Zo’n overwinning om een korstje uit m’n neus te peuteren (en een beetje pijnlijk, maar dat betekent vaak wel dat 'ie er morgen weer zit). En nee, wordt niet opgegeten
mijn oordopjes zijn best wel vaak viezig met oorsmeer? Ik heb gewoon iPhone oordopjes. Terwijl ik regelmatig mijn oren schoonmaak en daar komt vaak niet zo veel uit helaas.
Ik moet na al het eten spoelen met water en zout vanwege mijn tongpiercing.
Gorigheid dat ik uitspuug
Auw! Heb je net een tongpiercing laten zetten of? Ik heb hem al echt triljoen jaren geleden verwijderd maar ik weet dat na het zetten het eten zo kut was.
Net laten zetten, eigenlijk helemaal geen last van. Eten is wel naar/wennen.
Ah , goed schoonhouden!! En eten zal best een week nog pijn doen. Maar vooral goed schoonhouden (al weet je dat vast zelf ook). Ik mocht al vrij snel een dunner staafje, je tong is nu nog opgezwollen. Mijn vriendin niet, want haar tong was veel te goor ofzo haha. En die piercer was een beetje boos dat ze dat niet goed had schoongemaakt. Nouja, iig, veel plezier ermee!
Dank je wel voor je tips.
Ben heel blij dat ik deze ‘puberactie’ als volwassenen toch nog heb gedaan.
Tong groeit snel dicht, ik liet het op Mn 18e zetten toen Mn vader niks meer te zeggen had. “In gezond vlees snijden wij/ik niet.” Na 9 maanden haalde ik hem al eruit. Maarja je gebruikt je tong elke dag. Dus zou er wel zorgvuldig mee gaan en verder, leuk toch? Als jij dat graag wil, wie houdt je tegen?
Vanochtend was ik alleen op kantoor (gelukkig). Ik was boos, chagrijnig en moe en moest super nodig poepen. Eenmaal klaar kijk ik, wc papier op… dat kon er ook nog wel bij.
Moest ik met mn blote reet die wc uitlopen om een rol te pakken die bij de kraan lagen. Toen was ik wel blij dat ik de enige op kantoor was.
Ik heb dat met muziek oordopjes. Die echt ver je oren in gaan. Ik maak iedere dag mijn oren schoon (oppervlakkig dan) en af en toe iets meer de gehoorgang in. Toch komen er soms echt brokken uit, en die zitten helemaal in dat oordje vast
Edit: ik bedoel beschermings oordopjes
Zet je je muziek hard? Je oren maken dan meer oorsmeer aan ter bescherming, heb ik wel eens gelezen.
Ik ben net ongesteld geworden tijdens het poepen
Nice
Omg, dit heb ik toen met mijn moeder gezien. Zo af en toe hebben we het er nu nog over.
Door jouw post besefte ik me dat ik het fenomeen ‘afscheiding’ ook niet helemaal begrijp en ben een beetje gaan googelen. Hier had ik het meeste aan:
_Bij vrouwen, mits niet incontinent of met diarree, is de belangrijkste bron van ‘vervuiling’ van de slip het vocht dat in meer of mindere mate in een gestage stroom uit de vagina sijpelt: de vaginale afscheiding. Ofschoon in de praktijk vooral als lastig, vies of zelfs gênant ervaren en daardoor een letterlijk onuitputtelijke bron van inkomsten voor de fabrikanten van inlegkruisjes, is deze vaginale afscheiding in feite een waardevol verdedigingsmechanisme van het vrouwelijk lichaam. Het vocht beschermt door zijn samenstelling en constante, eenzijdige stroomrichting de vagina en hoger gelegen organen (baarmoeder, eierstokken) tegen aantasting door schadelijke stoffen of ziekte verwekkende micro-organismen uit de boze buitenwereld. Daarnaast draagt het vocht eraan bij dat het vrijen letterlijk en figuurlijk gesmeerd kan verlopen. (https://www.gezondheidenco.nl/105651/vaginale-afscheiding-wat-het-en-wat-als-het-een-andere-kleur-heeft/)
Er staat trouwens ook op die site dat superveel vrouwen iedere schone onderbroek die ze aan doen voorzien van een inlegkruisje vanwege afscheiding? Die onderbroek pleur je toch ook weer zo de was in… Ik vind dat echt een beetje onzin.
Wij keken dit wekelijks met al m’n huisgenoten in m’n studentenhuis. Snap nog steeds niet dat dit programma zo (relatief) onder de radar is gebleven want het is echt zo geniaal slecht!
Wat ik trouwens echt een grappig weetje vindt is dat het is geproduceerd door Ewout Genemans, die nu al die serieuze documentaires ed doet.
Ik heb praktisch nooit afscheiding gehad, dat vind ik ook best gek! Ik had rondom mijn ovulatie wel eens doorzichtige klodders/slierten, maar die kwamen er alleen uit wanneer ik ging plassen (en gingen vaak aan de binnenkant van mijn dijbenen plakken, ieks!), dat vond ik altijd erg gek. Sinds ik aan de pil ben heb ik vrij vaak dat ik de dag voor mijn “ongesteldheid” grijze spotting heb. Ik ga ervan uit dat het oud bloed is, maar die kleur is echt bizar.
ik las dit zo en dacht echt ‘que’
Ik deed dat eerst ook, gewoon standaard elke dag schone onderbroek + schoon (duh) inlegkruisje. Dat kwam omdat ik er voor mijn gevoel best ‘last’ van had, zoals afscheiding voelen als je even opstond ofzo? Beetje goor/vaag beschreven maar hopelijk snap je het haha.
Pas toen ik ergens las dat juist zo’n inlegkruisje je afscheiding kan verergeren ben ik er mee gestopt.
Het is in mijn geval trouwens ook niet meer standaard ‘zoveel’ aanwezig als eerst voor mijn gevoel!
Misschien dat ik daar ook mee moet stoppen want heb best veel afscheiding. Maar als ik geen inlegkruisje in heb loop ik rond met een natte vieze onderbroek en als het van kant is komt het er doorheen en zit het ook in mijn broek
Fijn dat het wel heeft geholpen! Kan me ergens ook wel voorstellen dat als je er echt last van hebt je er wel wat tegen wilt doen. Maar wat ik me wel afvraag zo een inlegkruisjes abosbeert slijm toch helemaal niet zo goed? Voelde je het dan niet alsnog zitten?