Oahhh ik had gezegd dat ik deze week wel eventueel kon invallen bij een thuiszorgorganisatie. Dus ik moest naar zo’n oma, echt zo’n leuk mens. Ik heb helaas weeeeer last van lichte blaasontsteking en ik vertelde dat. En “ohhhh god kind dat is zo naar” dat zij er ook altijd mee zat te kloten en dat ze een tip had gekregen om elke ochtend een lepel tomatenketchup te nemen. Ja echtwaar haha, toen kreeg ik dus echt een lepel tomatenketchup GEVOERD van haar. Hahaha. Zo aandoenlijk. En hele tijd dat ik nog een glaasje water moest nemen. Toen zat ze aan de telefoon met haar zus en ik hoorde “ik heb een invaller, een heel leuk meisje, maar ze heeft blaasontsteking!!” Jaja, wat een nieuws . Ik ben eigenlijk stiekem wel benieuwd of elke ochtend tomatenketchup helpt :’). Kan het altijd proberen natuurlijk. Gelukkig heb ik en geen bv of schimmelinfectie gehad wat ik laatst dacht. Denk dat het geïrriteerd was door sperma. Het was trouwens gewoon een lepel Heinz tomatenketchup, dus ik zou niet weten wat dat voor nut kan hebben.
Mexicaans eten + 1x harde ontlasting + 3x diarree + aambeien sinds bevalling =
Denk veel beweging inderdaad, en misschien drink je ook wat meer dan thuis? Ik ben nu in NZ en heb veeeeel minder darmproblemen hoewel ik ook écht niet goed eet. Maar beweeg hier wel veel meer en drink meer water. Moet ik thuis misschien ook eens doen
Wat heb ik het toch gemist om tmi dingen met jullie te delen.
Om maar meteen te beginnen, vorige week hadden we hier in huis buikgriep, op het moment dat ik mezelf bescheet kotste mijn kind over me heen. TOP!
Love zulke verhalen
Dat is zoooo fijn!!
Als ik op lege maag water drink krijg ik echt de meest walgelijke verotte smaak in mijn mond die er is.
Ik heb de laatste paar dagen steeds dat ik tijdens m’n ontbijt heel nodig moet poepen. Zo irritant, zit ik net lekker te eten…
Ik heb serieus al 3x gepoept vandaag? Voelt echt alsof ik 10 kilo kwijt ben
Wow haha! Klinkt wel fijn
Nou normaal poep ik niet zo veel in zo’n korte tijd haha
Maar wel 2x per dag ofzo maar dit was heel veel ineens
Ik ben op het werk en had vanmorgen zo’n buikpijn. Ga ik naar het toilet en liet ik zo’n keiharde scheet die voor mijn gevoel wel 10 minuten duurde. En daarna nog heel veel kleintjes. Man wat een opluchting. Maar durfde het toilet bijna niet meer uit. Hoop dat niemand het gehoord heeft…
Ik vind het echt heel grappig met je naam en avatar erbij
Ik haalde net een brokje opgedroogd oorsmeer achter mijn traguspiercing vandaan. Het voelde zo bevredigend dat ik nu de hele tijd probeer om nog meer te vinden, maar helaas.
Haal ‘m er eens uit, de piercing zelf is waarschijnlijk ook vies, ook zo satisfying om schoon te maken.
Is al gebeurd G ️
Het leukste is om het niet te vaak te doen en het lekker op te sparen. Soms vind ik het jammer dat ie is genezen (duurde bijna een jaar) en ik nooit meer echte prut kan weghalen.
Ik ben ziek al een paar dagen en heb nu nog heel irritant van dat vaste slijm in mn keel dat niet loskomt. Kan er aldoor niet van slapen want als ik ga liggen zakt het achterin mn keel. Zit aan de bisolvon maar het komt. Niet. Los. Iemand tips? Heb het gevoel alsof het gewoon uitgezogen moet worden ofzo
Ben een beetje katerig en ga vandaag al voor de 4de keer katerkakken. Love it.
Ohh het enige positieve aan een kater. Vooral na een avond met veel bier
Heb het ook wel eens na een pilletje gehad, was daarvoor uitgebreid uit eten geweest en de volgende dag echt zoveel kak, potten vol, waar kwam het vandaan.
Ahhh zou ook zo graag weer eens gigantisch willen poepen. Voel me erg opgeblazen en verstopt en word ook steeds dikker. Vroeger scheet ik alles uit nu krijg ik er lovehandels van.