Als ik koffie drink moet ik echt binnen 10 minuten poepen, niet normaal
Over afscheiding nog. Een vriendin van mij heeft soort van bleekvlekken in haar donkere ondergoed. Zag het een keer toen ze de was ophing. Heb haar eigenlijk niet gevraagd hoe of wat. Ik heb daar geen last van
Dat ligt aan de stof denk ik. Ik heb het bij een paar slipjes namelijk, maar bij de meeste niet.
Je maandelijkse ritueel kun je terug zien in je afscheiding.
Rondom de eisprong is het heel waterig, voor je periode is het klonterig en na je periode is het slijmerig.
Probeer er maar eens op te letten. Fascinerend.
Ow, leuke link om te lezen.
Dit heb ik ook, ben blij om te lezen dat ik in ieder geval niet de enige ben. Vind het wel zonde van m’n ondergoed haha
Als ik s ochtends op mijn werk aankom en de vers gemalen koffie ruik, dan moet ik al naar de wc 
Ik heb dat ook bij sommige zwarte onderbroeken! Dacht echt dat er iets mis was met mij haha
Ik heb het ook! Maar ook niet bij allemaal. Heeeel gek
Ik ook! Heb er nog geen patroon in kunnen ontdekken waardoor soms wel/soms niet. Super zonde wel inderdaad!
Who, zo fijn om te lezen dat het dus blijkbaar helemaal niet zo raar is! Ik vind het echt zonde van m’n ondergoed. Als ik wat nieuws heb draag ik vaak aan het begin een inlegkruisje om die vlekken te voorkomen. Maar na een paar keer gaat dat weer irriteren dus dan toch maar die vlekken.
Wat grappig om te weten! Ik heb soms als het heel klonterig en wit is dat ik na het sporten naar het toilet ga en ik echt een heel vieze onderbroek heb, alsof er super veel in 1x uit is gekomen. Ik ga er inderdaad ook eens op letten of het verandert van structuur. Doet het wel, maar dus op letten wanneer enzo.
Stoort het jou dan niet tijdens sporten? Bij elke keer dat ik ook maar iets denk te voelen ren ik naar het toilet om te “vegen” Echt mega slecht, maar ik focus me er gelijk op en kan gewoon niet doorgaan. Zou daar echt meer schijt aan willen hebben en lekker door willen gaan
Ik las dat artikel en er staat : “ Dit is je meest vruchtbare afscheiding. Niet alleen vliegt je sperma hier gemakkelijk doorheen, “.
Alsof vrouwen en afscheiding en sperma hebben
Ik ben zo verkouden dat ik de hele dag snot achterin mijn keel proef.
En mijn neusspray is op, dus lekker de hele dag een snotsmaak, yay.
Tijdens het sporten heb ik er meestal geen last van, omdat ik toch zweet en daardoor sowieso alles vochtiger aanvoelt. Zolang mijn ondergoed en tight goed op z’n plek blijft zitten. Maar wanneer ik klaar ben stoort het wel omdat het dan echt nattig en vies voelt. Ik heb het meer met hardlopen dan fitness. Ergste is tijdens het hardlopen naar de wc moeten en dan alles te moeten verplaatsen, dan voel ik dus dat het nat is. Ik kan ook ander ondergoed aanschaffen trouwens haha
Ik heb het ook heel hard tijdens het hardlopen, maar ik stoor me daar niet aan tijdens het hardlopen. Maar zodra ik klaar ben met hardlopen moet het wel direct uit, want het voel zo vies
Ik heb trouwens ondergoed dat ik alleen maar voor hardlopen aandoe, zodat mijn mooi ondergoed proper blijft 
Het rook al een tijdje echt muf in een keukenkastje, ik net maar eens de moeite genomen om hem uit te wassen, kom ik een zak geraspte kaas tegen wat ondertussen blauw/groen paars is geworden hahah shit man
Die bleekvlekken komen van plas niet van afscheiding.
@ alles over afscheiding tijdens het sporten
Ik vind het zóóóó irritant om te voelen dat ik meer afscheiding heb tijdens het sporten. Het lijkt ook wel alsof er dan opeens veel meer aangemaakt wordt ofzo. Ik doe vaak m’n menstruatiecup of tampon in tijdens het sporten, dan heb ik er tenminste geen last van.
Volgens mij komen die vlekken van je afscheiding. Als je je ondergoed een tijdje in de wasmand hebt liggen voor je ze wast, dan krijg je die plekken. Ik heb het getest met nieuw ondergoed. Als ik douche, maak ik ze ‘schoon’ en dan geeft het niet als ik ze twee weken later pas in de wasmachine gooi. Ben nu een jaar verder en heb nooit vlekken meer.