Mvg lavaspuitcommissie
Ik twijfel of ik een schimmelinfectie heb of bacteriële vaginose. Heb beiden nog nooit gehad dus geen ervaring. Nu googelde ik naar de symptomen maar ook dan kom ik er niet uit. Mijn afscheiding was waterig en rook echt enorm raar, geen vislucht maar gewoon goor. Nu is die geur weer veel minder maar heb ik wel een soort branderig gevoel. Ik dacht ik haal wel dat canesten, maar kan je dat nou wel of niet voor een schimmelinfectie EN bacteriële vaginose gebruiken of maar 1 van de 2?
Misschien kan je even bellen met de doktersassistente? Die kan je wellicht verder helpen qua info of hoe verder te handelen. Wel zo fijn denk ik om meer te weten zo vlak voor het weekend aangezien ze dan niet bereikbaar zijn en je hier vast snel vanaf wilt zijn als dat kan!
Ik zie dat je een test kan kopen of het een schimmelinfectie of bv is, maar nu twijfel ik eigenlijk weer of ik überhaupt wel iets heb. Heb geen last van jeuk.
Update:
De wc in m’n nieuwe huis heeft een plateau dus ik kan eindelijk weer trots zijn op m’n creaties.
Ja plus bij schimmel is de afscheiding niet waterig maar juist klonterig, dik en wit.
Kan het niet gewoon rond je ovulatie zijn? Dan kan je slijm ook wat dunner zijn en wat sterker ruiken. @Jumpsuit
Nee dat denk ik niet, afgelopen zondag stopte mijn menstruatie. De laatste keer dat ik seks had deze week was maandagnacht en vrij snel daarna merkte ik iets. En gatver die sperma alleen al kwam eruit pruttelen. Maar het kan niet zo zijn dat ik daar nou nog last van heb. Ik ga van bacteriële vaginose uit. De geur is niet prettig maar ook weer niet supergoor ofzo en het brand nog steeds en geen jeuk. Ik ga een Gyno balance nogwat halen.
M’n broodje doner kwam zojuist via de boven -en onderkant in een straal er uit
Dat is precies wat er nu gaande is op de wc! Ik dacht dat alles eruit was, maar helaas.
Awh beterschap! Je moet altijd ff door dat diepe dal
Sterkte!
Ik heb juist het tegenovergestelde. Heb al een week niet lekker gekakt. Alleen een soort keiharde geitenkeutels. En dan 3 ofzo na een uur keihard werken op de wc. Echt leuk man dat zwanger zijn.
Vanochtend moeten kotsen op het toilet op school. Het meisje dat naast me in een hokje zat wist niet wat haar overkwam.
Ach, het was tenminste een gezellig avondje uit.
Hier ook altijd problemen met de stoelgang. Regelmatig een week zonder kakken. En dan door die verstopping juist aan de dunne zitten ‘omdat de volgende lading toch ergens heen moet’.
Toen ik vorige week ging voelde het alsof de drol van steen was en er over dwars uitkwam. Wat een helse pijn. En nu heb ik voor het eerst in mijn leven een aambei die ook nog achterlijk veel pijn doet.
Ik meld me bij de club; zwanger en om de zoveel dagen een baksteen uitpoepen. En in de tussentijd buikpijn.
Haha wat is dit? Volgens mij mis ik iets in mijn leven doordat ik dit niet ken
Wat bij mij echt goed helpt om dagelijks (of toch vaker dan 1x per week) naar toilet te kunnen is veel water drinken en een kiwi eten ‘s morgens op een nuchtere maag! Desondanks heb ik soms nog weken waarin ik maar 1 of 2 keer moet maar het is toch echt verbeterd ten opzichte van vroeger. 10 dagen was mijn record maar toen dacht ik echt dat ik volledig ging openscheuren, echt wat een pijn
Een realityprogramma (dat eigenlijk heel erg gescript is) genaamd ‘Ik heb Het nog nooit gedaan’. Op YouTube staan veel scenes, vooral de Scenes met Marc en die met Marcel (ken je die plausibel meme?) zijn goud. Oh en ‘From Russia with love’ is ook een aanrader.
Oh huh die programma’s heb ik wel gezien ooit. Dit pareltje waarschijnlijk net gemist dan haha