Het TMI topic

Nou zou nog eerder denken dat het aan het water ligt?

Hoe bedoel je dat?

Ik woon wel gewoon bij mijn ouders in de buurt, zou niet zeggen dat de samenstelling van het water heel anders is dan?

Putje van de wastafel in de badkamer was beetje verstopt, heb er nu baking soda en azijn in gedaan en het meurt zo erg en er komt allemaal prut uit. Ik ben zon slechte huisvrouw…echt ranzig. Heb er een filmpje van, maar durf die gewoon niet te posten omdat jullie dan misschien denken: uhl wat een vies wijf, wie heeft nou zo’n gore wasbak?!

17 likes

Ik had net een phantom poop in een wc met plateau :cold_sweat: Ik snap er niks van. Waar ie ie heengegaan? Ik weet 90% zeker dat ik wel heb gepoept?

22 likes

Ik woon sinds augustus op mezelf (alleen) en mijn doucheputje liep van de week helemaal niet meer door. Tijdens het douchen deed ik het putje open en trok er in één keer een super grote haarbal uit. Ben er niet vies van, is toch van mezelf, maar ik was echt verbaasd over het formaat (stel je een blonde goudhamster voor). Thuis deed mijn vader het altijd, haha.

7 likes

Ik moest heel lang mn poep inhouden vandaag. Ik zit eindelijk op de plee en het stinkt echt enorm…zou dat van het lange ophouden komen?

Ja daaaaaag, posten!!!

1 like

Ff een poll: wie wil een filmpje van het vieze putje?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Het heeft overigens geen fuck geholpen want nog steeds verstopt

Waarom stemmen mensen op nee in het TMI-topic? Wegwezen jullie :stuck_out_tongue_closed_eyes:

21 likes

Video is te groot :sob:

in stukjes knippen en meerdere korte filmpjes posten!!!

2 likes

Laaaat mij vieze dingen zien. Ik heb (ff afkloppen) nooit puisten, ingegroeide haren, teennagels, niks. Ik heb zelfs gedacht dat als ik mijn teennagels echt enorm kort afknip dat ik dan zoiets krijg. Nu denk ik dat ik een soort puist onder mijn oksel heb, ik heb als “kind/puber” 2 keer een steenpuist onder Mn oksel gehad. Het deed wel veel pijn en ik liet het ook aan veel mensen zien (omg) ik kreeg net een beetje okselhaar , daar was ik helaas ook laat mee. Op een ochtend ontplofte die vieze steenpuist in Mn oksel. Nu heb ik daar een beetje pijn. Ik hoop dat dat een steenpuist is. Maar ik heb nooit meer ” vieze“shit gehad. Ik wil het gewoon wel heel erg graag. Dus wie weet wordt dat zon steenpuist. Steenpuist, je bent niet gepland maar wel heel erg welkom.

13 likes

Als je de zwanenhals onder de wasbak open kan maken, zou ik dat eventueel proberen! Wel heeel goor (stank x1000 ging bijna over m’n nek, maar worth it). Ik heb zelfs een speciale ‘badkamervork’ zodat ik de gore dode haarbal-cavia niet zelf hoef aan te raken :joy:

1 like

Kwaliteit is bagger, geen OMG reacties op mn putje aub :joy:

26 likes

Wat voor geluid maakt jouw vogel? :joy: Putje bubbelt gewoon hahah

Edit er rijdt ook een trien langs!

1 like

Vanmorgen voelde ik een hard bultje aan de binnenkant van mijn bovenarm. Was het een soort puist / mee-eter. Ik kneep hem uit en er kwam echt een sliert hard geworden pus uit. Toen dat eruit was bleef er een soort gapend gat achter.

Ik ben nog steeds aan het nagenieten.

32 likes

Antibiotica kuurtje gehad voor keelontsteking
Pro:
M’n keelontsteking is weg
M’n menstruatie puistjes waren heel snel weg

Con:
Obstipatie
Schimmelinfectie tijdens m’n menstruatie. Dubbel kut. Normaal neem ik zo een pilletje, maar die mag dus niet samen met antibiotica.

Zo’n ding werkt goed, ik heb toen zelf één gemaakt met een tiewrap. Heel veel haar eruit getrokken en daarna liep het water weer prima weg.

2 likes

Hoe heet het?

Geen idee maar ik typ op AliExpress enz gewoon hair remover shower in haha.