Ah shit, tijdens mijn zwangerschap was ik er inderdaad nog gevoeliger voor. De pijn is bij mij nu weg gelukkig. Jij ook sterkte!
Heb een spastische darm, maar dit is echt extreem. Heb het potje sudo creme alweer klaar staan.
@kali heb je het inlegkruisjes goed om? Lijkt wel alsof de plakstrip op je wond zit.
Ooooo neeeee.
Dat gaat giga pluizen alsje het eraf haalt!
Dan kan je beter niks erop doen en het aan de lucht laten drogen
Omg @kali, je laat mijn verpleegkundige hart sneller kloppen. Wat mooi!
Alleen je wond heeft wat betere behandeling nodig. Heb je misschien een apotheek die open is?
Je zou in het leger moeten gaan! Creatieve oplossing
Ja mja aan die panty gaat het ook 100% vastkleven. Vraagt me alleen nu af of dat inlegkruisje niet te absorberend is voor zoān wond.
Ja dat is zo, maar je kan er dan ook voor kiezen om helemaal geen panty aan te doen.
Over pantyās gesproken. Ik heb een schaafwond op mijn onderbeen en ik dacht dat het wel aardig opgedroogd was dus ik heb gewoon een panty aangedaan vandaag. Nou ik wilde net mijn panty uitdoen en ik trok alles mee. Ik moest ook echt kracht zetten om het los te krijgen. Zo pijnlijk omg ik kreeg er gewoon traanogen van.
Ik moet poepen maar het lukt niet
Huidlijm van de dokter is ook gewoon secondelijm
Klassieke fout om je eigen vinger mee te lijmen de eerste keer dat je dat doet!
@Merel Ja, is mij ook gebeurd. Gelukkig op het achterhoofd van een jongetje. En een witte handschoen dus dat scheelde alweer. Heb me lang geschaamd hoor.
@Nidorina, het is wel āmedischā en dus steriel en onder gecontroleerde omstandigheden gemaakt en bewaard, in tegenstelling tot de secondelijm die al jaren tussen de steeksleutels in je gereedschapskist ligt, maar het is uiteindelijk precies hetzelfde spul. Wij gebruiken het niet echt op open wonden, want dan werkt het niet (lijm heeft niet genoeg kracht om de wondranden tegen elkaar te trekken, dan moet je iets van een hechting ofzo zetten), en natuurlijk niet supervaak achter elkaar.
@anon65516664 @Krabsalade hier ben ik zo hard voor gewaarschuwd de eerste keer dat ik ging lijmen (een wenkbrauw), die lijm die wij hebben is supervloeibaar, en ik zat alleen maar dat hoofd van die vrouw met mān handen ver van de lijm vandaan te balanceren zodat de lijm niet in dār oog zou lopen
@kali ik heb over je gedroomd, alleen was je een mannelijke agent die ik dwong een behandeling voor zijn wond te geven
Gisteravond heb ik mijn oren schoongemaakt alleen die wattenstaafjes had ik laten liggen op mijn make up tafel. Nu ging ik me vanochtend opmaken en ik haal altijd wat eyeliner weg met wattenstaafjes en gewoon wat speeksel⦠Nouja ik hoef niet te vertellen welk wattenstaafje ik in mijn mond stopte
Zo ik had me net toch een poep bevalling. Geperst voor het leven. Het was plakpoep wat er met geen mogelijk uit wou. I.p.v dat het recht naar beneden ging bleef het aan mn bil plakken en moest ik steeds stukjes afbreken.
Lang verhaal kort. Poep bevalling heb het kind zelf eruit moeten halen. Het is een gezonde tientonner. Moeder en kind zijn gelukkig.
Ik had net koeienvlaai in de wc liggen flatsj
Junior. Of GJ
Ik heb al een paar dagen niet gepoept terwijl ik normaal elke dag moet Volgens mij bevinden al mijn kerstmaaltijden zich nog in mij⦠En mijn buik is zo opgezet (maar nog geen buikpijn). Ik heb net maar wat laxeermiddel genomen want dit kan echt niet veel langer goed gaan.
TMI in het TMI topic
2 jaar geleden ben ik dus zo eens uitgescheurd en ik ben nu zo bang. Ik heb toen moeten graven, pulken en uiteindelijk een klysma gekregen bij de spoedeisende. Daarna beviel ik van een baksteen.
Waaah dit klinkt echt vreselijk dan snap ik wel dat je bang bent. Inmiddels al een lading kunnen lossen?