Dit en ik ben meestal binnen 2 a 3 minuten klaar en ik vind het niet relaxed om dan met sperma in mijn mond naar de badkamer te gaan. Ook met de hand afmaken vind ik niet fijn. Dus 1x slikken en klaar
Ik vind het ook een beetje een beloning hoor! Maar kan me voorstellen dat andere mensen dat niet zo zien.
Ik keek tijdens het poepen naar beneden en toen zag ik dat ik ook een hele sliert afscheiding aan het uitpersen was. Gadver dit klinkt heel vies.
Mijn buik maakt rare geluidjes, volgens mij ga ik straks hele harde scheten laten.
dit zou ik echt kut vinden als ik een jongen was
Heel veel succes met je sollicitatiegesprek (en met scheetjes inhouden)!
Current status
Gerrum…maar dat filmpje is zo fout en ongemakkelijk! Echt…dit kan bijna niet
Ik heb net knoflook spaghetti met garnalen gegeten. Gelijk kreeg ik buikpijn. Spuitpoep. :’)
Maar ik zie er nu serieus stukjes knoflook in zitten. IK HEB NOG GEEN 10 MINUTEN GELEDEN GEGETEN!!
Tellen deze calorieën dan ook mee? Of is dit nog niet opgenomen? :’)
Nee telt niet dus nu kun je gewoon lekker maccie eten
Ik zal dit advies opvolgen.
Het lijkt net chocoladesaus wat er uit mijn vagijn komt mmm lekker
Vandaag al 3x gepoept.
Het blijft me verbazen hoeveel er uit me kan komen
Wat heb je gedaan???
Niks bijzonders hahaha, ben al twee weken aan het vloeien en heb alle kleuren al gehad
Ik heb een ziek ontstoken, ingegroeide haar op m’n doos en er kwam net EINDELIJK pus uit na een week lang pijn lijden <3
Een jaar geleden wilde ik de navel van mijn vriend schoonmaken, want idk ik houd van rare dingen schoonmaken I’m weird.
Maar op een gegeven moment wilde hij het toch zelf doen en ik mocht toekijken, nouuuuu, daar kwam me toch een navel brok uit. Ter grootte van een borrelnootje ofzo. Het was echt geweldig en ik hoop altijd dat het weer gebeurt, maar dat zal waarschijnlijk nog wel een jaar of 20 duren.
Mn vriend zit naast me en trok net zn shirt omhoog om vervolgens mijn vinger in zijn navel te steken. Wel beetje teleurgesteld dat er geen borrelnootje inzat.
Ja nou je moet wel diep graven hoor. Ik kwam er zelf achter door mn vinger een beetje hard erin te duwen en toen schrok ik omdat ik iets hards voelde.
Mijn vriend zat zelf met een schaar te wroeten (niet de meeste slimme manier but still).
Een navelbrok!? Wat is dat! ik wil het zien