Het TMI topic

@Vogeltje ; oh als het ook in je broek komt wordt het wel heel irritant idd! Misschien eerst tijdje ander ondergoed (zonder inlegkruisje) dragen zodat het langzaam kan wennen en minder wordt?

@Taken wat je zegt klopt wel hoor, maar ik voelde het significant minder waardoor ik het destijds voordeliger vond dan niks in m’n ondergoed (leuke zin als je de context niet weet :stuck_out_tongue:)

1 like

Die heb ik gekocht maar liggen nog steeds ongebruikt in de kast. Ik heb ook zó veel last van afscheiding.

1 like

Echt eens proberen! Ik droeg die dingen tijdens de zwangerschap continue. Was af en toe net alsof ik in mn broek had gepiest. ZOveel afscheiding. Gebruik nu af en toe nog zo’n wasbaar lappie. Is zo lekker zacht als ze vaker gewassen zijn :grimacing:

1 like

Maar volgens mij is afscheiding doorgaans wit/doorzichtig achtig en droogt het wittig op.

1 like

Als ik koffie drink moet ik echt binnen 10 minuten poepen, niet normaal

2 likes

Over afscheiding nog. Een vriendin van mij heeft soort van bleekvlekken in haar donkere ondergoed. Zag het een keer toen ze de was ophing. Heb haar eigenlijk niet gevraagd hoe of wat. Ik heb daar geen last van

Dat ligt aan de stof denk ik. Ik heb het bij een paar slipjes namelijk, maar bij de meeste niet.

Je maandelijkse ritueel kun je terug zien in je afscheiding.

Rondom de eisprong is het heel waterig, voor je periode is het klonterig en na je periode is het slijmerig.

Probeer er maar eens op te letten. Fascinerend.

Ow, leuke link om te lezen.

1 like

Dit heb ik ook, ben blij om te lezen dat ik in ieder geval niet de enige ben. Vind het wel zonde van m’n ondergoed haha

6 likes

Als ik s ochtends op mijn werk aankom en de vers gemalen koffie ruik, dan moet ik al naar de wc :eyes:

6 likes

Ik heb dat ook bij sommige zwarte onderbroeken! Dacht echt dat er iets mis was met mij haha

1 like

Ik heb het ook! Maar ook niet bij allemaal. Heeeel gek

2 likes

Ik ook! Heb er nog geen patroon in kunnen ontdekken waardoor soms wel/soms niet. Super zonde wel inderdaad!

2 likes

Who, zo fijn om te lezen dat het dus blijkbaar helemaal niet zo raar is! Ik vind het echt zonde van m’n ondergoed. Als ik wat nieuws heb draag ik vaak aan het begin een inlegkruisje om die vlekken te voorkomen. Maar na een paar keer gaat dat weer irriteren dus dan toch maar die vlekken.

Wat grappig om te weten! Ik heb soms als het heel klonterig en wit is dat ik na het sporten naar het toilet ga en ik echt een heel vieze onderbroek heb, alsof er super veel in 1x uit is gekomen. Ik ga er inderdaad ook eens op letten of het verandert van structuur. Doet het wel, maar dus op letten wanneer enzo.

Stoort het jou dan niet tijdens sporten? Bij elke keer dat ik ook maar iets denk te voelen ren ik naar het toilet om te “vegen” Echt mega slecht, maar ik focus me er gelijk op en kan gewoon niet doorgaan. Zou daar echt meer schijt aan willen hebben en lekker door willen gaan

Ik las dat artikel en er staat : “ Dit is je meest vruchtbare afscheiding. Niet alleen vliegt je sperma hier gemakkelijk doorheen, “.

Alsof vrouwen en afscheiding en sperma hebben

5 likes

Ik ben zo verkouden dat ik de hele dag snot achterin mijn keel proef.
En mijn neusspray is op, dus lekker de hele dag een snotsmaak, yay.

Tijdens het sporten heb ik er meestal geen last van, omdat ik toch zweet en daardoor sowieso alles vochtiger aanvoelt. Zolang mijn ondergoed en tight goed op z’n plek blijft zitten. Maar wanneer ik klaar ben stoort het wel omdat het dan echt nattig en vies voelt. Ik heb het meer met hardlopen dan fitness. Ergste is tijdens het hardlopen naar de wc moeten en dan alles te moeten verplaatsen, dan voel ik dus dat het nat is. Ik kan ook ander ondergoed aanschaffen trouwens haha

1 like

Ik heb het ook heel hard tijdens het hardlopen, maar ik stoor me daar niet aan tijdens het hardlopen. Maar zodra ik klaar ben met hardlopen moet het wel direct uit, want het voel zo vies :no_mouth: Ik heb trouwens ondergoed dat ik alleen maar voor hardlopen aandoe, zodat mijn mooi ondergoed proper blijft :sweat_smile:

1 like