Nee, want als ik maandverband gebruik is het veel minder.
Een cup is niks op mijn werk, die kan ik daar moeilijk wisselen.
Gelukkig slik ik meestal door maarja, was vooral benieuwd of dit herkenbaar is
Nee, want als ik maandverband gebruik is het veel minder.
Een cup is niks op mijn werk, die kan ik daar moeilijk wisselen.
Gelukkig slik ik meestal door maarja, was vooral benieuwd of dit herkenbaar is
Of misschien zit hij te diep.
Als je hem bij het inbrengen tegen je baarmoederhals stoot kun je je hele baarmoeder bewegen in je buik en dat kan (zeker als het zoân boze dikke spier is op dat moment) behoorlijk pijn doen.
Ik kan me ook wel voorstellen dat dit (in kleinere mate) bij het lopen ofzo ook wel kan gebeuren.
Wowly hell!
Ik ben heftig ongesteld, ben verkouden en heb het norovirus. Het loopt gewoon letterlijk al mijn gaten uit.
ik mag door mân operatie van vandaag officieel niet staan of lopen en mn been mag ook niet nat worden dus de arts zei, als je niet hoeft te douchen, kijk dan of je het een paar dagen kan uitstellen. maar ik ben gewend om iedere dag te douchen dus ik kan me niet voorstellen hoe goor het moet zijn om een paar dagen niet te douchen hahaha. dus ik heb net al een hele constructie gemaakt zodat ik morgen zittend kan douchen, mĂ©t vuilniszak om mân been, zodat ik toch lekker kan douchen
bij mij helpt het dan altijd om op mân zij te gaan liggen, dan komt de lucht er altijd sneller uit haha
mijn hemel na ben echt een dagelijkse flosser normaliter, maar nu 3 dagen niet gedaan, dat touwtje ruikt echt alsof er iemand in mijn mond aan het ontbinden is oidâŠ
Er zit geen voedsel tussen mijn tanden, stink volgens mij ook niet, gewoon 3x per dag gepoetst afgelopen dagen en mondwater⊠hoe moet dit zijn bij mensen die nooit flossen
Hoe dan? Zat je piemel onder de bril ofzo?
Misschien was het wel helemaal niet jouw plasâŠmaar had diegene voor je een ongelukje gehad en heb je zijn/haar plas opgedweild
Hahaha. Nee ik moest zo nodig dat ik echt heel veel druk zette, en dus een hele harde plasstraal had. Toen ik een ging verzitten kwam ik wat schuin te zitten
Beeh, dat maakt het nog erger
Altijd als ik bij mijn ouders ben, dan krijg ik soort van dat ik heel vaak moet poepen in combinatie met dat het heel zurig is.
Vroeger had ik dit niet. Mijn broer had het er ook al eens over. Waar zou dit aan liggen??
Het is overigens nu wel fijn want vanwege de zwangerschap heb ik obstipatie en dat is nu dus niet het geval. Jammer dat het zo zurig is haha.
Okay, einde tmi bericht
Zurige heeft volgens mij iets te maken met koolhydraten die nirt worden verteerd en gaan gisten⊠Krijg je daar enorme hoeveelheden van als je daar langs gaat? Haha.
Haha, is me niet bijzonder opgevallen.
Maar ik had net brood gegeten met mijn vader en hij ging alles afwassen met alleen heet water, geen afwasmiddel. Denk meteen, zie je daar komt het van haha
Nou zou nog eerder denken dat het aan het water ligt?
Hoe bedoel je dat?
Ik woon wel gewoon bij mijn ouders in de buurt, zou niet zeggen dat de samenstelling van het water heel anders is dan?
Putje van de wastafel in de badkamer was beetje verstopt, heb er nu baking soda en azijn in gedaan en het meurt zo erg en er komt allemaal prut uit. Ik ben zon slechte huisvrouwâŠecht ranzig. Heb er een filmpje van, maar durf die gewoon niet te posten omdat jullie dan misschien denken: uhl wat een vies wijf, wie heeft nou zoân gore wasbak?!
Ik had net een phantom poop in een wc met plateau Ik snap er niks van. Waar ie ie heengegaan? Ik weet 90% zeker dat ik wel heb gepoept?
Ik woon sinds augustus op mezelf (alleen) en mijn doucheputje liep van de week helemaal niet meer door. Tijdens het douchen deed ik het putje open en trok er in één keer een super grote haarbal uit. Ben er niet vies van, is toch van mezelf, maar ik was echt verbaasd over het formaat (stel je een blonde goudhamster voor). Thuis deed mijn vader het altijd, haha.
Ik moest heel lang mn poep inhouden vandaag. Ik zit eindelijk op de plee en het stinkt echt enormâŠzou dat van het lange ophouden komen?