Het TMI topic

Ik ben extreem verkoude en net snoot ik mijn neus en er bleef gewoon een klodder snot in mijn neusgat hangen. Ik zag het, probeerde het eruit te halen met een zakdoek…niks hielp. Was zo’n stugge slijmerige sliert. Zo smerig. Toen nog een paar keer flink gesnoten en mijn neus was weer leeg ( om 10 minuten later weer vol te zitten pfff)

1 like

Ugh ik hoest zoveel slijm op dat 't iedere keer is alsof ik nies door mijn mond🤧

Ja ik draag alleen maar zwart en met een aantal “oude” strings is het stukje bij het kruis wat verkleurd

Ja echt van die bleekvlekken lijken het

2 likes

Het was nog voor het smartphone tijdperk maar google is mijn vriend. Het leek het meeste op de foto in de spoiler maar dan met stukjes poep erbij

Samenvatting

Ik heb me echt nog dagen erna super vies gevoeld

3 likes

Dankjewel! Ik vond dit zelf ook best heavy:sob:

Maar ik heb eerst inderdaad met de douchekop geprobeerd maar het zat er te diep tussen (en was bang voor opspattend water) dus toen met wegwerp washandjes geveegd. En de poep die in de douche lag in een hoekje gespoten en dat heb ik later met wc papier opgeruimd.

Aaah heftig man! Bizar dat zoiets gewoon in je lijf kan leven he…
Maar thanks voor de visual en omschrijving er bij haha! Stelt me niet teleur. :sunglasses:

1 like

Lang leve werken in de zorg met alle verhalen over poep, kots en sputum. :tada:

7 likes

Nee joh! We maken ook echt mooie dingen mee hoor!
Ik word altijd volgepropt met eten en drinken wat ik ook kom.
Kreeg laatst een hele tas vol lekkers voor sint (net als al mijn collega’s).
De rest nemen we voor lief

6 likes

Oh nee hoor, ik heb ook genoeg leuke dingen met mijn werk!

2 likes

Niet om je bang te maken maar dat schijnt ook een symptoom van chlamydia te zijn.

Normaal gesproken vind ik dit soort video’s heel relaxt en fascinerend.

Maar zodra ze met haar pincet in die put ging graven kon ik niet meer

Ik zat laatst door te klikken op YouTube en toen kwam ik bij video’s over ingegroeide teennagels eruit halen en hoe ranzig het ook is, het is zo rustgevend om te zien dat ze dat hoekje nagel eruit halen en het weer netjes is. Hoop alleen niet dat iemand mijn YouTube opent want heb alleen maar dat soort aanbevolen video’s, komt vast over alsof ik een voetfetisj heb haha.

4 likes

Echt love dit normaal maar wanneer die cyste op een ‘scalp’ kwam klikte ik echt half huilend weg.

Mijn bijdrage: ik zat me vanmiddag op de wc het volgende af te vragen over mezelf: is het normaal of kan ik gewoon weinig? Wat mij soms overkomt: als ik heb gepoept en dan vooral als ik dunnere kak of echt diarree heb dan gebeurt het me serieus wel eens dat ik dus kak aan mn hand heb (aan dat stuk onder mn duim too be precise) na het afvegen. Soms ook echt dat ik het niet voel terwijl het gebeurt maar dat je het pas ziet na het afvegen? Want eerlijk, je checkt toch even of je al klaar bent met vegen of niet. En dat het dan soms ineens aan mn hand zit? Echt eerlijk, is mn opvoeding in reet afvegen mislukt of hebben meer van jullie dit?

Het spijt me voor je maar nee dat heb ik nog nooit gehad

Ik heb dus enorme last van m’n keel en veel vastzittend slijm, dus probeer wat te spoelen en gorgelen met zout water. Gisteren vloog er al een soort alienvormige prop uit m’n keel; erg groen en ook een beetje rood. Vanochtend kwam er dus weer een enorme rats uit m’n keel tijdens het spoelen en die ving ik dus per ongeluk op met m’n hand. M’n vriend heeft er een foto van gemaakt (zie hieronder), want hij was zo gefascineerd, maar er zit dus ook een bruin hard stukje in😬 ik vond dit wel een toepasselijk topic om het te delen, maar met meteen de vraag. Is dit erg? Ik heb dat nog nooit gehad?

Sorry als het te vies is :redface:

Let op! Vies slijm met stukje in hand

5 likes

Wow heftig! Best wel groot dat harde stuk! Geen idee wat dat is maar lijkt een soort stolsel? Of vuil uit je longen/luchtwegen…

Ja zo’n vies stukje😰 maar het komt wel echt uit m’n keel en heb ook wel keelpijn dus denk dat het daar ook wel zit? Maar rook niet ofzo en heb ook niet per se in rokerige/stoffige ruimtes gezeg?

Het lijkt wel een kidney boon haha
Geen idee wat het is, het zou inderdaad stikseltje kunnen zijn door vele keelschrapen/kuchen

Toch kwestie van je papier anders vasthouden. Heb het ook wel eens gehad hoor, als ik eerlijk ben, op mijn duim :stuck_out_tongue: maar dat is maar een enkele keer geweest, als ik het wc papier dus niet optimaal heb vastgehouden. En ik zag het ook meteen, want als je het papier checkt dan zie je ook je hand toch?