Iets verkeerd gegeten, zit gelijk 3 keer op de pot. Great
Fuck ik heb een enorme pukkel/ontsteking op mijn schaamlip zitten. Beter knapt dat ding snel open.
Als je beugel er vaak uitschiet is je beha te klein, dan staat er namelijk teveel druk op de beugel. Kan ook dat ie gewoon op is na een aantal jaar hoor, maar in mijn ervaring is dit vaak de reden. Bij het passen even goed kijken of de beugel helemaal om je borst heen gaat, je borst eindigt namelijk bijna onder je oksel bij de meeste mensen! Zo niet, dan moet je een cupmaat groter (dus van 70F naar 70G)
Hoooly shit. Ik dacht even dat ik vanochtend het toilet had verstopt na een grote boodschap. Het water bleef staan.
Even later trok het ineens weg, dus ik denk dat mijn lading de pijp even blokkeerde.
Heb al vier dagen niet gepoept
Nee helaas
Hehehehehe
Ik heb een cyste en op internet lees ik allerlei verhalen over de troep die eruit kan komen als ie ontploft. Omschrijvingen zoals āeen gelei-achtig zakjeā en dat het superveel pijn deed om het eruit te trekken, maar tegelijkertijd ook heel bevredigend is. Ik vind het bijna jammer dat ik me (wss) ga laten opereren en dat de cyste dus geen kans krijgt om te ontploffen
Ik heb een ontstoken teennagel en als ik er op duw komt er steeds pus vanonder. Geen idee waar dat vandaan blijft komen
Oja heb dat ook een aantal keer gehad! Bij mij was de zijkant van mijn teen dik (aan de buitenkant) en als ik daarop drukte kwam er inderdaad ook pus uit .
Wat een pijn deed dat trouwens
Hmm die bh was van januari 2016 dus best oud! Ik heb toen ook mijn cup laten opmeten bij Hunkemƶller. Denk dat het bij die bh vooral versletenheid is geweest. Maar je borst begint toch altijd onder je oksel? Ik denk dat ik mn cupmaat misschien weer ff moet laten opmeten.
Cyste van Bartholin? Vreselijk pijnlijk is die ik heb toen een drainage gehad ipv OK, man man man wat kwam er veel ellende uit.
Ja nou veel mensen dragen een bh die heel erg in hun borst prikt aan de zijkanten (met een te kleine beugel dus), vandaar dat ik het zei! En sommige merken (bijv. franse merken) hebben standaard smallere beugels die meer een U-vorm hebben, waardoor ze bij mensen met een brede borstaanzet niet altijd even goed zitten. De Hunkemoller gebruikt vaste mallen voor al hun behaās, dus daar zal niet zoveel variatie in beugelbreedte zitten.
En aah ja dat is inderdaad al wel oud, maar altijd even goed om weer op te meten
Maar hoe weet je of je een brede borstaanzet hebt? Ik heb geen idee of ik dat heb eigenlijk!
Jaaaa, eindelijk een echt persoon met ervaring! Hoe erg was je pijn? Functioneerde je nog wel? Ik krijg pijn bij veel lopen/staan of lang in dezelfde houding zitten/liggen. Oh en als ik op de wc zit dan āhangtā dat ding en doet dat ook veel pijn. Ben ook nog eens geobstipeerd dus zit niet zomaar ff 5 min op de wc. Ik ben weleens van de wc af gegaan, omdat het āzwareā gevoel niet te houden was. En hoe was het herstel? Ik ben nu 27 weken zwanger dus wil liever NU van dat ding af dan afwachten en straks met de bevalling ermee zitten. Een heleboel vragen, sorry! Antwoorden mag ook in PB (als je uberhaupt al antwoord wil geven haha)
Omg heb ik ook gehad, was echt de hel. Daarna nog 1.5 week met die drain gelopen, was ook niet al te chill
Gelopen?? Ik heb een week lang plat gelegen haha vond mezelf heel zielig met die drain, is er uiteindelijk zelf uitgefloept na een week. I feel your pain man
Haha ja ben wel de eerste 2 dagen thuis geweest hoor, maar voor de rest wel naar het werk. Vooral veel gezeten (in ongemakkelijke houding) en zo min mogelijk gelopen. Vooral die trappen waren het ergst
Heb het gevoel alsof er bubbeltjes in mijn oksel/tiet zitten als ik inadem/een gekke beweging maak? Echt een heel apart gevoel, hoop dat het snel weggaat.
Haha hmm ja ik heb heel lang in een lingeriezaak gewerkt dus dan is het ook vooral vergelijken, maar als je met je armen naar beneden staat en je borst loopt echt tot die okselplooi, dan heb je een bredere borstaanzet. Bij sommigen zit de zijkant van je borst echt veel meer naar het midden van je borstkas, waardoor je ook minder snel last hebt van een prikkende beugel in de zijkant.