Oohh ik ben net terug van een weekje Zanzibar en een vriendin vertelde me gisteravond dat 2 mensen uit dat reisgezelschap een parasiet in hun voet hebben opgelopen. Ze zagen hem gewoon onder de huid van hun voet lopen en voelden het kriebelen en ze raadde me aan om mijn voeten ook maar eens te inspecteren… Gelukkig niks te zien, maar gadverdamme zeg!
Mijn darmen zijn zo enorm van slag deze dagen, door de feestdagen en doordat ik ongesteld moet worden. Blijf maar poepen, en ook van die natte bende, ugh.
Jaaaa, gelukkig wel. Vanochtend maar wat laxeermiddel genomen i.p.v. ontbijt met als gevolg dat ik nu helemaal ontstopt ben (zonder kleerscheuren, jeej).
Ik kom ook ff klagen, ik heb bijna 2 dagen lang ovulatiepijn gehad. Omg, zoveel pijn! Ik crepeerde in bed. Nog maar 2 weken te gaan en dan is het weer zover.
Ik had vanochtend zo’n witte puist van bijna 0,5 cm wow deed ook zoveel pijn maar wel heel leuk om te zien
Ja, volgens mij wel!
Ik heb een kater en moest vanmorgen overgeven. Ik kotste gewoon baileys uit zo rook en proefde het.
Haha, lekker toch
Oh dit klinkt zo vies maar fascinerend!!!
Stiekem zou ik dit wel willen zien
Ik pakte net mijn fietsslot, zit er ineens een gelei achtige substantie aan mijn hand, doorzichtige klodder. Toen ik beter keek was het gewoon een vieze rochel. Ging echt over mijn nek, heb het aan een lantaarnpaal gesmeerd. Had ook geen tissues. Wil nu bijna gaan douchen haha😭
Nouja beter op je bord kotsen als op de grond toch
Dit vind ik echt heel erg vies. Bah, wat een vieze mensen heb je toch. Arme jij!!
Ik kroop gisteten tegen mijn vriend aan nadat ik naar de wc ben geweest en vertelde trots dat ik een no wipe en een no brush (zo noem ik maar even 't feit dat ik geen wc borstel hoefde te gebruiken) had gehad.
Hij duwde me zachtjes weg…had meteen naar jullie moeten komen.
Ik heb net vaginaal een stolsel ter grootte van een ei gebaard. Ik voelde het ook helemaal eruit glijden, iewl. Jammer dat ik m’n telefoon niet bij me had. Had graag foto’s gemaakt om ze later te bestuderen.
Misschien ligt het aan mij hoor, maar ik snap het begrip “no wipe poo” niet? Je moet toch minstens één wipe doen om te weten dat je niet verder hoeft te vegen? En dan zou ik alsnog een tweede wipe doen voor de zekerheid, misschien had ik mn anus wel compleet gemist bij de eerste wipe?
Ik denk hier duidelijk teveel over na, maar ik vraag me gewoon af of “no wipe” dus eigenlijk “one wipe” is of dat mensen zo in-touch zijn met hun anus dat ze het aanvoelen en er op kunnen vertrouwen dat ze echt niet hoeven te vegen ?!
Voor mij is een no-wipe een poepbeurt waarbij ik na de eerste keer ontdek dat ik niet verder hoef te vegen. Dus idd sowieso 1x vegen
Haha ik was gisteren bij die vriendin en heb gevraagd of ze foto’s had, maar die had ze niet. Ze ging het wel bij de tantes vragen! Als ik foto’s krijg, post ik ze uiteraard hier!
Ik denk 1 keer vegen en zien dat er niets op t papier zit. Dus dat je net zo goed niet had hoeven vegen zeg maar. Ik vertrouw er nooit blindelings op dat t schoon is hoor Ik snap alleen niet hoe je je anus kunt missen haha. Die kan ik WEL blindelings vinden.
oh de horror, een vriendinnetje van mij heeft dit ook gehad en ze had allemaal van die strepen over haar armen, zo goor, kreeg er zo de kriebels van. Ik stelde me ook helemaal voor hoe het als een soort lintworm door haar armen kriebelde, zo zag het eruit.