Het TMI topic

Ik had een keer een bultje daarbeneden en wat bleek? Het was een ingegroeide haar. Nou ik een beetje friemelen en toen kwam er zonder grap een 8 cm lange haar uit. Heerlijk

23 likes

Een oude buurman van mij werkte in een kas met genetisch gemanipuleerd weetikveelwat (goed begin, sterk verhaal nu al). Maar daar was iets fout gegaan en als gevolg daarvan had telkens maden IN ZIJN ARM gaaaaaaaaaaatver :confounded::confounded::confounded:

3 likes

Mijn vriend moet sochtends van mij boven poepen. Als hij beneden gaat stinkt het zo in het halletje waar ik dan nog Mn schoenen en jas aan moet doen dat ik iedere x begon te kokhalzen.

2 likes

Ik like het wel maar echt dat is toch het meest onbeschrijfelijke gore ooit. :sob:

Omg ja die heb ik ook gezien!!! Kan veel hebben, maar dit echt bahhhhh

1 like

Neee even doorzetten! Echt love the neti pot, maar 1 keertje gaat niet meteen helpen. Als ik verkouden ben doe ik het zo’n 3x per dag en de eerste keer helpt het niet zo maar daarna wel. En vindt dat ik sneller beter wordt. Al is het bij mij niet zo dat er per se tijdens het spoelen vanalles vrijkomt, zoals in veel filmpjes maar meer daarna. En als het echt verstopt zit komt het er soms uit via m’n keel :grimacing: allemaal heel onsmakelijk, maar echt. Eventjes doorzetten​:+1:

1 like

Ik wil jullie niet bang maken, maar ik wist niet wat een Neti pot was en dus ging ik even Googlen. Een van de eerste links was dit: Klik

Niet klikken als je geen horrorverhaal wil lezen over een neti pot haha.

Ik heb dit ook gezien en echt, ik werd er zooooo misselijk van! Niet normaal hoe goor dat was

2 likes

Omg! Ik lees dit net, open tegelijk mn facebook op mn telefoon, staat dit filmpje daar, gadver hahahaha hoe toevallig ook.

Haha ja dat begrijp ik, maar dit was het eerste waar ik op klikte :joy:

1 like

Hahaha ook niet té veel gebruiken he. En je doet wel met zout toch? Voor de hand liggende vraag misschien, maar toch :joy:

In welk opzicht is de verkoudheid erger geworden? En is het je eerste dag dat je het gebruikt? Als ik heel verstopt zit merk ik er in eerste instantie weinig direct verschil of opluchting van. Als eenmaal alles loskomt begint het feest echt.

Bij mij merk ik dat het ‘goed’ loopt als het eventjes duurt voor het uit m’n andere neusgat komt lopen. Het is ook een beetje uitproberen qua houding met je hoofd en dan merk je wat het beste werkt.

Sorry voor de vele verhalen en het lange verhaal, maar ik ben gewoon echt fan hahahaha.

Ik heb op bericht verbergen geklikt. Ik denk er nog steeds aan.

2 likes

Via dat neti pot-artikel door geklikt naar dit https://www.hln.be/bizar/vrouw-voelt-iets-kruipen-dokters-vinden-vieze-verrassing-in-haar-hoofd~a615fc22/ :nauseated_face: :face_vomiting:

En via daar kwam ik op dit https://www.hln.be/nieuws/buitenland/vreselijkste-nachtmerrie-voor-al-wie-in-australie-verblijft-ik-voelde-iets-op-mijn-been-kruipen~ab84c833/
Misschien hoef ik toch niet naar Australië ooit doeiii

Ohhh nachtmerrie!

Dat wordt weer goed inspecteren vanavond.

Zij wilt een begrafenis voor de spin houden? :laughing:

1 like

Ik heb echt weer pukkels op de meest vreemde plekken. Ik heb er één op mijn schouder en één achter in mijn nek. :face_with_raised_eyebrow:

Daar heb ik ze heel vaak :weary: zo vervelend

Ik heb er nu 1 in mijn oor :tired_face: ook zo’n stomme plek!

Zelfs voor dit topic heel erg vies

Als ik aan het douchen ben leeg ik meestal ook meteen mijn menstruatiecup, best handig. Maar nou had ik nogal wat stolsels, dus dat was al een beetje raar om door het doucheputje te spoelen, maar daar kwam ik pas achter toen ik hem al omgekieperd had.
Ik heb alleen al twee weken ofzo mijn doucheputje niet van binnen geleegd (ik heb redelijk wat haaruitval momenteel), dus je raadt het al. Ik heb zojuist (met mijn blote handen) een flinke pluk haar uit de binnenkant van het putje gevist, wat van zichzelf al smerig is, maar dit keer met als extraatje nog wat bloedslierten er doorheen. Het water wat er uit liep was ook gewoon lichtrood. Omg ik heb mijn handen drie keer met zeep gewassen maar het voelt nog steeds vies :cry:

37 likes