Het TMI topic

Ja ik heb dit ook. Maar geen idee wat het precies is?! Voelt soms net alsof ik een paar druppeltjes in mn broek heb geplast. Maar dat is t echt niet haha

Ja dat heb ik dus ook. Het blijft ook eigenlijk de hele dag nat, want droogt daar niet echt.

Same, soms is het wat dikker en soms echt meer vloeibaar. Ik word er eerlijk echt gek van. Heb er vooral last van als ik net naar de wc ben geweest. Dan voel ik het daarna meteen ā€˜lekken’ en draai ik het liefste weer om naar de wc.

Ik heb het ook eens laten fixen door gewoon een pedicure… zij knipte het weg en de nagel vijlde ze goed. Ook stopte ze een watje onder mijn teennagel waardoor de druk minder werd en de ontsteking weg ging.

1 like

Nee klopt ik voel me altijd zo goor!

@Rebus nou wel goed om over na te denken, maar ik heb dit echt al een stuk langer. En ik kan eigenlijk voor 99% geen chlamydia hebbenšŸ¤”

@Perzik @FrozenFlame misschien een open deur maar dragen jullie katoenen of synthethisch ondergoed? Van synthetisch ondergoed kun je meer afscheiding krijgen maar ook zweten. Bij mij voelt dat altijd natter dan gewoon katoen, vooral in de zomer :sweat_smile:

Katoen, maar wel met een stukje kant? Maar dat zit niet op die plek zeg maar :joy: Maar ik heb wel het idee dat als ik een hele dag een strakke broek aan heb het erger is, dan als ik bv een joggingsbroek aan heb de hele dag haha.

@Serendipity ik heb een zware ontsteking gehad door een ingegroeide teennagel. Ben naar een medisch pedicure gegaan en die heeft inderdaad met de ā€˜watjes-techniek’ mijn ontsteking kunnen verhelpen. Na 2 behandelingen was het helemaal weg. Dus mocht je ontsteking nog niet zijn verbeterd, raad ik het zeker aan om even naar een medisch pedicure te gaan.

1 like

Snachts de boel luchten schijnt gezond te zijn :grimacing:

1 like

Hahah dat doe ik inderdaad sinds een aantal jaar en dat scheelt wel echt

1 like

Altijd katoen.

Maar dat droogt dus zo slecht, word er echt gek van.

Chlamydia kan ik ook uitsluiten.

@equinox en @Vloeistof
Morgen heb ik een afspraak bij een medisch pedicure, ik ben benieuwd wat het is want het doet echt wel wat pijn. Hopelijk kan ze het snel beter maken

Gelukkig! Hopelijk is het snel verholpen. Ik hoop voor je dat het niet een ingegroeide nagel is, want dat is echt even heel pijnlijk om dat hoekje er uit te wippen. Heel veel succes en sterkte gewenst morgen. Laat ons weten hoe het ging!

Nu heb ik een enorme ontsteking onder mijn oksel, hij is echt enorm en ik kan amper mijn arm nog omhoog doen. Ik moet maar weer braaf met die lotion gaan douchen want ik heb ze ineens wel weer heel erg.

Ik liet gisteren een keiharde scheet en hij deed PIJN niet normaal. Wist niet dat dat mogelijk was

10 likes

Het was geen ingegroeide nagel maar er zat een bloedblaar onder mijn nagel! De pedicure had het nog nooit gezien en heeft er een foto van gemaakt haha! De hoeveelheid etter die er eerst van onder mijn nagel kwam en het bloed dat uit de blaar kwam toen ze opensprong… Echt vies!
Dus de nagel is weggeknipt en ik loop een halfjaar zonder nagel rond :woman_shrugging:t2:

5 likes

@SimpleThings ben je al van je cyste af?

Ik had laatst zo’n heerlijke dikke puist op mijn schaamlip. Had het druk gehad, en wel gemerkt dat er een raar bultje zat, maar pas toen ik er echt aan zat merkte dat ik hem kon uitknijpen. Ohh hij was zo heerlijk overrijp, het spoot er echt uit. Had er eigenlijk wat beter voor moeten gaan zitten…

20 likes

Het heeft echt veel pijn gedaan de afgelopen weken maar nu voelde het vooral als een opluchting dat de druk eraf was. Nu zit er een verband rond maar vanaf morgen elke dag ontsmetten maar brrr het is echt een gapend gat en ik ben echt geen held met bloed en wondes… Ik val nog flauw bij het verzorgen van mijn eigen wondes :sweat_smile:

Vorige week deed ie zoveel pijn dat ik het ziekenhuis heb gebeld voor een afspraak. De volgende dag erheen ā€œehh…ik zie em niet mevrouwā€. Blijkbaar kwam die extreme pijn doordat hij (van binnen) was geknapt. Duuuuus toen kon ik weer naar huis. De pijn bleef echter aanwezig…en ja hoor, ondertussen is de cyste weer terug :sweat_smile:

Weet nog niet helemaal wat ik ermee doe. Over 2 weken heb ik weer een afspraak bij de gynaecoloog.

Gaan jullie ook veel meer skitten als jullie pindakaas hebben gegeten? Vanmiddag 3 dikke berenbouten aka hoopies in 3 uur tijd

6 likes