Het TMI topic

Een duizendstukjes puzzel van haar eigen hond. Hij kan vast niet wachten te beginnen.

1 like

Deze avond bij een restaurant gegeten en op het laatst begon mijn maag te borrelen en doen. Dacht dat ik een flinke scheet moest laten.
Maag voelde nog steeds vaag, begon onder hand te zweten.
Ik naar huis met de bus, half rennend terug naar huis vanaf de halte.
En echt vlak voor ik mijn kont op de wc plant, diarree vlek in mijn ondergoed :expressionless::expressionless::expressionless:
Net niet gehaald…

1 like

Ik kneep in een puist bij mijn lip, hij knapte kapot en het pus vloog helemaal tegen de spiegel aan. :rofl:

16 likes

Hahaha ik ook! Of als ik langs het prehistorisch dorp rijd moet ik denken aan dat plausibel meisje en haar date, ze gingen daar naar toe volgens mij. Zie die Marc best vaak rijden trouwens, hele aparte man. Heeft nog steeds dezelfde jas.

5 likes

From Russia with love was wel echt een topper toentertijd. Heb er echt heel hard om kunnen lachen af en toe haha.

2 likes

Ik kan nooit meer een Hunnebed bekijken, zonder dit te zien:

6 likes

Nepfan.
Marc reedt altijd in een BoRent auto waarop stond dat ie €17.50 per dag kostte.

10 likes

En het feit dat ie in deze scene meezingt met Westlife - Uptown Girl. Dat ie achterin een emmer heeft met daarin een bosje Albert Heijn tulpen met 35% korting en een nieuw-in-doos gourmetstel en een assortiment sausjes en stukjes vlees. Dat zodra hij aankomt hij de moeder van zijn date laat sjouwen met bovengenoemde zooi. Dat het gourmetstel wordt opgezet in de slaapkamer want privacy. Dat zijn date een nekbrace draagt vanwege de vorige date. En het ergst: dat hij de pannetjes van het gourmetstel óp de grillplaat zet als een Fucking goddeloze.

27 likes

Wooooow ongemakkelijk??? Wat is de context hiervan. Gatver die tongzoen die zag gaf op t vliegveld

Omg, wat is dit? Geen woorden voor:open_mouth:

2 likes

Ik heb dit ook net vol verbazing gekeken. :sob:

1 like

Daar zou je sowieso al niet naartoe moeten willen :stuck_out_tongue:

4 likes

Foei.

Haha ik ben vorig jaar vaak in Assen geweest, als je van rust houd oké, maar het is wel echt doods. En we reden wel eens van Assen naar Leeuwarden en jeetje je komt echt gehucht naar gehucht tegen. :see_no_evil:

Ben verkouden en heb slijm in mn keel wat niet loskomt. Maar als ik snuit komt er wel een boel groene drab uit! Heerlijk

3 likes

Hahaha neeeeeeeeeeeeeeeeee.

1 like

Hahahha ahhh nu ook allemaal bloed in je potje dagcrème zeker

1 like

Hahahaha wow! Heb je dat ook tegen je huisgenoot gezegd?

1 like

Toen we begin dit jaar op vakantie waren, gingen we uit eten en ik voelde me al niet zo lekker. In dat restaurant was ook een buslading middelbare schoolmeisjes die blijkbaar daar op dagtrip waren. Op slot hoorde ik Mn buik heel hard rommelen en kreeg ik heel erg kramp dus ben ik naar de wc gerend. Stond nog een rij van 4 van die meisjes. Kon ik eindelijk naar de wc, heb ik echt die pot helemaal gevuld met een intens stinkende soort van koeienvlaai. Ik had nog nooit zoiets gezien, zo veel poep :scream_cat: En toen deed de doorspoelknop het niet :sob::sob::sob::sob: dus heb ik 20 minuten gewacht tot er niemand meer stond te wachten en heb ik er maar heel veel wc-papier opgegooid.

Arme stakker die dat heeft moeten schoonmaken :see_no_evil:

26 likes

Mijn vriend kwam gisteren ongerust de woonkamer binnen en vroeg of ik even kwam ruiken naar de wc want het rook echt naar riool. Ik was net naar de wc gegaan en had een scheet gelaten daar…

43 likes