Neehoor ik heb dat ook, als ik moet poepen moet ik ook mn tampon eruit halen anders “pers” ik die eruit en neem vaak toch bloed mee met uitstekend wc papier ofzo. Hatelijk.
In dat opzicht is de menstruatiecup wel echt een verademing haha
Neehoor ik heb dat ook, als ik moet poepen moet ik ook mn tampon eruit halen anders “pers” ik die eruit en neem vaak toch bloed mee met uitstekend wc papier ofzo. Hatelijk.
In dat opzicht is de menstruatiecup wel echt een verademing haha
Ik zit op het moment echt hardop kreungeluiden te maken omdat ik zo’n last heb van die menstruatie en het pijn doet Mijn buik, mijn benen. Damn. Meestal duurt dit maar een halve dag, nu had ik gister en eergisteren ook al zo’n last, wat is dit, rot op. Snel ibuprofen erin gegooid, hopelijk helpt het.
Doen jouw neusgaten en oren ook mee? Hehe grapje
Als mijn tampon in het toilet valt als ik ongesteld ben en heb gepoept spoel ik hem door. Ben toch niet gek man. Ik word nu verbannen van het forum feminarum.
Nee klopt idd. Ik moest aan een topic op EFG denken, daar werd ik destijds hard aangevallen dat ik wel eens een tampon doorspoelde. Ik denk dat zon rubberen cup überhaupt niet eens doorspoelt? Ik heb helaas wel eens condooms zien drijven in the wc. Maar als hij eruit valt tijdens het poepen ga ik hem er iig niet uithalen.
Moet zeggen dat ik niet vaak een kruik heb geprobeerd in mijn leven, maar de keren dat ik dat wel deed vond ik het niet heel fijn of helpend. Heb niet echt behoefte aan warmte daar ofzo. Heb niet eens een kruik besef ik me door jouw bericht. Warm douchen helpt mij ook niet tegen pijn, een kruik ook niet denk ik dan.
Ibuprofen werkt gelukkig nu wel. Tijd voor de volgende dosis denk ik
Huh bij mij thuis doe ik dat altijd… Ligt toch aan je wc of dat kan?
naja mijn tampon viel regelmatig in het toilet als ik ging kakken. Shit happens zeg maar
Maar bewust doorspoelen doe ik niet, ik kan me dat topic nog herinneren ja :’)
@anon24802271 met mijn menstruatie cup heb ik dat helemaal niet, voelt zo vastgezogen/ vacuum haha
Dat doet zoveel pijn haha echt naar
Het probleem is ook niet of je eigen toilet het weg kan spoelen. De filters (ofzo) in het riool en de waterzuivering is het niet goed voor, die verstoppen door alle tampons en doekjes die door de wc worden gespoeld. Je mag ook geen billendoekjes of van die reinigingsdoekjes door de wc spoelen.
Ik heb toen ik voor de tweede keer ongesteld was gelijk afgeleerd dat ik tampons niet door kon spoelen. Ik was op een camping en spoelde een tampon door, want kon hem nergens kwijt. Dus ik spoelde hem door. Een paar uur later waren ze op die camping bezig met de afvoer (niet bij de caravan, maar een stuk verderop op een veld). Toen hoorde ik iets over tampons en dacht dus dat het die van mij was en ik betrapt zou worden .
Echt heel naïef, maar ik heb het nooit meer gedaan . Dit verhaal heb ik geloof ik nooit verteld, want TMI.
Ik kan echt boos worden op wcs of badkamers zonder prullenbak. Laatst moest ik op een fucking feestje met een tampon in mijn hand door de gang richting de keuken om daar een prullenbak te zoeken. “Wat heb je daar?” “Eh ja niks”
Mijn vader heeft een keer mijn tampon uit de wc moeten vissen nadat ik die dus doorgespoeld had. Sindsdien ook nooit meer gedaan, te gênant voor woorden
Wat grappig! Ik had een leerling die ook Candida heet en die zei tegen me: “Just call me Candy!”
Ik weet niet wat ik erger vind… Candida, of Candy - de ultieme stripper naam
Hahaha dat heb ik ook
Hahaha. Mijn oma heeft een naam wat bijna niet uit te spreken is als je het opleest. Dus daarom noemt de postbode haar Candy. Voor jouw beeld: Oud vrouwtje in een gewaad met een hoofddoek op. Dikke, zwarte wenkbrauwen.
De schimmel heet voor zover ik weet nog geen 100 jaar Candida terwijl het al eeuwen een veelvoorkomende naam is (denk aan Candide van Voltaire bijv.), dus ik vind het om eerlijk te zijn gewoon stom dat de schimmel zo genoemd is, haha.
Kijk!! Dit zijn de betere weetjes!!
Ik krijg volgens mij echt buikpijn van tampons, niet de eerste 2 dagen maar daarna wel ofzo? Herkenbaar voor iemand?
Haha zijn dat niet gewoon de krampen van je baarmoeder? nee flauw, ik snap denk ik wel een beetje wat je bedoelt omdat het wat gevoeliger is daarbinnen. En ik vond zelf dat tampons soms een beetje ‘schuren’ omdat ze zo droog zijn en alles opzuigen. Met de cup heb ik daar veel minder last van.