Dat zijn echt mijn favoriete dagen. Alsof ik even een grote detox-dump nodig heb.
Pffffoe na bijna een week Movicolon te gebruiken kan ik eindelijk weer poepen zonder pijn en bloed. Jammer dat het niet zonder recept verkrijgbaar is.
Kan gewoon zonder recept hoor! https://www.apotheek.nl/medicijnen/macrogol?product=movicolon (onderaan)
Macrogol (in andere middelen) wel, maar Movicolon niet, dat staat ook op die pagina.
Woepsa sorry haha, vriendin heeft het ook zelf gekocht vandaar dat ik dacht moet ik och kunnen! Zal even nagaan waar dat vandaan komt dan
O dit is serieus een lach niet een of ander creapy poppetje
Je huisarts wil voor movicolon ongetwijfeld een oneindig herhaalrecept schrijven, volgens mij gebruikt de halve wereld chronisch movicolon, dan kun je het altijd ophalen bij de apotheek.
Dank voor de tip, dat ga ik wel vragen als het nodig is. Mijn gynaecoloog heeft het voorgeschreven voor 30 dagen, inclusief 1 herhalingsrecept.
Ik ben ongesteld en ik verlies echt zulk helder rood puur bloed. Het is haast roze zo helder. Super raar, normaal is het altijd heel bruin en klonterig en dik en nu is het echt heel mooi bijna. Wel lastiger want het stroomt nu ook echt. Toen ik mijn cup eruit haalde kwam er nog wat achteraan en ik zat meteen tot zowat m’n elleboog onder.
Ik heb echt sinds kort iets raars, namelijk dat ik druppels urine verlies. Voel helemaal geen aandrang om te plassen maar bij een beweging gebeurt het dan ineens. Had het vorige week al een keer en vandaag was ik shoppen met mn moeder maar heb het echt 5x gehad.
Iemand die dit misschien herkent en tips heeft?
Nee ik drink zelden cafeïne, jammer was een fijne oplossing geweest
Bekkenbodemfysio?
Ja dat heb ik vaker gehoord maar het moet toch oormerkend door ontstaan zijn, en ik zou niet weten waardoor.
Wil nog even wachten of het blijft denk ik, voordat ik zoiets ga doen.
Blaasontsteking of blaasontsteking(en) gehad?
Ik heb hier ook best wel last van. Echt vervelend. Heb een doorverwijzing voor bekkenbodemfysio gehad.
@Vloeistof
Nee nog nooit blaasontsteking gehad.
@hummus
Heb jij al een afspraak staan? Zou je willen laten weten hoe het gegaan is? Mag ook in pb
@Goldenmilk
Ja, ik heb al een afspraak staan bij HA voor iets anders dus kan het dan sowieso aangeven maar omdat ik het (nog) niet dagelijks heb, kan ik wel wachten tot de afspraak denk ik, is over 2weken.
Klinkt als een droom!! Heb je ook adviezen om op lange termijn obstipatie te voorkomen?? Ik wil er zo graag vanaf. Vrees dat ik echt zal moeten gaan sporten
oke moest hier opeens weer aan denken na de laatste paar posts over poep,
maar heb ooit tijdens een ziekenhuis opname door bedlegerig zijn en veel medicatie meeeeeeeega obstipatie gehad, en kreeg toen een hoog opgaand klysma. Serieus, ik had even voor en na weging moeten doen denk ik, wat een intense bevalling en opluchting was dat. Een van beste momenten uit mijn leven volgens mij.
Ik gebruik altijd vanish pfb na het scheren, niet op Mn benen maar alleen bij Mn schaamhaar. Maar dat spul is best heftig, het droogt ook je huid uit dus ik dacht. Misschien werkt aftershave crème wel heel goed. Dus ik heb gister van dat nivea men aftershave erop gedaan en ik heb nu geen last van bultjes oid. Nou heb ik dat normaal ook niet door die vanish maar die is op.