Het TMI topic

Wat voor afdeling werk je?

Verstandelijk gehandicapt heel laag niveau. Zelfs op het niveau van spelen met ontlasting (ik wil hier ook echt heel snel weg)

Oeh heel heavy lijkt me dat inderdaad! Waar ben je naar opzoek? Opzich is het voor de zorg wel een mooie tijd nu als je wilt switchen!

Heb je al wel eens poep van een stoffen trap mogen schoonmaken om half zeven ā€˜s ochtends :stuck_out_tongue:

1 like

Mijn opa is ook arts (geweest) en die zou hier zo hard op gaan. Hij vertelt het allerliefst gore verhalen uit de tijd dat hij nog werkte. Love dit daarom, hahaha.

2 likes

Wat is projectiel braken? En wauw hoe kan je poep zoo dik zijn dat je het in stukken moet snijden :scream: wat eet je dan in godsnaam?

Dat t er echt uit spuit haha

1 like

Ik introduceer je graag tot het reddit verhaal ā€˜the pooping knife’. Niet extreem goor, wel extreem grappig en beantwoord je laatste vraag :grin:

https://www.reddit.com/r/confession/comments/7p8puq/light_i_was_22_years_old_when_i_learned_that_not/

5 likes

Oja haha die herinner ik me! Maar echt snijden gewoon :hushed: kan me wel voorstellen dat als je een plateau hebt en misschien suuuuperveel gekakt hebt dat het niet zo snel wegspoelt maar dan lijkt me dat je met heel veel wc papier wel ff een duwtje kan geven.

haha o man wat zielig voor die arme patiĆ«nt (en omstanders) natuurlijk maar moest hier stiekem wel op lachen, zie het helemaal voor me, zo’n scĆØne uit een slechte Adam Sandler film ofzo.
Maar, snap dat er met een klysma wel flinke peristaltiek achter zit, maar je kan toch nog wel gewoon mikken?! Vragen vragen

1 like

O man o man wat een ellende eigenlijk… Bekkenbodem wel lekkere optater gekegen van het ā€˜ja moet eruit’ en ā€˜neee omg niet sociaal oke aanknijpen die boel’.

1 like

Wat een heerlijk topic is dit toch ook.

Melena :mask::mask::mask::mask::mask: Die geur, gaat echt nooit meer uit je neus haha

3 likes

Ik had een keer iemand met een open buik en daar zat een grote opvangzak overheen omdat ze ook een fistel had waar darminhoud uit kwam (een woundmanager) en toen draaide ze op haar zij en zat dat ding niet goed waardoor ik de inhoud over mijn benen en voeten kreeg :nauseated_face:

6 likes

Melena? Ik hoor allemaal nieuwe termen hahaha. Klinkt als een naam van een spiraal of een slechte voornaam.

5 likes

Hahaha do not Google.
Poep met bloed, maar dan niet ā€˜vers’ bloed van aambei ofzo, maar uit maag of slokdarm bloeding. Echt soort, ja, teer/pek achtig.

1 like

Ik ben ook eens aan de schijt geweest van spruitjes die niet goed meer waren :o Pas waren ze dus weer meer geel dan groen, heb ze toen maar weggegooid. Ik ben nooit zo moeilijk met eten over de datum, maar makreel over de datum ga ik ook maar niet meer eten. Al paar keer enorme buikkrampen en diarree gehad nadat ik dat gegeten had. Niet oke.

1 like

Wel een goede tip om een potentiele bijzondere babynaam even te googlen en de plaatjes goed te bekijken, ik ken een doktersassistente die Candida heet :joy:

37 likes

Hahah wel goed werkveld heeft ze gekozen dan!
Edit: of juist niet, daar denkt iedereen meteen??? werkte je in de economie ofzo, dan was het misschien anders geweest haha.

1 like

Lijkt me ook raar als je haar opbelt en zegt ā€œIk heb last van candidaā€ .

1 like