Weet niet of dit helemaal TMI is maar ik heb een neti pot gekocht, nu wachten tot mijn water is afgekoeld om hem te gebruiken. Ik hoop stiekem dat er echt viezigheid naar buiten komt.
Ik snoot vanmorgen mān neus onder de douche en ik voelde daarna nog een beetje wat kriebelen. Dus ik ging met mān hand langs mn neus en voelde wat zitten dus ik haalde het weg. Komt er een fucking sliert van 12/13 cm lang uit mān neus!! Een hele harde donkergroene slijmsnotsliert. Voelde het helemaal uit mān holte glijden. Zo ranzig en dat zat dus de hele tijd al in mān hoofd (was vorige week erg verkouden)
Maar dat moet toen het er uit was wel een heerlijk leeg gevoel hebben gegeven
Ja klopt, ik was misselijk en trots tegelijkertijd
OkĆ© dit was echt vies maar ik ben half ongesteld ofzo weet het niet. Vriend en ik hadden gister seks maar deed beetje zeer dus we stopten en ik ging hem pijpen. Maar na een paar seconden proefde ik het pas dus ik zei āewwww bloed!!!ā en toen zei hij wil je water?? dus ik zei nee eerst uitspugen!! en ik weet niet wat me bezielde maar ik tufte in dat waterglas dat hij me aanrijkte toen dreef daar echt een bloedstolsel in () maar op dat moment stond de tijd ff stil ofzo voor ons we keken allebei naar dat stolsel dat daar zo gewichtsloos in dreef zo gefascineerd en toen allebei tegelijk āEEEEEEEEEEWWW!!ā hahahaha
Ik heb dus precies hetzelfde en zat 2 weken geleden ook in een jacuzzi.
Ik heb mijn duim ontstoken, t meurt en er komt pus uit. En t doet me toch een potje pijn
Kwam de baarmoeder mee naar buiten?
Stinkt zoān spiraal dan niet ontzettend naar 20 jaar? Of is zoān ding geurloos
Ja dat geloof ik, bizar al die geuren wat een mens kan afscheiden. Als ik soms op mijn werk kijk ofja ruik
Buhh ja geloof ik dat daar een flinke geur vanaf komt.
OMG, dat doet me denken aan mijn eerste verpleegstage.
Toen moest ik een vrouw wassen met een uterus- prolaps. En dat hadden ze mij niet verteld. Dus ik deed de Inco los en keek recht in een grote roze bal. Was een demente vrouw dus ze had gelukkig mijn geschrokken gezicht niet gezien.
Waarom google ik al deze dingen
Ohhhh kan echt niet wachten tot ik coschappen ga lopen
Help mij ik ben erg geĆÆntrigeerd maar ik snap dit niet
@Krabsalade @HvO
Ja, precies dat gebeurde. Ik was helemaal onthutst. Had dat nog nooit gezien. Verse eerste-jaars student.
Ik heb het daarna nooit meer gezien. Ik snap ook niet zo goed waarom het niet wordt verwijderd.
Ik google het ookā¦
And Iām loving it
Wat betekent dat?
Ik ook! Zouden we allemaal synchroon een āontstekingā krijgen omdat we op hetzelfde forum zitten? Net als vrouwen in een studentenhuis die tegelijk menstrueren?
(Alles wat ook maar een eventuele schimmel zou kunnen zijn noem ik altijd āontstekingā of āinfectieā, dat klinkt wat sexyer vind ik.)