Het TMI topic

Sinds ik een spiraal heb stinkt m’n ongesteldheid echt vreselijk. Gatverdamme net of er een dode rat zit daarzo

3 likes

Mijn vriend en ik hebben neusstrips gebruikt. Kon het niet laten om foto’s te maken speciaal voor jullie. De eerste is van mij, de tweede van mijn vriend.

Foto's

26 likes

Welke strips zijn dit? Wat heerlijk dat ze witte maken, dan zie je nog beter wat je er allemaal uit trekt haha!

2 likes

Woooww zo zagen ze er bij mij nooit uit, dit geeft echt voldoening haha

1 like

Welk merk raad je aan? Ik heb eens Kruid.vat eigen merk met vitamine E gekocht (ik gebruik het verder nooit, vandaar geen ervaring) maar dat voelde zo naar en stroef aan. Het piepte bijna als nagels over schoolbord haha

Geen last van aambeien? En restjes ontlasting of zeep kan ook gaan jeuken. Zou het na het afvegen nat maken met water en dan voorzichtig droog deppen.
Weet niet hoe je wormpjes heb getest, maar hoeven niet altijd in je poep te komen. De plakbandtest wordt aangeraden. Google maar :’)

Ja wow die lucht die er af en toe afkomt :scream:

1 like

Ik Google dat dus en je kan een pakket bestellen van €35 om zo’n test te doen. €35 voor een plakbandje!!! Daar kun je 100 rollen plakband van kopen joh.

1 like

Huh ja wat een onzin. Gewoon zelf doen met huis tuin en keuken plakband.

@Tubing @MACdonalds dit zijn de neusstrips van Bioré, te koop bij o.a. kruidvat en bol. Misschien wel iets prijziger maar ook voor mij de eerste neusstrips die daadwerkelijk werken.

1 like

Die met houtskool?

Ik kijk weleens filmpjes met die biore neusstrips. Ik vind het echt fascinerend om te zien hoeveel troep er uit mensen hun poriën komt.

Als ik de filmpjes mag geloven zijn die biore strips inderdaad erg goed. Misschien moet ik me er ook een keertje aan wagen.

Sorry @MevrouwMand ik weet niet hoe dit nu een quote is geworden maar hoop dat je niet vies bent van poep :upside_down_face:

5 likes

Die heb ik ook ooit gekocht maar die waren zwart (met houtskool) ? :thinking:

Ah joh, daar heb ik schijt aan. Net zoals die client😅

5 likes

@MevrouwMand @Tubing
Het zijn deze!

@MangoMango Ja ik heb vandaag de foto’s denk ik nog 5x terug bekeken. Zooooo satisfying. Ze zijn echt wel aan te raden!

6 likes

Ik had een keer een lintworm en die is er dmv die pilletjes uitgekomen, dat ding was zooo lang, echt niet normaal. Ik stond echt gefascineerd naar de wc te kijken, tegelijk ook megavies dat dat ding uit me gekomen was.
Ik wil zoiets nooit meer meemaken

5 likes

OMG heb je foto’s?! Haha dat is echt fascinerend.

1 like

Oh man. Hoe los je dit op? Afsproeien maar? Zoveel respect voor personeel in jouw werkveld.

2 likes

Het ging hier laatst over witte vlekken in ondergoed. Nou herkende ik dat niet, maar ik draag 9 vd 10 keer zwart ondergoed. Hebben jullie het daar ook in? Want ik heb wel het gevoel dat ik iets zie in een rode string, maar dat kan ook gewoon vaal zijn. :face_with_monocle: