(ik had een keer dat ik meekeek met een kijkoperatie tijdens een coschap en tijdens het voorbereiden kwamen ze erachter dat de patient een enorme navelsteen had, dus die is er toen uitgehaald en hebben we met z’n allen om staan griezelen. Patient was al in slaap, die heeft er niks van meegekregen)
Maar huh je ziet het toch als je navel vies is? Ik heb nog nooit in mijn navel zitten wroeten misschien toch maar eens doen dan🤔
Ik heb zelf wel echt een innie, dus kan het niet zomaar zien. Maar ik heb ook nog nooit een steen eruit gehaald, terwijl ik echt niet elke dag erin zit te wroeten om hem schoon te maken.
een gyros pannenkoek??? Lijkt me echt goor. En ik verstond ik heb een kussen meegebracht!
Het was opgehoopt vuil van zo’n 20 jaar in de navel van mijn vriend. Heb het toen een navelbrok genoemd
Ik had zo’n zelfde euforisch gevoel als toen hij zijn oren liet uitspuiten, dat er gewoon zóveel vuil uitkomt. Als ik had geweten dat ik op dit forum in dit topic zou komen had ik een foto ervan gemaakt vorig jaar, hahaha
Goor voorbeeld van navel brok die schijnbaar al gepost was hierboven zie ik oeps
Die van mijn vriend was niet zo heftig als dit hoor. Overigens heeft hij geen innie, maar een outie. zoals deze:
En als je daartussen graaft, heel diep, kan je navelbrokken vinden.
Omg dit is echt de nieuwe amandelsteen voor mij. Weer iets vies om filmpjes van te kijken YES
Ik kan trouwens heel veel vieze dingen zonder problemen hebben en kan met plezier naar al die ranzige filmpjes kijkt, maar er is een ding wat mij nekt.
Kokhalzende mensen.
Niet eens per se kotsen, hoewel ik van die geur zelf ook nog wel eens over m’n nek wil gaan, maar kokhalzen. Uhghghguhguhgughg. BAH.
Weet eigenlijk niet waar ik dit moet plaatsen maar de beugel van mijn bh is erdoor geschoten in het middenstuk. Dit heb ik echt nou een aantal keer meegemaakt en het doet ook nog eens pijn. Toen ik keek op de wc zat er echt al een diepe rode kras. Ja ik weet, tijd voor een nieuwe bh maar bh’s kopen doe ik maar 1 keer per jaar met tranen en tuiten. Deze is 2 jaar oud dus misschien heb ik teveel gevraagd, doet echt pijn , snijdt helemaal in het vlees die losse beugel.
Haal je je bh’s bij de hunkemöller? Daar is nu de actie 3e bh gratis!
Soms wel! Maar ik vind bh’s kopen zo’n vreeeeselijke klus dat ik vaak iemand meeneem. Maar misschien dat ik vanavond ff kan kijken en iemand meewil. Ik heb mijn bh in mn tas gepropt. In kan niet meer leven met dat ding haha.
Oh dat is pijnlijk ja! Was verleden keer ook mij bij gebeurt, en ik dacht serieus dat ik een hartaanval had ofzo. Zo een pijn tussen m’n borsten. Kwam er ‘s avonds pas achter dat het de beugel was.
Kan je de bh die je nu hebt niet opnieuw kopen? Bij de Hunkemöller heb je een aantal bh’s in de vaste collectie. Misschien kan je er daar 1 van kopen, dan hoef je niet elke keer weer op zoek naar een nieuwe.
Oh nee dat is ook geen doen met zo’n beugel die eruit steekt! Had dat ooit tijdens een concert, en bij elke ademhaling stak dat ding in mijn tet. Zat bijna te janken op het podium. Terror dingen.
Hopelijk kun je iets goeds ertussen vinden! Ik had een paar maanden geleden zo waar een lieve verkoopster die me goed heeft geholpen en zo waar een voorgevormde bh voor mij wist waar mijn tetten goed in konden, er goed uitzag, en ook nog eens comfortabel zit. Dus uiteraard heeft luie Pollewop die nu in 6 kleuren naar huis geklikt
Weer een post over poep.
Twee keer geweest vandaag en het stonk zo erg naar alcohol dat ik bijna over m’n nek ging ️
Ja ik vind Hunkemöller tegenwoordig ook heel goed voor wat grotere of “lastige” cupmaten! Ben ik echt heel tevreden over. Ik zou dan cup 70F en model is “beautify?” Oid hebben. In ieder geval, ik word altijd goed geholpen. Dat kaartje gaven ze me destijds mee en kon ik altijd weer meenemen. Terwijl ik ook niet moet zeiken, er zijn veel vrouwen met meer lastige cupmaten. Als ik naar een speciaalzaak ga ben ik bakken met geld kwijt. Maar ik vind bh’s duur en vind het niet leuk om aan te passen. Dat is echt een straf voor mij.
Wat lief!! Ja Hunkemöller is zo slecht nog niet.
Ik zou misschien wel wachten tot dit weekend, dan is er 20% korting ivm glamour day! Weet niet of dat in combinatie is met de 3e gratis actie maar als je er geen 3 hoeft is dit misschien een oplossing
Ja heb ik ook. Komt door de synthestische stof geloof ik.
Ja dit heb ik ook. Wassen met een schpeje HG voor sportkleding helpt vaak wel!
Wat haat ik dat gevoel toch als je ongesteld bent en er echt opeens een halve waterval uit je komt