Hahah kut dan ben ik gewoon onhandig. Bedoelde ook dat ik het dan zie met het kijken naar het papier net na het afvegen.
Shit had gehoopt op lotgenoten.
#forevergooralone
Hahah kut dan ben ik gewoon onhandig. Bedoelde ook dat ik het dan zie met het kijken naar het papier net na het afvegen.
Shit had gehoopt op lotgenoten.
#forevergooralone
Iewl ik heb buikgriep. Ieder slokje of hapje komt er gelijk weer uit.
Sorry heb het ook nooit.
Ik heb gister wel aan de bovenkant van mn bilnaad gekrabd en toen ik rook, stonk het.
Ik ben dus ook vies, mocht je dat opbeuren
Ooo i feel you. Heb echt te veel poep verhalen maar die kan ik nooit delen😂. Heb echt vaak de douche op het putje moeten richten om de reden die jij noemde. Dan dacht ik soms echt… Wat voor beroep heb ik gekozen! Maarja uiteindelijk wel altijd een voldaan gevoel als mw netjes gekapt met haar mooiste kleding aan, en een kopje koffie in de woonkamer zit :)!
Werk zelf nu op de verloskunde dus ben er (gedeeltelijk) van verlost haha.
Maar vaak poepen vrouwen toch ook tijdens de bevalling? Of is het dan niet de taak van de verloskundige om dat schoon te maken?
Ik had een cliënt van wie de poep altijd heel veel en dik was. We hebben wc’s met zo’n ‘afdakje’ en dat spoelde soms dus niet door. Dan moesten wij met de wc borstel alle poep in stukjes breken zodat het door kon spoelen. Soms moest het ook met een krant uit de wc gehaald worden omdat het echt niet door wilde spoelen. Heel fijn was dat.
Heb ook een cliënt gehad die in een psychose met zijn eigen urine ging dweilen. Dat was ook een fijne klus om schoon te maken.
Ja daarom zei ik ook gedeeltelijk ;). En ja dat haal ik (verpleegkundige) dan weg. Zo gedaan, tis al erg genoeg voor haar als ze het merkt.
Ik heb een cliënt gehad die dus vrijdag projectiel ging braken, het was zo goor en ik heb nog steeds last van het moment. Het spoot er echt met stralen uit, nog nooit zoiets gezien. . Gisteren liet ze uit het niets een boer en ik ben toen weggerend, was zo bang voor haar.
Volgens mij wordt dat snel weggehaald. Veel vrouwen hebben het geeneens door
Oke ik ben nu al bang voor het volgende norro virus. Want kots vind ik zo zo zo zo vies om op te ruimen.
Ja dat vind ik zelf ook wel een fijn gevoel geven als je ze dan weer lekker schoon hebt gemaakt, leuke kleding aan en een lekker luchtje op.
Haha nee was ook een belachelijk moment maar o wat vind ik haar eng.
OMG. Dat is pas horror
Ja ik dus ook, ik had gelukkig een hele lieve collega die het heeft gedaan en ik heb zelf een halve fles dettol gespoten. Het was zo goor en alles zat onder. Ik was met 4 collega’s en we riepen allemaal tegelijkertijd oh mijn god!!!
Client 1 was aan het eten, hij wilde niet meer eten en werd dwars en kostte het toen allemaal uit, ik moest het opruimen en pakte spullen uit de keuken, toen ik mij omdraaide was alles weg, had cliënt 2 alles in haar mond gedaan
Bij mij op m’n werk is het virus gearriveerd. Omgeving Rotterdam mocht je daar ook werken
Ik durf vaak ook niet te zitten op stoelen waar cliënten hebben gezeten
Ik lees dit topic altijd met veel plezier en kan aardig wat hebben maar omg dit is echt next level
Haha sorry! Snap je hoor, mijn werk is extreem nasty.
Nee zuid-limburg! Maar in een ander huis is het ook al… dus zal niet lang duren voor het bij ons ook is. Ben al obsessief alcohol aan het gebruiken.