Het TMI topic

Ik weet dat het pijnlijk klinkt, maar ik wil dus echt graag een keer zo’n puist haha. Nog nooit gehad maar het klinkt zo ranzig dat het wel weer interesting klinkt!!

2 likes

Hahahaha ja het is wel heeeel fijn om uit te knijpen. Maar man, de pijn wanneer het langs de rand van je onderbroek scheurt.

Hmmm ik heb de laatste maanden last van m’n keel dus ik rochel best vaak helaas. Maar net rochelde ik en zoog ik zo een flinke klodder snot op uit m’n neus. M’n halve mond zat vol en het voelde zo apart. Heerlijk. :joy:

3 likes

Oh dat is zo’n lekker gevoel vind ik! :innocent:

4 likes

Ik heb vanavond burritos gegeten (van die wereldgerechten, geen omg aub, die zijn zo lekker haha). Ik zit nu al een half uur op de wc en het ruikt alsof het er gewoon onverteerd weer uit komt man man man.

Oh en de kruiden doen ook pijn :joy::joy::joy::joy:

5 likes

Omg heb echt hetzelfde. Had ook burritos gegeten met een pakje, doe ik anders nooit, dus is dit normaal? :tired_face: Ik zit nu echt al midden in de nacht een uur op de wc en m’n kont staat in vuur en vlam haha kutzooi.

Aaah pijnlijk he! Ik moet zeggen dat ik dit nooit eerder heb gehad! En wij eten die burritos regelmatig haha. Hopelijk is het gestopt en heb je nog even kunnen slapen.

Ik moet altijd zo ontzettend vaak plassen nadat ik thee heb gedronken…pfff zo vermoeiend

6 likes

Ik krijg donderdag de sleutel van m’n nieuwe huis en ik hoop echt dat de wc een plateau heeft. Bij de bezichtiging heb ik alleen gekeken of het een beetje netjes was. Fingers crossed!

9 likes

Ja! Echt vreselijk wanneer je net lekker ontspannen op het toilet zit en dan al dat smerige water tegen je billen aan spettert

1 like

Ik vond een plateau juist vreselijk, als je goede plakpoep had, spoelde het niet eens weg.

6 likes

Ugh ja, vind het echt nasty als het terug spettert

1 like

Oké, dat is een nadeel. Ik hoop het alleen nog steeds want de voordelen zijn groter :stuck_out_tongue:

1 like

Joh, van tevoren even een velletje wc papier in de pot en you’re good to go :stuck_out_tongue_closed_eyes:

11 likes

Ik had een mee-eter uitgeknepen en dat werd een korstje, dat is er nu afgevallen en onder het korstje zit een puistje en als ik dat uitknijp wordt het weer een korstje. Soms herhaalt dit zich hierna weer mehhh

Ik doe het soms ook met een naald… Voel me daarna altijd zo toegetakeld haha.

Ik heb het idee dat ik die tweede puist zelf veroorzaak, want de mee-eter was niet zo groot (was een bruin korreltje) en nu zat er onder dat korstje echt zo een witte hardere pukkel die echt uit m’n huid barstte (fijne omschrijving haha).

Grote kans dat je te hard hebt geknepen en de mee eten van onder is gebarsten en de vuiligheid onder je huid is gaan zitten en er zo een nieuwe puist is gekomen. Mee eters kun je het beste inprikken en dan zacht knijpen, met de zijkant van je wijsvingers, maar niet met je nagels oid.

Ik heb daar nu ook last van maar het gaat maar niet weg. Er komt elke keer een korstje of puistje voor terug. Nog tips daarvoor? Of moet ik echt naar de HA hiervoor?

Ja, dat klinkt wel logisch. Maar meestal kan ik van die bruine harde mee-eters niet wegkrijgen zonder m’n nagels te gebruiken dus dan maak ik inderdaad een wondje met m’n nagels. De puist nu kon ik wel met alleen m’n vingers wegkrijgen:p

ik ben megaverkouden en ik ruik zelfs alleen maar snot

5 likes