Het TMI topic

In plaats van hunnebed? Het is ook hunebed, je bent geen nepperd haha

1 like

Wooow er kwam zoveel oorsmeer uit m’n oor het was echt fascinerend

1 like

De mensen die zeggen dat ze van eten geen gasvorming krijgen, daag ik uit om eens een halve bus gefrituurde uitjes te eten. :see_no_evil: Ik vind dat dus super lekker om te snacken, maar het is echt GEEN goed idee om daar 100 gram van te eten, I van tell you. De volgende dag kun je dan maar beter alleen doorbrengen. Ben benieuwd of de mensen met sterke darmen hier daar wel tegen kunnen :stuck_out_tongue: @Yzile @monkeyslut

3 likes

Ik heb net een hele lange, zwarte, dikke haar uit een moedervlek op mijn kaaklijn verwijderd, er kwam geen eind aan! En waar komen die dingen toch elke keer vandaan, die haar uit m’n moedervlek zit er elke week weer haha.

9 likes

Ik heb ook wel eens zo’n zwarte haar op mijn kaaklijn zonder dat er een moedervlek te bekennen is. Gewoon 1 lange baardhaar
 :thinking:

2 likes

Hahahha challenge accepted!! K ben wel gek op uiensoep dus had laatst een avondje waarop ik vrij was, wist dat ik niet meer naar m’n vriend zou gaan Ă©n de volgende dag ook vrij was uiensoepgemaakt voor mezelf van 1 kg uien.
Teeeeeeeering dat heb ik geweten. ALLES rook naar ui
 m’n haar m’n zweet m’n adem m’n boeren m’n scheetjes m’n snot echt verschrikkelijk ik kon niet ontsnappen aan de uiengeur. En toen ging ik poepen
 nouuuuuuuu tis maar goed dat de politie niet in de buurt was want ik zweer t ze zouden me oppakken als ik zon stank verspreid !!!

18 likes

Ik ben gister op stap geweest en ik ben ongesteld geworden dus dat is een top recept voor de hele dag kakken

2 likes

Ook zuid-oost Drenthe?:grinning:

Geen wodka in huis ofz? Even spoelen hahah

1 like

Zat net een lingeriesetje voor vanavond te plannen, krijg ik ineens spotting (ok niet het einde van de wereld) én jeuk die op schimmeljeuk lijkt (wel het einde van de wereld). :cold_sweat: hoop dat het niet doorzet, dacht eindelijk eens een tentamenstressperiode door te komen zonder schimmel of blaasontsteking grrr

Ik heb dat ook wel eens gehad, maar er daarna geen last meer van gehad.

Vinden mensen die dit forum graag lezen het nou ook leuk om filmpjes van pimple poppers te kijken? Of ben ik de enige malloot hier?

10 likes

Jaa, vind dat altijd wel voldoening gevrn haha.

Wat ik ook voldoening vind geven is een ingegroeide haar eruit trekken, heb ik net gedaan en voel me dan altijd herboren.

3 likes

Hahah nee ik houd wel van tmi verhalen, maar verhalen over puisten vind ik smerig. En die filmpjes kijk ik ook echt niet voor m’n lol, brrrr.

2 likes

Love it too!

1 like

Ik heb roggebrood op en m’n scheten stinken zo erg. Herkent iemand dit? Of ligt het ergens anders aan?

Ik vind Mn eigen zweet naar een soort gras ruiken, maar kan het niet uitleggen. Vind het maar apart.
@keekie hoe gaat het met je tongpiercing?

1 like

Huh ik bloed echt helemaal dood tijdens deze ongesteldheid. Ik weet niet zeker of ik in 14 jaar menstruaties zo erg heb gebloed. Vanacht 2x doorgelekt en heel mijn bed zit onder.
Ik had 2 weken geleden voor het eerst in mijn leven een doorbraakbloeding en toen kreeg ik de tip hier om de pilstrip af te maken en dan even te stoppen. Hoe kan dit dan na 2 weken weer zo heftig zijn?

Zo lief! Extreem goed, heb al eerder een kleinere piercing genomen. Ik heb van zowel het zetten als de genezing geen last gehad.

2 likes

This pas 10 uur en heb al 2 keer gepoept, ben benieuwd hoeveel er nog gaat bijkomen vandaag.

4 likes