Ah snap dat je beroerd was, maar ook nu ie eruit is wel belangrijk goed schoon te houden en water erlangs te laten stromen lijkt me. Hopelijk gaat het gauw beter met de ontsteking!! Beterschap!
Ja ik ben heel goed alles aan ‘t verzorgen en schoonmaken. Thanks!
Looooord al de hele dag jeuk downunder. Lees ik dat dat een schimmelinfectie heel vaak voorkomt als je antibiotica gebruikt. Dit ga je niet meeeeeenen, wat een kutkerst ga ik tegemoet.
Letterlijk een kutkerst.
Oh ik heb dat ook heel vaak tijdens mijn ovulatie Soms als ik nies flatst er dan ook zo’n klodder uit
Samen lekker een kutkerst
Wat moet dat lekker gevoeld hebben toen je het wastte!
Love alle foto’s!!!
Ik vind het wat lijken op die eekhoorn van ice age
Jaaaa.
Love it
Omg dit ziet er zo pijnlijk uit dat mijn gezicht vertrekt als ik dit bekijk
Holy shit.
Heb je geprobeerd te voetballen met een bak frituurvet?
Oh wat hou ik toch van wonden. Heb je niet heel toevallig zalfgaasjes in huid?
Iets te zwaar getafeld + PDS = groetjes vanaf de wc.
Haha same here! PDS + zwanger + kaasfondue is ook een goeie combi. Groetjes van de wc bij mn ouders terwijl de rest nog zit te eten.
Sterkte!
Holy shit
Wat kut zeg. Kun je morgen iets makkelijkers aantrekken dan een spijkerbroek? Wat losser en luchtiger.
Ik moet stiekem wel een beetje lachen dat je alle fases van het uittrekken voor ons hebt vastgelegd
Omgggggg, ik voel je pijn. Je had ook onder de douche kunnen gaan staan met je broek, dan zou de korst los weken en zou het minder pijn doen. Wilde dat ook reageren na je eerste bericht, maar zag toen deze al.
Hele kerstdiner uitgescheten volgens mij, omg wat kwam daar uit. Gewoon water zo aan de diarree was ik.