Het TMI topic

Ik ben gisteren ongesteld geworden, daar begint het feest. De eerste dag van mijn menstruatie bestaat altijd uit donker bloed en stolsels die er de hele maand niet uit zijn gekomen, zo lijkt het wel. Vanochtend stond ik onder de douche en ging ik er met de straal onder om het schoon te maken en toen kwam er een stolsel uit van zeker 3 mm dik en 15(!!!) cm lang. Het was dat ik te gechoqueerd was en het wegspoelde, anders had ik er zeker nog uit fascinatie minutenlang naar gekeken :joy:

18 likes

Zo zou je het idd kunnen noemen haha. Het was smerig maar ergens dacht ik ook van “heeft mijn lichaam dit geproduceerd???” :thinking:

2 likes

Ben na ruim 1.5 jaar weer eens ongesteld en ben nu de menstruatiecup gaan gebruiken. Helemaal mijn ding dat ik precies kan zien wat er uit komt. Ik heb het langzaam leeg laten lopen, een keer snel, een keer met water. De keuze is reuze! Heb nu al zin in de volgende verwisselsessie. Zal de laatste zijn van deze cyclus maar heb nu alweer zin in de volgende ronde, fascinerend!

24 likes

Hoe is het met je knie en je verbind-skills?

Mijn ontlasting is groen door teveel kleurstoffen :joy:

3 likes

Foto’s plz

3 likes

Popping giant burn blister
zoek maar op op yt. Te erg gewoon, ik hou wel van goor maar dt is next level.

Is dat met die hand? Ziet er nog pijnlijker uit nu die huid eraf is.

Jop
gewoon een plas ‘water’ in die hand

Jeej, eerste poepsessie van 2019 is een feit.

7 likes

Als ik in m’n oor heb zitten wroeten met een wattenstaafje moet ik er altijd even aan ruiken, en het is zo satisfying als het dan stinkt :heart:

4 likes

Nondeju wat een lucht produceer ik momenteel.
Lijkt wel een nucleaire oorlog.

Iedereen zijn shitcounter sinds 1 januari weer opnieuw op 0 gezet?

4 likes

Hahaha een shitcounter :joy::joy: dit moet ik echt hebben.

Hahaha is hier een app voor? Fantastisch

Ik heb een tally counter gedownload ervoor.
Misschien is er een speciale app voor, mocht je die vinden, laat het even weten!

edit: er is een app die poop tracker heet. Die net maar even gedownload

6 likes

Ik werd net door m’n broertje op de volgende subreddit gewezen en dacht dat sommige mensen hier het ook vast wel kunnen waarderen: https://www.reddit.com/r/MedicalGore/
Sommige (veel) dingen zijn wel echt next level goor :nauseated_face:

1 like

Omg ik vind dit allemaal veel te interessant maar oh mijn gooooood die kaak die los beweegt.

1 like

ah ik vond het allemaal vies maar wel vrij interessant tot ik bij die schildpad kwam :disappointed_relieved: nu ben ik verdrietig, wat een roteinde voor zo’n beestje

2 likes

Ja van sommige foto’s word ik echt gewoon een beetje akelig (ook die met die schildpad inderdaad) dus wel een waarschuwing voor mensen die niet tegen vieze foto’s kunnen. Zag ook een foto van een vrouw die een ongeluk had gehad en haar oog was eruit geplopt :cry: maar het was wel enigszins goed gekomen met haar dus dat is dan wel weer mooi om te lezen/zien.

Ik heb daar zelfs doorgeklikt naar het filmpje. Niet doen als je een zwakke maag hebt, my god.

Ik kan echt prima tegen dit soort dingen, maar het is inderdaad niet niks wat er allemaal op staat.

1 like