Ja inderdaad, echt heel pijnlijk. Voorlopig lijkt het niet alsof de soda badjes veel effect hebben maar we blijven proberen
Ik had vandaag zo’n drukke dag vol met afspraken, dat ik al de hele dag hetzelfde maandverband in heb vanaf half 7 vanochtend
Wel weer een TMI jackpot gehad vandaag. Een knal-op-spiegel puist uitgeknepen, een mee-eter bij een ingegroeide haar uitgeduwd + er uit getrokken, en een halve minuut aan 1 stuk lucht gelost op de wc. Denk dat ik een meter in buikomvang ben verloren :’).
Bedankt voor de tip! Maar ik heb het nog al eens gehad en toen was het meer aan de zijkant van mijn teen maar nu is het echt een rode plek onder mn teennagel, snijden ze dan heel die plek weg? Dan heb ik geen nagel meer over
Geen idee, het lijkt inderdaad meer een infectie… Binnenkort toch maar eens naar de podotherapeut!
Ik ben vanochtend inwendig onderzocht (met zo’n cameradildo met condoom er omheen) en er kwam echt zo’n golfje bloed met klontjes mee toen ze 'm eruit trok…
Als het je teennagel is dan snijden ze een reepje teennagel + nagelbed weg, het stuk dat steeds ingroeit + iets extra’s zodat het niet weer opnieuw gebeurd.
Ik heb dit laten doen bij allebei mijn grote tenen maar het groeit bij mij gewoon weer op dezelfde manier terug. En het was echt een kut ingreep waarna ik een weekend niet kon lopen.
Eens in de zoveel tijd gaat het weer pijn doen. Maar ik knip het nu gewoon steeds zelf weg
Heb ik ook gehad. De eerste keer vond ik dat zo erg en schaamde ik me zo verschrikkelijk.
Inmiddels is het 2 jaar, een ICSI-traject, bevalling en enkele ziekenhuisopnames later en boeit het me niks meer. Artsen en verpleegkundigen zien zoveel ranzigheid, ook op die plek, dat zijn ze al weer vergeten als je de behandelkamer bent uitgelopen hoor.
Hopelijk is alles goed met je. <3
In het kader van TMI: Ik heb een abces in mijn buik, overgehouden aan een keizersnede en een bacteriële infectie. De wond wordt nu dagelijks een paar keer gespoeld door de thuiszorg. Voor het gemak doen we dat in de badkuip, maar na elke spoeling ziet het er uit alsof Jack the Ripper bezig is geweest.
Wat lief, dankjewel! <3
Nou, het was om te kijken of we al iets in mijn baarmoeder kunnen zien. Ik ben nu ongeveer 4-5 weken zwanger en omdat ik twee weken geleden steken had linksonderin mijn buik willen ze uitsluiten dat het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is. Vanochtend (met de bloedgolf) zagen we gelukkig voor het eerst een vruchtzakje! Nu duimen dat het overeenkomt met mijn bloedwaarden en we de volgende echo misschien een embryootje zien. Zo pril nog allemaal, maar maakt me wel zo angstig…
Kan me voorstellen dat na zo’n traject en een bevallingen en alles je inmiddels schijt hebt gekregen eraan inderdaad haha! Zal de volgende keer daaraan denken, en dat ze inderdaad al zooooveel ranzigheid hebben gezien.
Brr jouw abcesverhaal klinkt ook naar. Hoop dat dat snel voorbij is!
Wat spannend zeg! Hopelijk is alles goed, ik duim voor een goede volgende echo.
De eerste paar keer vond ik echo’s en metingen heel erg, maar als je er over nadenkt hoeveel mensen ze op een dag zien… Dan onthouden ze echt niet hoe jij er bij lag en of er iets mee kwam. En het is voor hen gewoon werk, als ze wat bloed heel erg hadden gevonden, waren ze wel accountant geworden of zo. Althans, dat hou ik mezelf maar voor als ik er weer eens oncharmant bij lig.
Oh brr daar kijk ik niet echt naar uit om dat te laten doen… Voorlopig ga ik nog proberen om het op te lossen met sodabadjes. Als het na het weekend niet beter is ga ik toch een afspraak maken bij een podotherapeut of dokter.
Ik plaats hier echt altijd berichten over poep. Maarja, schijt.
Net koffie gedronken en daarna moet ik altijd echt zoveel poepen.
Ohja en nog iets
Ik zit nu in m’n sportkleding te wachten tot ik weg ga, gewoon thuis. Maar het zweet drupt gewoon m’n oksels uit??? Heb dat in de zomer ook echt vaak en schaam me ervoor
Ik moest laatst ook een inwendige echo laten maken bij de gynaecoloog, maar ik had een beetje bloedverlies die dag. Voelde me daar dus niet zo chill bij, dus toen hij zei ‘nou dan gaan we even naar hiernaast voor de echo’ zei ik maar heel awkward ja uh ik bloed wel een beetje, weet niet of dat erg is? En toen moest hij lagen en zei hij haha nou ik ben gynaecoloog dus ik ben wel wat gewend, en ik opereer ook! Dus geen zorgen hoor. Toen dacht ik ohja tuurlijk haha, waar maak ik me druk om.
Trouwens nog leuke aanvulling op mijn gynaecoloog verhaal. Een vriendin van me werkt in dat ziekenhuis als operatie kamer assistent, dus ze vroeg welke gynaecoloog ik had omdat volgens haar de meesten in dat ziekenhuis echt niet aardig zijn. Blijkt dat ze een week geleden nog een operatie met hem heeft gedaan haha. Hij was de enige leuke daar ook zei ze.
Ik heb daar ook vaak last van, dat ik snel zweet. Ik heb wel gemerkt dat een deo-roller zoveel beter werkt dan een spray! Misschien werkt dat ook voor jou!
Doe ik al maar het mag niet baten
Oh dat is wel echt naar. Ja ik heb er zelf ook last van, deo helpt af en toe echt niet.
Er zijn wel speciale deo’s voor. Odorex heet het. Heb het zelf niet getest, maar kreeg deze tip van een meisje.
Heel erg smerig TMI is het niet, maar vind het wel erg grappig: sinds mijn vriend weg is (en sinds ik minder care) heb ik al mijn (blonde) beenhaar lekker laten groeien. Maar het is nu zo lang dat ik de wind op de crosstrainer door mijn beenhaar voelde waaien daarnet (sommige haartjes zijn 1,5-2 cm) Conclusie van sportvriendin: gadver bah vies veel te lang. Ik vind het stiekem wel een uitdaging te kijken hoe lang het wordt
Mijn vriend heeft best vaak puisten op zijn bovenbenen en knijpt ze dan altijd uit waar ik bij ben Hij wil ook altijd mijn puistjes uitknijpen. Zo blij dat hij daar niet vies van is hahaha.