Het TMI topic

Is dat met die hand? Ziet er nog pijnlijker uit nu die huid eraf is.

Jop
gewoon een plas ‘water’ in die hand

Jeej, eerste poepsessie van 2019 is een feit.

7 likes

Als ik in m’n oor heb zitten wroeten met een wattenstaafje moet ik er altijd even aan ruiken, en het is zo satisfying als het dan stinkt :heart:

4 likes

Nondeju wat een lucht produceer ik momenteel.
Lijkt wel een nucleaire oorlog.

Iedereen zijn shitcounter sinds 1 januari weer opnieuw op 0 gezet?

4 likes

Hahaha een shitcounter :joy::joy: dit moet ik echt hebben.

Hahaha is hier een app voor? Fantastisch

Ik heb een tally counter gedownload ervoor.
Misschien is er een speciale app voor, mocht je die vinden, laat het even weten!

edit: er is een app die poop tracker heet. Die net maar even gedownload

6 likes

Ik werd net door m’n broertje op de volgende subreddit gewezen en dacht dat sommige mensen hier het ook vast wel kunnen waarderen: https://www.reddit.com/r/MedicalGore/
Sommige (veel) dingen zijn wel echt next level goor :nauseated_face:

1 like

Omg ik vind dit allemaal veel te interessant maar oh mijn gooooood die kaak die los beweegt.

1 like

ah ik vond het allemaal vies maar wel vrij interessant tot ik bij die schildpad kwam :disappointed_relieved: nu ben ik verdrietig, wat een roteinde voor zo’n beestje

2 likes

Ja van sommige foto’s word ik echt gewoon een beetje akelig (ook die met die schildpad inderdaad) dus wel een waarschuwing voor mensen die niet tegen vieze foto’s kunnen. Zag ook een foto van een vrouw die een ongeluk had gehad en haar oog was eruit geplopt :cry: maar het was wel enigszins goed gekomen met haar dus dat is dan wel weer mooi om te lezen/zien.

Ik heb daar zelfs doorgeklikt naar het filmpje. Niet doen als je een zwakke maag hebt, my god.

Ik kan echt prima tegen dit soort dingen, maar het is inderdaad niet niks wat er allemaal op staat.

1 like

Ik twijfel nu heel hard of ik die reddit met m’n werklaptop moet openen
 ben te nieuwsgierig

Vind het wel een heftige subreddit en normaal ben ik best koeltjes onder gore dingen :flushed:

1 like

Haha oke misschien beter als ik hem dan met mn telefoon een x open. Just in case.

1 like

Woooow dat hele proces van die hand die helemaal stuk is gegaan. Dat ie vast is genaaid aan zijn buik om de huid te laten hechten enzo. What the fuuuuuck.

5 likes

Oh shit ik dacht dat ik wel wat kon hebben en ik zit nu in de fase dat ik wel wil kijken maar tegelijk ook niet. Vind sommige dingen wel echt heftig hoorđŸ˜±

Edit: ohh wooww die hand ja! @KipTokTok Mega fascinerend en knap wat ze allemaal kunnen. Die foto ook nadat hij tussen die machine had gezeten joh, moest even goed kijken hoe het nou zat met die hand.

En die snee dat je zijn longen(?) gewoon ziet bewegen. Lijkt me trouwens wel een hele grote snee voor een mes? Maar ik zie zulke dingen dan ook niet dagelijks gelukkig.

Oeh benieuwd. Eens kijken.

@Flopsyunicorn haha ik heb de app gedownload :joy:

1 like

Vandaag nieuwe schoenen aangehad. Ik heb geen vel meer op mn hak. Joee