Wat moet dat lekker gevoeld hebben toen je het wastte!
Love alle foto’s!!!
Ik vind het wat lijken op die eekhoorn van ice age
Jaaaa.
Love it
Omg dit ziet er zo pijnlijk uit dat mijn gezicht vertrekt als ik dit bekijk
Holy shit.
Heb je geprobeerd te voetballen met een bak frituurvet?
Oh wat hou ik toch van wonden. Heb je niet heel toevallig zalfgaasjes in huid?
Iets te zwaar getafeld + PDS = groetjes vanaf de wc.
Haha same here! PDS + zwanger + kaasfondue is ook een goeie combi. Groetjes van de wc bij mn ouders terwijl de rest nog zit te eten.
Sterkte!
Holy shit
Omgggggg, ik voel je pijn. Je had ook onder de douche kunnen gaan staan met je broek, dan zou de korst los weken en zou het minder pijn doen. Wilde dat ook reageren na je eerste bericht, maar zag toen deze al.
Hele kerstdiner uitgescheten volgens mij, omg wat kwam daar uit. Gewoon water zo aan de diarree was ik.
Ah shit, tijdens mijn zwangerschap was ik er inderdaad nog gevoeliger voor. De pijn is bij mij nu weg gelukkig. Jij ook sterkte!
Heb een spastische darm, maar dit is echt extreem. Heb het potje sudo creme alweer klaar staan.
@kali heb je het inlegkruisjes goed om? Lijkt wel alsof de plakstrip op je wond zit.
Ooooo neeeee.
Dat gaat giga pluizen alsje het eraf haalt!
Dan kan je beter niks erop doen en het aan de lucht laten drogen
Omg @kali, je laat mijn verpleegkundige hart sneller kloppen. Wat mooi!
Alleen je wond heeft wat betere behandeling nodig. Heb je misschien een apotheek die open is?
Je zou in het leger moeten gaan! Creatieve oplossing
Ja mja aan die panty gaat het ook 100% vastkleven. Vraagt me alleen nu af of dat inlegkruisje niet te absorberend is voor zo’n wond.
Ja dat is zo, maar je kan er dan ook voor kiezen om helemaal geen panty aan te doen.