Het TMI topic

Ik heb nog nooit m’n navel schoongemaakt

17 likes

Ik vind het zo vies om snotjes te eten, maar soms kun je gewoon niet anders. Net haalde ik ook weer zo’n flubbertje uit m’n neus en kon het nergens kwijt, dus heb het maar in m’n mond gestoken. Echt smerig, terwijl ik niet snel van dingen vies ben. Hoe zit dat met jullie, krijgen jullie er ook de gruwels van of houden jullie wel van een snotje op z’n tijd?

• Ja hoor, kom maar door met die snotjes/bulletjes/grommels (hebben jullie nog andere woorden?)
  • Alleen als het echt moet, maar dan kokhals ik in m’n mond
  • Bah nee nooit dat ik snotjes eet

0 stemmers

Als ik thuis ben en ik heb een snotje en ik ben te lui om een zakdoek te nemen dan kleef ik het aan mijn kat, die zit zichzelf toch de hele dag te wassen :redface:

96 likes

Hahaha stuk

Ik “rol” het net zo lang tussen m’n vingers tot het opdroogt. Nooit de behoefte gehad om het op te eten eigenlijk :nauseated_face:

15 likes

Goed in m’n neus peuteren op z’n tijd vind ik heerlijk (laatst had ik zo’n elastisch snotje, was echt fantastisch om zo uit m’n neus te trekken) maar snot eten?! Nee, dat vind ik echt één van de smerigste dingen (in dit topic). Ga al over m’n nek als ik eraan denk (of als ik iemand dat zie doen).

8 likes

Oh wat ik het ranzigste ooit vind is mensen die hun snot onder tafels smeren, gatverdamme. Vooral vroeger op school :face_vomiting:

7 likes

Haha ik vind snot eten echt top. Dacht eigenlijk dat iedereen dat wel lekker vond maar gewoon niet durfde toe te geven hahaha

14 likes

Hebben jullie ook altijd na een dag werken grote stukken/brokken snot in je neus? Vandaag einde dag op werk ff lekker op de plee zitten graven. Heb mijn verzameling overigens op de grond gegooid.

29 likes

Ik ben stappen en ben al minstens 7x naar de wc geweest. allemaal dixi’s.

@crazyplantlady Je snot opeten, ik ga dat denk ik gewoon nooit begrijpen. Heb het altijd al vreemd gevonden. Je eet toch ook niet je oorsmeer op? Echt enorm vies. Ik weet dat ik in het TMI topic zit en vind het prima als mensen dat doen hoor. Ik begrijp er gewoon niks van. Dat is toch gewoon een straf haha. Ik ben wel pro in je neus peuteren. Love it. :ok_hand:

6 likes

Ja vooral als je dan net met je nagel in je neus zo’n hard hoekje/randje hebt gevonden. En dan afwachten hoe groot de berg is die je uit je neus schraapt. Heerlijk

Goedemorgen :joy:

10 likes

Hahaha maar oorsmeer is echt heeel vies. Snot is gewoon een beetje zoutig :woman_shrugging:

2 likes

Maar die substantie? Nee i can’t haha. Wat ik wel leuk vind als ik een hard stukje heb om die dan zo ergens weg te pinken in mn slaapkamer en kijken of ik het geluid van mn snotje hoor. Als dat het geval is ben ik trots.

7 likes

Hahah ja ik zou snot dus nooit wegschieten, dan ligt het ergens in je huis iew. Echt grappig hoe anders mensen over dit soort dingen nadenken

Haha klopt, ik zou het nog liever in andermans gezicht uitsmeren dan zelf opeten. En je stofzuigt toch wekelijks. Nou er zullen dus heel wat snotjes in deze wereld overal verspreid liggen.

2 likes

Hahah ok nog één snot gerelateerde vraag: als je moet kotsen van het idee van snot eten, slik je dan wel sperma? Dat is toch ook slijmerig? Snot loopt sowieso al in je keel via de achterkant van die holtes

5 likes

Pff ik ben ziek en elke keer als ik m’n hoofd maar een beetje naar voren buig loopt het snot er gewoon uit. Heb het net van de grond kunnen vegen omdat het druppelde onderweg naar de wc om m’n neus te snuiten.

1 like

Ik vind snot eten wel minder raar dan oorsmeer oid. Je neus en mond staan al in verbinding en als je soms je neus ophaalt dan kan je vervolgens het snot achter in je keel voelen. Dus jullie eten stiekem allemaal snot :grin:

3 likes

Ik slik sperma (anoniem)

• Ja
  • Nee
  • Soms wel, soms niet

0 stemmers