als ik mijn tanden bleek thuis vind ik het vies om te slikken terwijl ik dat spul in mn bek heb dus dan laat ik gewoon al het kwijt uit mijn mond lopen op een handdoek.
Offtopic; waarmee bleek je thuis? (Is het goed en niet duur?)
Ik moet al een paar dagen poepen maar zit een beetje verstopt. Echt irritant en het zit me zo dwars (hehe) dat ik zelfs tijdens mijn middagdutje over kunnen poepen heb gedroomd
Komt iedere keer weer opnieuw wat in, iehhh, haha. Dus vandaag weer beetje uitgeknepen. Wordt steeds leuker
Het zou kunnen. Door wrijving in een vochtig milieu kunnen wel blaren ontstaan. Dan zou het wel bij het ontstaan ook een schurend gevoel moeten geven denk ik? Je schrijft schaamstreek maar waar zitten de blaren precies?
Ontopic: ik moet echt stoppen met tarwe eten. M’n hele kamer ruikt alsof ik hier biochemische wapens produceer.
Zoveel shit gegeten dit weekend, dikke buikloop blehh
ik heb veel gekrabt op mijn hoofdhuid (ja dom) en nu heb ik korstjes. Maar ik vind het zoooo lekker om die korstjes eraf te pulken en uit mijn haar te halen
morgen begin ik weer met ketoconazol shampoo dus dan hoop ik dat de jeuk snel minder wordt, maar dan heb ik geen korstjes meer helaas. achja
Ik heb dit gisteravond allemaal liggen lezen en heb soms echt bijna gestikt van het lachen. Niet om de “kwaal” maar wel om jullie beeldende uitlegjes erbij.
Just love for you all
Korstjes van je hoofdhuid krabben is echt leven
Wil je het alsjeblieft omschrijven
Ah shit, klinkt wel echt heel verrot joh… hopelijk geneest het snel! En bedankt voor de omschrijving hihi
Respect dat je het deelt. Lijkt me heel heftig om bij jezelf te zien. Misschien is dit een mega domme vraag maar
Samenvatting
Gaat dat gat nog weg?
@Cadeaupapier oooh man klinkt heftig! Ze zeggen dat de boel daar beneden relatief sneller geneest toch? Hoop het echt voor je! Zwaar hoor, en een kersverse baby en zo’n wond.
Ohhh wat naar! Hopelijk heelt het snel!
Ahh naar zeg hopelijk gaat t nu beter met jou en de baby! Vind dat altijd zo zielig, gelukkig gaat de zwelling op het hoofdje snel weg. Sterkte hoor!
Ah ja ik ken die pijn nog goed. Ik had na 3 weken pas echt dat het allemaal weer wat beter ging. Ik was niet geknipt maar wel veel hechtingen had ik. Ik zag op insta je foto met jurkje aan en staand. Deed ik echt niet zo snel. Ik lag in m’n vriend zn korte joggingbroeken als een zielig vogeltje op bed haha. Dus ik heb respect voor je
ik doe het met een wattenstaafje en miscellair water maar weet eigenlijk niet of dit een goede manier is
Ik maak het eens in de zoveel tijd schoon met een wattenstaafje en wat alcohol, als ik er weer eens aan denk.
Ik gebruik drupje babyolie en een wattenstaafje, daarna ontsmetten met wat alcohol
@Canvastas nog liever met iets van katoen zoals een tshirt omdat een wattenschijfje pluisjes kan achterlaten en dat kan lekker gaan broeien en smetten enzo daar