucht komt de volgende dan nog m’n poriën uit pfff en m’n handen stinken dan ook zooo
Haha ja volgens mij is rode ui best heftig inderdaad. Het stinkt zo erg
Maar het is zo lekker!!
Heb net echt een GIGANTISCHE puist op mijn schaamlip uitgeduwd. Holy fuck wat was dat jongens.
als ik mijn tanden bleek thuis vind ik het vies om te slikken terwijl ik dat spul in mn bek heb dus dan laat ik gewoon al het kwijt uit mijn mond lopen op een handdoek.
Offtopic; waarmee bleek je thuis? (Is het goed en niet duur?)
Ik moet al een paar dagen poepen maar zit een beetje verstopt. Echt irritant en het zit me zo dwars (hehe) dat ik zelfs tijdens mijn middagdutje over kunnen poepen heb gedroomd 
Komt iedere keer weer opnieuw wat in, iehhh, haha. Dus vandaag weer beetje uitgeknepen. Wordt steeds leuker 
Het zou kunnen. Door wrijving in een vochtig milieu kunnen wel blaren ontstaan. Dan zou het wel bij het ontstaan ook een schurend gevoel moeten geven denk ik? Je schrijft schaamstreek maar waar zitten de blaren precies?
Ontopic: ik moet echt stoppen met tarwe eten. M’n hele kamer ruikt alsof ik hier biochemische wapens produceer.
Zoveel shit gegeten dit weekend, dikke buikloop blehh
ik heb veel gekrabt op mijn hoofdhuid (ja dom) en nu heb ik korstjes. Maar ik vind het zoooo lekker om die korstjes eraf te pulken en uit mijn haar te halen 
morgen begin ik weer met ketoconazol shampoo dus dan hoop ik dat de jeuk snel minder wordt, maar dan heb ik geen korstjes meer helaas. achja
Ik heb dit gisteravond allemaal liggen lezen en heb soms echt bijna gestikt van het lachen. Niet om de “kwaal” maar wel om jullie beeldende uitlegjes erbij.
Just love for you all 
Korstjes van je hoofdhuid krabben is echt leven
Wil je het alsjeblieft omschrijven
Ah shit, klinkt wel echt heel verrot joh… hopelijk geneest het snel! En bedankt voor de omschrijving hihi
Respect dat je het deelt. Lijkt me heel heftig om bij jezelf te zien. Misschien is dit een mega domme vraag maar
Samenvatting
Gaat dat gat nog weg?
@Cadeaupapier oooh man klinkt heftig! Ze zeggen dat de boel daar beneden relatief sneller geneest toch? Hoop het echt voor je! Zwaar hoor, en een kersverse baby en zo’n wond.