Het TMI topic

Ja daaaaaag, posten!!!

1 like

Ff een poll: wie wil een filmpje van het vieze putje?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Het heeft overigens geen fuck geholpen want nog steeds verstopt

Waarom stemmen mensen op nee in het TMI-topic? Wegwezen jullie :stuck_out_tongue_closed_eyes:

21 likes

Video is te groot :sob:

in stukjes knippen en meerdere korte filmpjes posten!!!

2 likes

Laaaat mij vieze dingen zien. Ik heb (ff afkloppen) nooit puisten, ingegroeide haren, teennagels, niks. Ik heb zelfs gedacht dat als ik mijn teennagels echt enorm kort afknip dat ik dan zoiets krijg. Nu denk ik dat ik een soort puist onder mijn oksel heb, ik heb als ā€œkind/puberā€ 2 keer een steenpuist onder Mn oksel gehad. Het deed wel veel pijn en ik liet het ook aan veel mensen zien (omg) ik kreeg net een beetje okselhaar , daar was ik helaas ook laat mee. Op een ochtend ontplofte die vieze steenpuist in Mn oksel. Nu heb ik daar een beetje pijn. Ik hoop dat dat een steenpuist is. Maar ik heb nooit meer ā€ viezeā€œshit gehad. Ik wil het gewoon wel heel erg graag. Dus wie weet wordt dat zon steenpuist. Steenpuist, je bent niet gepland maar wel heel erg welkom.

13 likes

Als je de zwanenhals onder de wasbak open kan maken, zou ik dat eventueel proberen! Wel heeel goor (stank x1000 ging bijna over m’n nek, maar worth it). Ik heb zelfs een speciale ā€˜badkamervork’ zodat ik de gore dode haarbal-cavia niet zelf hoef aan te raken :joy:

1 like

Kwaliteit is bagger, geen OMG reacties op mn putje aub :joy:

26 likes

Wat voor geluid maakt jouw vogel? :joy: Putje bubbelt gewoon hahah

Edit er rijdt ook een trien langs!

1 like

Vanmorgen voelde ik een hard bultje aan de binnenkant van mijn bovenarm. Was het een soort puist / mee-eter. Ik kneep hem uit en er kwam echt een sliert hard geworden pus uit. Toen dat eruit was bleef er een soort gapend gat achter.

Ik ben nog steeds aan het nagenieten.

32 likes

Antibiotica kuurtje gehad voor keelontsteking
Pro:
M’n keelontsteking is weg
M’n menstruatie puistjes waren heel snel weg

Con:
Obstipatie
Schimmelinfectie tijdens m’n menstruatie. Dubbel kut. Normaal neem ik zo een pilletje, maar die mag dus niet samen met antibiotica.

Zo’n ding werkt goed, ik heb toen zelf ƩƩn gemaakt met een tiewrap. Heel veel haar eruit getrokken en daarna liep het water weer prima weg.

2 likes

Hoe heet het?

Geen idee maar ik typ op AliExpress enz gewoon hair remover shower in haha.

Je tip was niet voor mij, maar ik heb ook altijd heel erg veel last van de antibiotica. Heb je een suggestie wat voor probiotica ik zou kunnen gebruiken?

1 like

Ik hoop dat het binnenkort klaar is met de antibiotica, m’n amandelen gaan er namelijk uit. Maar bedankt voor de tip, je weet maar nooit!

1 like

Oh wat kut zeg. Ik heb namelijk een vriendin van mij zo erop aangedrongen om haar amandelen eruit te laten halen. Dat heeft ze dit jaar gedaan en het is nog niet teruggekomen. Ik dacht zelf, zonder amandelen, kunnen ze ook niet ontsteken? Ik heb soms pijn aan een litttekenrand van mijn rechter amandel. Maar dat stelt allemaal niks voor als ik de foto’s zie van vroeger. Je kan ze ook laten laseren, ik dacht in Den Haag. Volgens mij moet je daar wel voor worden ingeloot. Heb altijd echt medelijden met mensen met ontstoken keelamandelen, zoooveel (scherpe) pijn kan dat geven. Maar waar heb je daarna last van gehad dan? Want als je geen amandelen hebt kunnen ze ook niet echt ontsteken. Het wel gehoord dat bij volwassenen de amandelen al veel vaster zijn gegroeid en ze daarom vaak niet alles kunnen weghalen. Dus dat verklaart het vast.

Wat rot.

Bij mij was het wel de oplossing.

Een helse operatie en herstelperiode (was 23) maar daarna nooit meer keelontsteking gehad.

1 like

Hahahaha, doen puppy’s ook!

1 like

Stille killers noemt mijn vriend dat! Maar die is ook van mening dat vrouwscheetjes erger stinken dan die van mannen :roll_eyes:

2 likes