Het TMI topic

Help mij ik ben erg geïntrigeerd maar ik snap dit niet :frowning:

@Krabsalade @HvO
Ja, precies dat gebeurde. Ik was helemaal onthutst. Had dat nog nooit gezien. Verse eerste-jaars student.

1 like

Ik heb het daarna nooit meer gezien. Ik snap ook niet zo goed waarom het niet wordt verwijderd.

1 like

Ik google het ook…
And I’m loving it

3 likes

Wat betekent dat?

Ik ook! Zouden we allemaal synchroon een ‘ontsteking’ krijgen omdat we op hetzelfde forum zitten? Net als vrouwen in een studentenhuis die tegelijk menstrueren?

(Alles wat ook maar een eventuele schimmel zou kunnen zijn noem ik altijd ‘ontsteking’ of ‘infectie’, dat klinkt wat sexyer vind ik.)

1 like

Ik heb ook een tijdje gedacht een verzakking te hebben. Ben daarna al 2 keer bij de gynaecoloog geweest voor het plaatsen van een spiraal. Maar het niet over een eventuele verzakking gehad.
Maar als het echt zo zou zijn zouden ze daar toch wel over beginnen.

Daar is trouwens onderzoek naar gedaan. Dat is een Broodje Aap verhaal. Vrouwen menstrueren niet in dezelfde periode omdat ze samen wonen.

1 like

Triest eigenlijk hé?

Zojuist geniest ( in mn elleboog) en ik voelde iets met grof geweld naar buiten schieten (snot) maar ik kan nu niet ff kijken want elke beweging word geobserveerd door een chick voor me in de trein…

9 likes

Hahaha nee gelukkig niet.

Overal gezocht niks gevonden…

1 like

Ik zal het vanaaf wel terug vinden in mn nek ofzo

2 likes

Ik had niet gelezen en scrollde langs de foto, ondertussen 3 keer oven mijn scherm aan het vrijven en blazen omdat ik dacht dat er een haar was :joy::joy:

Maar idd hij is huge

15 likes

Ik ga na 5 dagen weer eens douchen

30 likes

Laatst geplast en toen lag er een enorme klodder slijm in de pot. Net ook weer, alleen bungelde die nog zeg maar. Iew

Aaah gister na 5 dagen ofzo eindelijk weer gepoept. Was bij een vriendin thuis terwijl we chique kerstdiner hadden maar was zo blij dat het eindelijk weer gelukt was! Heb er lekker een stuk of 7 keiharde stenen uit weten te persen :+1:

6 likes

Dat viel mee, maar mijn haar :face_vomiting: door ontstoken piercing dat er allemaal troep en betadine in van 3 dagen.

2 likes

Door dat met je piercing was ik er al verbaasd over. Belangrijk om dat goed schoon te houden en warm water langs te laten spoelen! (ook toen ie er nog in zat moet je dat liefst 2x per dag doen).

Ja die heb ik schoongemaakt meerdere keren per dag, ook toen die er nog in zat. Heb gewoon vette pech gehad, maar durfde mn haar niet te wassen! Ben ook nog eens beroerd door de antibiotica dus heb alleen maar op bed gelegen.