Het TMI topic

Normaal gesproken vind ik dit soort video’s heel relaxt en fascinerend.

Maar zodra ze met haar pincet in die put ging graven kon ik niet meer

Ik zat laatst door te klikken op YouTube en toen kwam ik bij video’s over ingegroeide teennagels eruit halen en hoe ranzig het ook is, het is zo rustgevend om te zien dat ze dat hoekje nagel eruit halen en het weer netjes is. Hoop alleen niet dat iemand mijn YouTube opent want heb alleen maar dat soort aanbevolen video’s, komt vast over alsof ik een voetfetisj heb haha.

4 likes

Echt love dit normaal maar wanneer die cyste op een ‘scalp’ kwam klikte ik echt half huilend weg.

Mijn bijdrage: ik zat me vanmiddag op de wc het volgende af te vragen over mezelf: is het normaal of kan ik gewoon weinig? Wat mij soms overkomt: als ik heb gepoept en dan vooral als ik dunnere kak of echt diarree heb dan gebeurt het me serieus wel eens dat ik dus kak aan mn hand heb (aan dat stuk onder mn duim too be precise) na het afvegen. Soms ook echt dat ik het niet voel terwijl het gebeurt maar dat je het pas ziet na het afvegen? Want eerlijk, je checkt toch even of je al klaar bent met vegen of niet. En dat het dan soms ineens aan mn hand zit? Echt eerlijk, is mn opvoeding in reet afvegen mislukt of hebben meer van jullie dit?

Het spijt me voor je maar nee dat heb ik nog nooit gehad

Ik heb dus enorme last van m’n keel en veel vastzittend slijm, dus probeer wat te spoelen en gorgelen met zout water. Gisteren vloog er al een soort alienvormige prop uit m’n keel; erg groen en ook een beetje rood. Vanochtend kwam er dus weer een enorme rats uit m’n keel tijdens het spoelen en die ving ik dus per ongeluk op met m’n hand. M’n vriend heeft er een foto van gemaakt (zie hieronder), want hij was zo gefascineerd, maar er zit dus ook een bruin hard stukje in😬 ik vond dit wel een toepasselijk topic om het te delen, maar met meteen de vraag. Is dit erg? Ik heb dat nog nooit gehad?

Sorry als het te vies is :redface:

Let op! Vies slijm met stukje in hand

5 likes

Wow heftig! Best wel groot dat harde stuk! Geen idee wat dat is maar lijkt een soort stolsel? Of vuil uit je longen/luchtwegen…

Ja zo’n vies stukje😰 maar het komt wel echt uit m’n keel en heb ook wel keelpijn dus denk dat het daar ook wel zit? Maar rook niet ofzo en heb ook niet per se in rokerige/stoffige ruimtes gezeg?

Het lijkt wel een kidney boon haha
Geen idee wat het is, het zou inderdaad stikseltje kunnen zijn door vele keelschrapen/kuchen

Toch kwestie van je papier anders vasthouden. Heb het ook wel eens gehad hoor, als ik eerlijk ben, op mijn duim :stuck_out_tongue: maar dat is maar een enkele keer geweest, als ik het wc papier dus niet optimaal heb vastgehouden. En ik zag het ook meteen, want als je het papier checkt dan zie je ook je hand toch?

Hahah kut dan ben ik gewoon onhandig. Bedoelde ook dat ik het dan zie met het kijken naar het papier net na het afvegen.

Shit had gehoopt op lotgenoten.
#forevergooralone

2 likes

Iewl ik heb buikgriep. Ieder slokje of hapje komt er gelijk weer uit.

Ooo i feel you. Heb echt te veel poep verhalen maar die kan ik nooit delen😂. Heb echt vaak de douche op het putje moeten richten om de reden die jij noemde. Dan dacht ik soms echt… Wat voor beroep heb ik gekozen! Maarja uiteindelijk wel altijd een voldaan gevoel als mw netjes gekapt met haar mooiste kleding aan, en een kopje koffie in de woonkamer zit :)!

Werk zelf nu op de verloskunde dus ben er (gedeeltelijk) van verlost haha.

3 likes

Maar vaak poepen vrouwen toch ook tijdens de bevalling? Of is het dan niet de taak van de verloskundige om dat schoon te maken?

Ik had een cliënt van wie de poep altijd heel veel en dik was. We hebben wc’s met zo’n ‘afdakje’ en dat spoelde soms dus niet door. Dan moesten wij met de wc borstel alle poep in stukjes breken zodat het door kon spoelen. Soms moest het ook met een krant uit de wc gehaald worden omdat het echt niet door wilde spoelen. Heel fijn was dat.

Heb ook een cliënt gehad die in een psychose met zijn eigen urine ging dweilen. Dat was ook een fijne klus om schoon te maken.

7 likes

Ja daarom zei ik ook gedeeltelijk ;). En ja dat haal ik (verpleegkundige) dan weg. Zo gedaan, tis al erg genoeg voor haar als ze het merkt.

1 like

Ik heb een cliënt gehad die dus vrijdag projectiel ging braken, het was zo goor en ik heb nog steeds last van het moment. Het spoot er echt met stralen uit, nog nooit zoiets gezien. :sob:. Gisteren liet ze uit het niets een boer en ik ben toen weggerend, was zo bang voor haar.

9 likes

Volgens mij wordt dat snel weggehaald. Veel vrouwen hebben het geeneens door

1 like

Oke ik ben nu al bang voor het volgende norro virus. Want kots vind ik zo zo zo zo vies om op te ruimen.

1 like

Ja dat vind ik zelf ook wel een fijn gevoel geven als je ze dan weer lekker schoon hebt gemaakt, leuke kleding aan en een lekker luchtje op.

4 likes

Haha nee was ook een belachelijk moment maar o wat vind ik haar eng.

1 like