Ik leef met je mee @Morganfreeman❤
Hahaha, tien punten voor je omschrijving.
Ik denk gewoon een ruitje boven de deur?
Haha ik ben wel eens in een studentenhuis geweest waar ze een stoplicht hadden in de kamer en zo kon je weten of er iemand op de wc zat of niet
Hahaha, nou dat stelde ik me dus ook voor!
Nou ik had het briljante plan een gerstekorrel onder Mn oog met een naald door te prikken, maar heb 100x geprikt en nog bleef dat kutding vast zitten aan Mn huid, het rekte ook super ver mee. Uiteindelijk is die nu weg, maar het doet wel een beetje pijn en denk dat ik er een litteken aan over hou. Ik moet echt ophouden met DIYen op Mn gezicht.
Heb nog drie van die krengen op mn bewegend ooglid zitten (hoezo heb ik er zoveel?!), maar daar durf ik niet met een naald te hannesen.
Ik heb ook zoveel gerstekorrels, maar ik heb ze maar gewoon geaccepteerd.
Ik heb uit het niets heel erg last van mijn darmen op werk. Het is maar goed dat ik een toilet op een andere verdieping heb genomen.
Ik heb er een precies op Mn ooglid waar ik Mn wing teken met eyeliner en door die gerstekorrel is Mn lijn altijd scheef
Ik lig in mijn net verschoond witte dekbed en liet een scheet. Of nou ja, bleef het maar bij alleen een scheet.
Ik heb nu dat liedje in m’n hoofd van “Ik zat in bad, gewoon in bad, een beetje met het sop te klieeeereeeeen”
Jij bent echt heel knap trouwens! Vond het creepy om dat op je insta te reageren Haha
Was ook op de wc hahaha
Ja nu wil ik de foto ook zien, wat is je insta
Nieuwe techniek voor juicy verhalen: willekeurig iemand taggen met de opmerking: “jij had toch ook een mooi verhaal op het EGF?” Blijkbaar komen daar mooie anekdotes uit haha
Nou dat hoofd mag er zijn hoor, eisprong of niet
Ik heb vanmiddag champignons, rode ui en knoflook bij elkaar gegeten. Blijkbaar kan mijn lijf dat niet handelen ofzo want ik stink een uur in de wind en ik walg van m’n eigen lucht
Ik heb het gevoel dat dat altijd meer door ui dan door knoflook komt. Die lucht komt de volgende dan nog m’n poriën uit pfff en m’n handen stinken dan ook zooo
Haha ja volgens mij is rode ui best heftig inderdaad. Het stinkt zo erg
Maar het is zo lekker!!
Heb net echt een GIGANTISCHE puist op mijn schaamlip uitgeduwd. Holy fuck wat was dat jongens.