Ik twijfel nu heel hard of ik die reddit met m’n werklaptop moet openen… ben te nieuwsgierig
Vind het wel een heftige subreddit en normaal ben ik best koeltjes onder gore dingen
Haha oke misschien beter als ik hem dan met mn telefoon een x open. Just in case.
Woooow dat hele proces van die hand die helemaal stuk is gegaan. Dat ie vast is genaaid aan zijn buik om de huid te laten hechten enzo. What the fuuuuuck.
Oh shit ik dacht dat ik wel wat kon hebben en ik zit nu in de fase dat ik wel wil kijken maar tegelijk ook niet. Vind sommige dingen wel echt heftig hoor😱
Edit: ohh wooww die hand ja! @KipTokTok Mega fascinerend en knap wat ze allemaal kunnen. Die foto ook nadat hij tussen die machine had gezeten joh, moest even goed kijken hoe het nou zat met die hand.
En die snee dat je zijn longen(?) gewoon ziet bewegen. Lijkt me trouwens wel een hele grote snee voor een mes? Maar ik zie zulke dingen dan ook niet dagelijks gelukkig.
Vandaag nieuwe schoenen aangehad. Ik heb geen vel meer op mn hak. Joee
Hebben jullie ook dat je adem zo stinkt na het pijpen?
5 dagen niet fatsoenlijk gepoept en vandaag kwam het dan eindelijk. Hij was minstens 30cm lang en paste niet in de pot
Net een ingegroeide okselhaar van zo’n 2 cm losgepeutert!
Waarschijnlijk kokhals je 2x en stopt het weer. Als je echt moet, dan denk je eerst dat het niet lukt en ineens is het daar.
Groetjes,
Een mede niet kunnen kotsen die van het weekend eindelijk gekotst heeft.
Ik heb echt nog nooit van mijn leven zoveel scheten gelaten als nu ik zwanger ben. En ik poep ook ongeveer vier keer per dag. Gotta love mn prikkelbare darm
Boah heb me zojuist toch een lekker groot plakkaat uit mn neus gepeuterd. Heerlijk.
Hahaha oh man die scheten (en boeren ook), herkenbaar! Helaas kak ik dan juist weer maar 1 of 2x per week keiharde keutels door de zwangerschap. Óf het is diarree.
@voortaan hahaha ik moest hardop lachen om je brulaap omschrijving!
Ja boeren ook? Ik boerde altijd al veel haha. Mijn vriend en ik geven elkaars boeren ook cijfers.
ik had al een paar dagen een onderhuidse puist die er vrij onschuldig uitzag als een normaal bultje maar wel echt pijn deed. gister toch maar uitgeduwd en de eerste keer kwam er weinig uit maar ik voelde dat er nog meer in zat dus nog een keer geduwd, kwam er echt een megasliert pus uit. 3e keer geduwd en weer zo’n sliert en toen de 4e keer geduwd en toen kwam er echt een explosie aan pus uit het plopte er ook gewoon uit haha, echt heel chill. dat ik nu met een grote rode plek op m’n kin zit nemen we dan maar even voor lief he
Ahhh dit is echt ZO vies! Krijg er de kriebels van maar tegelijkertijd blijf ik maar scrollen
Het is weer feest, ongesteld zijn en tegelijkertijd veel moeten poepen. Dubbele buikkrampen. Vanochtend had ik diarree en het voelde net alsof ik m’n baarmoeder eruit aan het poepen was
Ben echt een vetkiebel. Mijn been, kut en oksel haar zijn echt mega. Toch zeker een dikke cm. Zo maar eens gaan douche moet er wel even bij vertellen dat ik een veel en snelle haargroei heb.
Hahah. Gebruik ik echt vaak