Shit ik heb net echt een enorme puist uitgeknepen op mijn kin en dat kwam terecht op de spiegel omdat het er zo hard uitkwam. Eigenlijk best smerig maar ik vond het wel chill haha.
Heb het wel schoongemaakt hoor.
Shit ik heb net echt een enorme puist uitgeknepen op mijn kin en dat kwam terecht op de spiegel omdat het er zo hard uitkwam. Eigenlijk best smerig maar ik vond het wel chill haha.
Heb het wel schoongemaakt hoor.
Ik zal wel heel dom zijn maar hoe krijg je stripjes in een neusgat? Heb je eventueel een linkje van het product dat je gebruikt hebt? Ik loop altijd te klooien met een pincet.
Neeeee, neus harsen is echt een van de minst pijnlijke plekken!
Is dat echt zo? As ik een haartje uit mijn neus trek met een pincet beginnen mijn ogen al te tranen en doet het best pijn terwijl ik mijn benen of wenkbrauwen harsen (rest durf ik niet aan haha) helemaal niet zo pijnlijk vind
Ja maar een pincet is veel langzamer, vind m’n wenkbrauwen epileren echt de hel en harsen stelt niks voor. Neusgaten harsen klinkt echt pijnlijker dan t is haha
Hm dat is inderdaad ook wel zo. Misschien moet ik dat toch maar eens overwegen. Als ik de moed verzameld krijg
Aaaah ik had zo’n grote pijnlijke puist op mijn lies. Kneep er net zachtjes in en het pus spoot er met bloed en al uit. Nu komt er nog de hele tijd vocht uit.
Klinkt top, neusharen harsen, want een pincet doet zo’n pijn! Maar nog even @doei, heb je dan zelf zo’n waxbrandertje wat je dan gebruikt, of gebruik je zo’n kant-en-klare harsstrip van de Etos of zo?
Haha same here! Ik heb er echt nog nooit over nagedacht om mn neusharen te harsen. Er groeit niks uit haha dus ja?
Ik vergeet nooit weer dat mijn ex en ik een keer de vinger in elkaars neus staken. Geen idee waarom, gewoon random. Ik schrok toen echt van de beharing in zn neus. en dacht toen ook direct dat het veel kutter zou zijn om op die manier in je neus te peuteren. Ik heb net mn neusgaten gefotografeerd. Het lukt het best in het donker met de flits aan. :’)
In dezelfde categorie: ik vind het altijd echt heerlijk om zeep uit de oren van m’n vriend te halen HAHA (niet in z’n oor, maar de randjes zeg maar) voel me echt een vies stel altijd als ik het doe maar ik vind het chill om te zien wat eruit komt en hij vindt het een lekker gevoel dus win-win
Huh, zeep?
Ja, met het haren wassen blijft er wel eens zeep (shampoo) in de randjes van je oren zitten en dat droogt dan op tot harde stukjes
Mn vriend zegt altijd dat ik “ zo’n klinisch schoongemaakt oor” heb. Echt wtf
Ik pak altijd zo’n nagelschaartje en knip dan in 't wild een beetje rond in m’n neus. Harsen is toch eigenlijk niet echt een goed idee omdat die haartjes ook een functie hebben?
Ben je niet bang dat het iets te wild gaat ?
Risicootje hoort erbij
Ahh ja is ook zo
Je hebt ook speciale schaartjes met een afgetonde punt voor je neus, kun je iig niet je hersens ermee uitsteken
Ja klopt, maar die heb ik niet en kopen vind ik weer te veel werk #toughlife
JA! Ik doe dit ook! (wist overigens niet dat dit zeep was).
Hij heeft ook last van brokken in zijn oor, die zie ik letterlijk met de week meer ontstaan, maar hier mag ik niet aankomen. Helaas.