Je tip was niet voor mij, maar ik heb ook altijd heel erg veel last van de antibiotica. Heb je een suggestie wat voor probiotica ik zou kunnen gebruiken?
Ik hoop dat het binnenkort klaar is met de antibiotica, mān amandelen gaan er namelijk uit. Maar bedankt voor de tip, je weet maar nooit!
Oh wat kut zeg. Ik heb namelijk een vriendin van mij zo erop aangedrongen om haar amandelen eruit te laten halen. Dat heeft ze dit jaar gedaan en het is nog niet teruggekomen. Ik dacht zelf, zonder amandelen, kunnen ze ook niet ontsteken? Ik heb soms pijn aan een litttekenrand van mijn rechter amandel. Maar dat stelt allemaal niks voor als ik de fotoās zie van vroeger. Je kan ze ook laten laseren, ik dacht in Den Haag. Volgens mij moet je daar wel voor worden ingeloot. Heb altijd echt medelijden met mensen met ontstoken keelamandelen, zoooveel (scherpe) pijn kan dat geven. Maar waar heb je daarna last van gehad dan? Want als je geen amandelen hebt kunnen ze ook niet echt ontsteken. Het wel gehoord dat bij volwassenen de amandelen al veel vaster zijn gegroeid en ze daarom vaak niet alles kunnen weghalen. Dus dat verklaart het vast.
Wat rot.
Bij mij was het wel de oplossing.
Een helse operatie en herstelperiode (was 23) maar daarna nooit meer keelontsteking gehad.
Hahahaha, doen puppyās ook!
Stille killers noemt mijn vriend dat! Maar die is ook van mening dat vrouwscheetjes erger stinken dan die van mannen
Hier ben ik het echt niet mee eens. Heb vaak tegen Mn vriend gezegd dat hij helemaal verrot is van binnen. Het ergste is als je samen in de auto zit. Dan zegt hij niks en hoor ik niks en ineens schrik ik me kapot van de lucht en word ik boos haha.
Lekker in een afgesloten ruimte ja! En bedankt haha. Nou, nu we toch in tmi topic zitten: wij hebben het hier nog wel eens over het nieuwjaarsdag debacle van een paar jaar terug. Vriend had snachts een hele schaal oliebollen leeg gegeten. Denk echt wel minstens 20 stuks. De dag erna had hij wat last van zn darmen, veel lucht. Die geur die er in huis hing was echt niet te harden. Je kon ruiken op welke plek hij op de stoffen bank had gezeten zeg maar
En dat je dan wanhopig het raam opent en dat alle geur dan extra hard jouw kant op vliegt
Ik zat vanochtend op de wc met diarree maar moest toen tegelijkertijd overgeven. Ging net goed gelukkig
Auw argh kutzooi
Ik heb dus last van PMS (ben vandaag al bijna uit mān nieuwe broek gescheurd zo opgezwollen ben ik) en dus ook met de bijbehorende darmklachten. Alleen is mān poep nu bikkelhard. En nu lopen mān darmen weer te bokken, voor de 4e keer deze dag.
Bah ik moest net hoesten en toen kwam er lasagne van net omhoog wat helemaal zuur smaakte.
Het is nog geen half 9 en ik ben al twee keer met grote hoeveelheden naar het toilet geweest. This is gonna be a good day.
Gisteren was er iemand bij mij thuis en die moest naar de wc. Toen hij er af kwam zei hij; je hele wc is nat. Het rook ook best onfris en ik weet nu dus echt oprecht niet of de hond zijn poot gelicht heeft of dat er een andere oorzaak is. Ik heb bij mijn weten nog nooit naast de pot gepist dus snap het echt niet.
Vanmiddag is diezelfde persoon weer bij mij en ik heb het nu zo grondig schoongemaakt dat ik hoop dat hij weer naar de wc moet zodat hij kan zien dat ik wƩl een schoon mens ben.
Ik zat vanochtend op de wc, had het gevoel dat ik moest poepen maar er kwam enkel een konijnenkeutel uit. Heb nu menstruatiekrampen en aandrang. Ik vind het zooo irritant dat ik altijd ās ochtends moet poepen en dan weinig tijd heb.
Ik eet soms mn snotjesš en ik zeg soms om het minder erg te laten lijkenā¦
mijn vriend had gepoept en een uur later ging ik naar de wc maar moest gewoon kokhalzen van zijn strontlucht die er na een uur nog steeds hing
Ik zou iedere ochtend een half uur eerder naar werk kunnen vertrekken ware het niet dat ik altijd nog een half uur moet schijten.
En nóg vroeger opstaan wil ik nietā¦the struggles
Ik heb vandaag al 6 keer gepoept??? Normale consistentie ook. Bijzonder.
Ik zag zoiets vies in een Facebook bericht. Die man had maden in zijn tandvlees. WAT.