dit zijn de echte tmi verhalen hahaha
Ik heb onlangs eens een klontertje oorsmeer uit mijn oor gevist ter grootte van een erwt. Het was rood-bruinachtig en heel compact. Heb er de hele tijd gefascineerd naar zitten kijken maar uiteindelijk weggegooid. Ik dacht nochtans altijd dat ik best propere oren had!
Ik plaste over m’n hand toen ik m’n tampon eruit haalde
Ik had een schimmelinfectie door antibiotica dus ik had zo een ei gekocht om daar van af te komen. Nu heeft mijn geweldige lichaam besloten om diezelfde nacht ongesteld te worden waardoor ik wakker werd met roze en rode klonten in mijn onderbroek
Vandaag veegde ik met mijn arm langs mijn kin en toen besloot de vulkaan op mijn kin uit te barsten. Lag de inhoud op mijn knokkels.
Net ff paniekmomentje op werk. Moest echt heel nodig poepen terwijl ik dat nooit daar doe want we hebben maar 1 wc. Net als ik bijna klaar ben hoor ik een collega naar de wc lopen en voor de deur wachten. Dus ik snel doortrekken, spoelt het gewoon niet weg?? De wc pot vulde zich tot aan het randje met water dus ik zag mezelf al tot aan mn schouder in die pot hangen om het verder te duwen. Maar na 3 keer doortrekken ging het eindelijk weg gelukkig. Had gewoon geen tijd meer om me druk te maken over de geur dus ja jammer dan
Weet niet of dit helemaal TMI is maar ik heb een neti pot gekocht, nu wachten tot mijn water is afgekoeld om hem te gebruiken. Ik hoop stiekem dat er echt viezigheid naar buiten komt.
Ik snoot vanmorgen m’n neus onder de douche en ik voelde daarna nog een beetje wat kriebelen. Dus ik ging met m’n hand langs mn neus en voelde wat zitten dus ik haalde het weg. Komt er een fucking sliert van 12/13 cm lang uit m’n neus!! Een hele harde donkergroene slijmsnotsliert. Voelde het helemaal uit m’n holte glijden. Zo ranzig en dat zat dus de hele tijd al in m’n hoofd (was vorige week erg verkouden)
Maar dat moet toen het er uit was wel een heerlijk leeg gevoel hebben gegeven
Ja klopt, ik was misselijk en trots tegelijkertijd
Oké dit was echt vies maar ik ben half ongesteld ofzo weet het niet. Vriend en ik hadden gister seks maar deed beetje zeer dus we stopten en ik ging hem pijpen. Maar na een paar seconden proefde ik het pas dus ik zei “ewwww bloed!!!” en toen zei hij wil je water?? dus ik zei nee eerst uitspugen!! en ik weet niet wat me bezielde maar ik tufte in dat waterglas dat hij me aanrijkte toen dreef daar echt een bloedstolsel in () maar op dat moment stond de tijd ff stil ofzo voor ons we keken allebei naar dat stolsel dat daar zo gewichtsloos in dreef zo gefascineerd en toen allebei tegelijk “EEEEEEEEEEWWW!!” hahahaha
Ik heb dus precies hetzelfde en zat 2 weken geleden ook in een jacuzzi.
Ik heb mijn duim ontstoken, t meurt en er komt pus uit. En t doet me toch een potje pijn
Kwam de baarmoeder mee naar buiten?
Stinkt zo’n spiraal dan niet ontzettend naar 20 jaar? Of is zo’n ding geurloos
Ja dat geloof ik, bizar al die geuren wat een mens kan afscheiden. Als ik soms op mijn werk kijk ofja ruik
Buhh ja geloof ik dat daar een flinke geur vanaf komt.
OMG, dat doet me denken aan mijn eerste verpleegstage.
Toen moest ik een vrouw wassen met een uterus- prolaps. En dat hadden ze mij niet verteld. Dus ik deed de Inco los en keek recht in een grote roze bal. Was een demente vrouw dus ze had gelukkig mijn geschrokken gezicht niet gezien.
Waarom google ik al deze dingen
Ohhhh kan echt niet wachten tot ik coschappen ga lopen