Ik wil jullie niet bang maken, maar ik wist niet wat een Neti pot was en dus ging ik even Googlen. Een van de eerste links was dit: Klik
Niet klikken als je geen horrorverhaal wil lezen over een neti pot haha.
Ik wil jullie niet bang maken, maar ik wist niet wat een Neti pot was en dus ging ik even Googlen. Een van de eerste links was dit: Klik
Niet klikken als je geen horrorverhaal wil lezen over een neti pot haha.
Ik heb dit ook gezien en echt, ik werd er zooooo misselijk van! Niet normaal hoe goor dat was
Omg! Ik lees dit net, open tegelijk mn facebook op mn telefoon, staat dit filmpje daar, gadver hahahaha hoe toevallig ook.
Haha ja dat begrijp ik, maar dit was het eerste waar ik op klikte
Hahaha ook niet té veel gebruiken he. En je doet wel met zout toch? Voor de hand liggende vraag misschien, maar toch
In welk opzicht is de verkoudheid erger geworden? En is het je eerste dag dat je het gebruikt? Als ik heel verstopt zit merk ik er in eerste instantie weinig direct verschil of opluchting van. Als eenmaal alles loskomt begint het feest echt.
Bij mij merk ik dat het ‘goed’ loopt als het eventjes duurt voor het uit m’n andere neusgat komt lopen. Het is ook een beetje uitproberen qua houding met je hoofd en dan merk je wat het beste werkt.
Sorry voor de vele verhalen en het lange verhaal, maar ik ben gewoon echt fan hahahaha.
Ik heb op bericht verbergen geklikt. Ik denk er nog steeds aan.
Via dat neti pot-artikel door geklikt naar dit https://www.hln.be/bizar/vrouw-voelt-iets-kruipen-dokters-vinden-vieze-verrassing-in-haar-hoofd~a615fc22/
En via daar kwam ik op dit https://www.hln.be/nieuws/buitenland/vreselijkste-nachtmerrie-voor-al-wie-in-australie-verblijft-ik-voelde-iets-op-mijn-been-kruipen~ab84c833/
Misschien hoef ik toch niet naar Australië ooit doeiii
Ohhh nachtmerrie!
Dat wordt weer goed inspecteren vanavond.
Zij wilt een begrafenis voor de spin houden?
Ik heb echt weer pukkels op de meest vreemde plekken. Ik heb er één op mijn schouder en één achter in mijn nek.
Daar heb ik ze heel vaak zo vervelend
Ik heb er nu 1 in mijn oor ook zo’n stomme plek!
Als ik aan het douchen ben leeg ik meestal ook meteen mijn menstruatiecup, best handig. Maar nou had ik nogal wat stolsels, dus dat was al een beetje raar om door het doucheputje te spoelen, maar daar kwam ik pas achter toen ik hem al omgekieperd had.
Ik heb alleen al twee weken ofzo mijn doucheputje niet van binnen geleegd (ik heb redelijk wat haaruitval momenteel), dus je raadt het al. Ik heb zojuist (met mijn blote handen) een flinke pluk haar uit de binnenkant van het putje gevist, wat van zichzelf al smerig is, maar dit keer met als extraatje nog wat bloedslierten er doorheen. Het water wat er uit liep was ook gewoon lichtrood. Omg ik heb mijn handen drie keer met zeep gewassen maar het voelt nog steeds vies
dit zijn de echte tmi verhalen hahaha
Ik heb onlangs eens een klontertje oorsmeer uit mijn oor gevist ter grootte van een erwt. Het was rood-bruinachtig en heel compact. Heb er de hele tijd gefascineerd naar zitten kijken maar uiteindelijk weggegooid. Ik dacht nochtans altijd dat ik best propere oren had!
Ik plaste over m’n hand toen ik m’n tampon eruit haalde
Ik had een schimmelinfectie door antibiotica dus ik had zo een ei gekocht om daar van af te komen. Nu heeft mijn geweldige lichaam besloten om diezelfde nacht ongesteld te worden waardoor ik wakker werd met roze en rode klonten in mijn onderbroek
Vandaag veegde ik met mijn arm langs mijn kin en toen besloot de vulkaan op mijn kin uit te barsten. Lag de inhoud op mijn knokkels.
Net ff paniekmomentje op werk. Moest echt heel nodig poepen terwijl ik dat nooit daar doe want we hebben maar 1 wc. Net als ik bijna klaar ben hoor ik een collega naar de wc lopen en voor de deur wachten. Dus ik snel doortrekken, spoelt het gewoon niet weg?? De wc pot vulde zich tot aan het randje met water dus ik zag mezelf al tot aan mn schouder in die pot hangen om het verder te duwen. Maar na 3 keer doortrekken ging het eindelijk weg gelukkig. Had gewoon geen tijd meer om me druk te maken over de geur dus ja jammer dan