Dankjewel voor de tip, ik gebruik alleen liever geen deo waar aluminium in zit
Ik ben tijdens het scheren over m’n nagel heen gegaan, het deed eigenlijk geen pijn maar er is een hele hap uit en je ziet dat vlees wat onder je nagel zit. Twijfel of ik een pleister moet plakken, want het bloedt niet maar ben bang dat ik blijf haken.
Ohmijngooood ik heb inderdaad ook wel eens dat ik per ongeluk een stukje nagel mee pak met scheren en ik kan zo zo slecht tegen dat gevoel.
Zit er echt een haakje aan, is het helemaal door je nagel heen, of zou je het bijvoorbeeld glad kunnen met nagellak?
Ik kan geen nagellak doen, omdat ik dan m’n nagelvlees lak:p Gelukkig is m’n nagel niet heel lang dus haakt het nu niet heel erg. Ik laat het zo en misschien dat ik later het hoekje een beetje rond vijl.
Jezus ik ben al sinds woensdag niet meer naar de wc geweest (nr 2). Dat heb ik echt altijd op vakantie, maar nu ben ik terug en heb ik echt vezelrijk gegeten en koffie gedronken maar nog steeds niks. Grrr
Heb je ook genoeg water gedronken naast die vezels? Anders kan het een tegengesteld effect hebben.
Ja volgens mij wel. In ieder geval 3 grote glazen water, 1 groot glas thee en een Spa rood op het terras
Omg ik heb dit ook eens gehad. Had echt een winkelhaak midden op mn nagelplaat. Pas een beetje op met haren wassen want ik had toen dus dat mn haar eronder bleef hangen en aan nn vlees kwam en dat voelde super vies
Oh bah dat klinkt echt heel naar. Ik ga er toch maar een pleister op doen voor de zekerheid haha
Ooh brrrr, ik krijg hier echt helemaal kriebels van. Heb dat ook wel eens gehad en dan alles wat je daarna met die nagel aanraakte voelde zo vies. Elke keer als ik nu een scheermesje vast heb moet ik daar aan denken, brrrrr
Wow ik heb echt diarre dat er uit stroomt alsof ik aan het plassen ben, nog nooit gehad. Voel me verder ook gewoon helemaal goed? Alleen net voordat ik moet krijg ik buikpijn.
+geen remsporen in de wc
-een brandende anus
Nee niet pittig, wat het wel kam zijn geen idee ik heb gewoon hetzelfde gegeten als de rest hier. Lijkt ook over te zijn nu maar wil niet te vroeg juichen haha
Ring of fireeeee
Ik denk dan dat ik een brede borstaanzet heb. Mijn borsten steken namelijk wel uit ten opzichte van Mn ribbenkast. Dus zegmaar zo’n halve maan wat dan uitsteekt? Maja ze zitten ook niet ver uit elkaar ofzo. Voornamelijk overal. Ik haat ze ook gruwelijk vandaag. Opgeblazen en ongesteld. Echt vies. Stomme titten.
Ik heb net half uur geleden een zetpil ingedaan, en nu moet ik eigenlijk poepen, maar ik durf niet. Bang dat ik dan dat ding uitpoep? Hoe snel werkt zoiets, haha😅
Misschien heb je hier wat aan. Er staat dat het binnen 15minuten wel zo goed als opgelost is, maar beste is ongeveer een uurtje wachten.
Thnx! Vd zenuwen niet eens aan gedacht om te googlen?
Ben maar gewoon gegaan. Moest toch echt. Raar gevoel wel zo’n zetpil. Geef toch voorkeur aan normale pil
Jaa ik denk dat het ook wel al kon hoor.
Ja, ik weet nog van vroeger dat ik het altijd zo vreemd vond voelen. Hopelijk helpt ie, waar je hem ook voor nodig hebt😊
nou enjoy haha, bij mij is het weer over gelukkig en ik weet nog steeds niet wat het was
Ik lek vaak echt, het is niet echt afscheiding, veel vochtiger. Is continu, niet aan menstruatie te linken. Herkent iemand dit?