Het TMI topic

Het rook al een tijdje echt muf in een keukenkastje, ik net maar eens de moeite genomen om hem uit te wassen, kom ik een zak geraspte kaas tegen wat ondertussen blauw/groen paars is geworden hahah shit man

24 likes

Die bleekvlekken komen van plas niet van afscheiding.

@ alles over afscheiding tijdens het sporten
Ik vind het zóóóó irritant om te voelen dat ik meer afscheiding heb tijdens het sporten. Het lijkt ook wel alsof er dan opeens veel meer aangemaakt wordt ofzo. Ik doe vaak m’n menstruatiecup of tampon in tijdens het sporten, dan heb ik er tenminste geen last van.

Volgens mij komen die vlekken van je afscheiding. Als je je ondergoed een tijdje in de wasmand hebt liggen voor je ze wast, dan krijg je die plekken. Ik heb het getest met nieuw ondergoed. Als ik douche, maak ik ze ‘schoon’ en dan geeft het niet als ik ze twee weken later pas in de wasmachine gooi. Ben nu een jaar verder en heb nooit vlekken meer.

3 likes

Handige tip maar wel veel moeite haha. Ik ga echt geen onderbroeken uitspoelen 's ochtends onder de douche. Ik was 1x per week en dan koop ik af en toe wel een nieuw setje voor een tientje bij de h&m.

1 like

Ik ben al 2 weken te lui om nieuwe scheermesjes te kopen, misschien toch maar eens doen binnenkort. :joy: Aan de andere kant heb ik ook schijt want ik heb toch geen scharrel of vriendje.

1 like

Hahah! Ik weet van bijvoorbeeld kauwgom wel dat het laxerend werkt als je veel eet door de zoetstoffen. Zou dat ook in drop zitten? Nooit gehoord eigenlijk. Good luck! :sweat_smile:

Ik heb vanmiddag döner gegeten met collega’s. Toen ik kort na 16.00uur in de auto stapte begon het scheetfestijn…moest op een gegeven moment de ramen openzetten. Nu zit ik er alle uit te schijten. Ik ga vanavond sporten met een vriendin en gelukkig wil zij rijden want in mijn auto wordt je nog steeds vergast. En ik kan geen scheten laten bij anderen…die bewaar ik voor mijn vriend en kat haha

6 likes

Oh my ik lach echt veel te hard. In een overvolle trein.

2 likes

Vlammetje erbij, straalmotor pfooooeeee

4 likes

Ik laat sinds mn bevalling vorig jaar echt mega vaak scheten van voren. Ik word er zo gelukkig van!

3 likes

Jaa dat hoor ik ook altijd in mijn omgeving. Vooral van mannen, 1 keer ongezond eten en ze zitten meteen op de wc. Ik heb dat alleen als ik echt doodziek ben/ een virus heb ofzo.

3 likes

Ja of van Mexicaans eten of Indiaas of Thais etc. Ik kom daar echtniet van aan de schijterij? Maar ik lul ook altijd heel stoer dat ik er zelfs nog een fles afwasmiddel erin kan gieten. Heb iig geen gevoelige maag geloof ik. Ik snap ook echtniet hoezo je aan de schijt komt van shoarma ofzo.

1 like

Ik ook niet. Heb echt een stalen maag. Voel me daardoor soms wat boers en mannelijk ofzo? Haha ik kan echt alles eten in alle hoeveelheden krijg nooit ergens last van. Hoogstens dat ik juist verstop maarja das niet echt spannend.

2 likes

Gisteren ook last van enorme scheet-aanvallen. Echt die lange stille luchtkanonnen. Man man man wat ben ik zulke momenten blij dat ik alleen thuis zit.

Of dat mensen pijn hebben aan hun poepgat bij het kakken door pittig eten. Dat heb ik nog nooit gehad, terwijl we dan hetzelfde hebben gegeten.

7 likes

Misschien is het dus wel iets typisch Kaukasisch? Ik mag deze term gebruiken hopelijk.

Ik moet hier wel een beetje van gniffelen, dan is diarree door zwaar eten blijkbaar vrouwelijk? :stuck_out_tongue:

Ik heb ook nooit ergens last van (oké, behalve grote hoeveelheden lactose, maar da’s anders!) en ik vind dat eigenlijk gewoon normaal? Ik dacht juist dat het abnormaal was om buikpijn te krijgen van shawarma of pijn door pittig eten, maar misschien is dat ook gewoon omdat ik uit een familie vreetzakjes kom. :,)

1 like

I’ll just leave this here…

Volgens mij ben ik dood van binnen. Damn wat een scheten laat ik.

5 likes