Het TMI topic

Jaa, vind dat altijd wel voldoening gevrn haha.

Wat ik ook voldoening vind geven is een ingegroeide haar eruit trekken, heb ik net gedaan en voel me dan altijd herboren.

3 likes

Hahah nee ik houd wel van tmi verhalen, maar verhalen over puisten vind ik smerig. En die filmpjes kijk ik ook echt niet voor m’n lol, brrrr.

2 likes

Love it too!

1 like

Ik heb roggebrood op en m’n scheten stinken zo erg. Herkent iemand dit? Of ligt het ergens anders aan?

Ik vind Mn eigen zweet naar een soort gras ruiken, maar kan het niet uitleggen. Vind het maar apart.
@keekie hoe gaat het met je tongpiercing?

1 like

Huh ik bloed echt helemaal dood tijdens deze ongesteldheid. Ik weet niet zeker of ik in 14 jaar menstruaties zo erg heb gebloed. Vanacht 2x doorgelekt en heel mijn bed zit onder.
Ik had 2 weken geleden voor het eerst in mijn leven een doorbraakbloeding en toen kreeg ik de tip hier om de pilstrip af te maken en dan even te stoppen. Hoe kan dit dan na 2 weken weer zo heftig zijn?

Zo lief! Extreem goed, heb al eerder een kleinere piercing genomen. Ik heb van zowel het zetten als de genezing geen last gehad.

2 likes

This pas 10 uur en heb al 2 keer gepoept, ben benieuwd hoeveel er nog gaat bijkomen vandaag.

4 likes

Dat zijn echt mijn favoriete dagen. Alsof ik even een grote detox-dump nodig heb.

1 like

Ik kwam dit plaatje tegen en het deed me aan dit topic denken haha

25 likes

Pffffoe na bijna een week Movicolon te gebruiken kan ik eindelijk weer poepen zonder pijn en bloed. Jammer dat het niet zonder recept verkrijgbaar is.

1 like

Kan gewoon zonder recept hoor! https://www.apotheek.nl/medicijnen/macrogol?product=movicolon (onderaan)

Macrogol (in andere middelen) wel, maar Movicolon niet, dat staat ook op die pagina.

Woepsa sorry haha, vriendin heeft het ook zelf gekocht vandaar dat ik dacht moet ik och kunnen! Zal even nagaan waar dat vandaan komt dan :slight_smile:

O dit is serieus een lach niet een of ander creapy poppetje

1 like

Je huisarts wil voor movicolon ongetwijfeld een oneindig herhaalrecept schrijven, volgens mij gebruikt de halve wereld chronisch movicolon, dan kun je het altijd ophalen bij de apotheek.

2 likes

Dank voor de tip, dat ga ik wel vragen als het nodig is. Mijn gynaecoloog heeft het voorgeschreven voor 30 dagen, inclusief 1 herhalingsrecept.

Ik ben ongesteld en ik verlies echt zulk helder rood puur bloed. Het is haast roze zo helder. Super raar, normaal is het altijd heel bruin en klonterig en dik en nu is het echt heel mooi bijna. Wel lastiger want het stroomt nu ook echt. Toen ik mijn cup eruit haalde kwam er nog wat achteraan en ik zat meteen tot zowat m’n elleboog onder.

2 likes

Ik heb echt sinds kort iets raars, namelijk dat ik druppels urine verlies. Voel helemaal geen aandrang om te plassen maar bij een beweging gebeurt het dan ineens. Had het vorige week al een keer en vandaag was ik shoppen met mn moeder maar heb het echt 5x gehad.
Iemand die dit misschien herkent en tips heeft?

Nee ik drink zelden cafeïne, jammer was een fijne oplossing geweest

1 like