Het TMI topic

Afgelopen maandag een antibioticakuur van de huisarts meegekregen.
Sindsien poep ik 3!! keer per dag, en geen kleine beetjes.

4 likes

Wat zou het fijn zijn als een baby kon zeggen ‘kijk uit!!! ik heb alles onder gekakt, pak me niet nietsvermoedend op!’. Ik voelde nattigheid dus ik dacht dat hij plaslekkage had, maar het bleek poeplekkage te zijn. Mijn trui zat onder. Heel fijn als je geen andere kleding bij je hebt.

7 likes

Mijn vriend en ik hebben dagenlang om dit verhaal gelachen en hebben het er soms nog over :joy:

1 like

Kakken (en vooral het gevoel erna) als je ongesteld bent is echt heerlijk.

5 likes

Ik zat dus vandaag elke keer met ellende op de plee en dacht juist ‘kakken als je ongesteld bent is zo vervelend’. Plassen ook trouwens. Een raar gevoel van binnen, uit je endeldarm een gekke druk ofzo, en ik moet zo vaak. Maar niet mooie grote soepele drollen ofzo, soms wil het ook helemaal niet en daarom is het nu helemaal schraal :stuck_out_tongue: En ik moet ook elk uur plassen en mijn buik is opgezwollen. Ik vind dat nog het ergste van ongesteld zijn; dat ongemak van naar de plee gaan en die bolle buik. Het bloeden zelf met de pijn is wel ok.

1 like

Haha wauw jij hebt echt een totaal andere ervaring dan ik dan haha. Ik ken dat drukkende gevoel niet en bij mij voelt het gewoon echt als een opluchting.

Ik heb zoooooo’n opgeblazen buik, ben aldoor scheten aan het laten en vind dat dat mag bij buikpijn.
Alleen vriend vond van niet en is zwijgend opgestaan en naar bed gegaan :joy:

2 likes

Haha ik had echt precies hetzelfde als jij en herken je omschrijving helemaal: ik moet ook nog eens extra vaak naar de wc als ik ongesteld ben, maar als ik voel dat ik moet baal ik al zo hard

1 like

Ik vind vooral afvegen na t poepen als je ongesteld bent zo kut. Lekker al dat bloed overal aan je reet.

14 likes

Jep wij dus een keer een baby gehad die Melena heette… OK…:joy:

3 likes

Op de basisschool was er een jongetje uit mijn klas en hij was de dag daarvoor jarig geweest en vertelde heel de dag hoeveel hamburgers, milkshakes, suikerspin en andere zooi hij had gegeten. Nou hij zit dus naast mij, kotst hij vol over mijn arm heen. Omijngod die geur kan ik mij nog zo goed herinneren, zo fucking goor. Ik had daarna mijn arm gewassen en mijn gymkleren aangetrokken. Toen ik thuis kwam heb ik mijn arm 56 x met zonnebloempit-shampoo gewassen. Als ik nu zonnenbloempit-shampoo ruik ga ik zelf bijna over mijn nek.

7 likes

Ik heb daar nooit last van gehad geloof ik. Behalve als ik 's nachts maandverband heb gehad, dan zijn mijn billen ook vies, maar dat heeft niet echt met poep afvegen te maken haha. Als je veegt, dan neem je toch niet je vagina mee? Ik veeg vanaf mijn anus naar achter en dan heb ik geen last van bloed.

Ja ik weet ook niet wat ik steeds doe haha, misschien doe ik het verkeerd.

Ik stond net op, ging naar de wc, trok mn onderbroek naar beneden en al het bloed vloog letterlijk overal heen. Er hing echt zo’n sliert, ik haat dat zo erg. Alles zat onder oeps.

1 like

Had al een tijdje last dat het voelde alsof mijn neus verstopt zat, maar met snuiten kwam er niks uit. Nou gister wat neusspray gebruikt en bam kon er zo’n heerlijke berg uitsnuiten. I’m statisfied.

1 like

Ik heb dat ook soms maar alleen tijdens het poepen. Echt dood ga je dan zowat

1 like

Poepen als je ongesteld bent vind ik zelf ook best naar. Alles doet al pijn en alles borrelt gatverdamme. Mijn poep is dan ook zachter. Ik vind het ellende op ellende. Gelukkig heb ik geen last meer van anale steken, dat doet ZOOOO’N PIJN. Ik vloog dan alle kanten in.

4 likes

Ik heb dat ook, schiet dan ook ecbt van mijn stoel als ik zo’n kramp heb. Het is echt verschrikkelijk, maar wat mij helpt is om tijdens het moment doen under te ontspannen. Ik merk dan echt dat het sneller weg trekt

1 like

Oh ik lees dit weer eens te laat, moet eerst lezen voordat ik reageer :speak_no_evil:. Maar ja ik weet wat je bedoelt, het is zo pijnlijk en je hebt er nul controle over. Ik heb er heel veel last van gehad toen ik de nuvaring gebruikte. Toen ik daarmee stopte verdwenen die krampen ook. Kan je helaas niet verder helpen maar ik herken het iig zeker.

1 like

Ja dat bedoel ik dus ook zo, zo’n gekke druk vanuit mijn endeldarm. Wel iets minder heftig dan jij.
Heb ook echt last van spetterpoep, sorry dit vind ik echt een goor woord hahah maar het is wel zo.
Zat me wel te bedenken; ik had nooit zo last van mijn buik (het opgeblazen, de pijn/problemen met poepen) toen ik nog de pil slikte.

Mensen met poepproblemen tijdens de menstruatie; slikken jullie wel of niet de pil? Ben wel benieuwd of dat echt samenhangt.

1 like

Ik niet, heb wel veel last van mijn darmen, die krampen ken ik alleen niet, klinkt wel naar.