Ik las over het woordje haar heen.
Dus ik snapte er geen bal van, een oksel, been én kut van een cm
Vet Jetje zeg ik ook! Oh en plek kees zeggen wij hier ook regelmatig.
Ik had gisteren rode pepertjes gesneden voor in mijn avondeten, maar moest tussendoor even naar de wc om mijn menstruatiecup te legen en opnieuw in te doen. Ik had wel mijn handen gewassen maar blijkbaar niet goed genoeg, het brandde echt heeel erg.
Ik heb vroeger heel vaak last gehad dat ik niet kon plassen op openbare plekken, en als ik vreemde mensen in de buurt had. Nu is het zo dat dit een tijdje weg is geweest, maar nu weer helemaal terug. Zit op mijn werk en het lukt gewoon niet, en ik moet zo nodig! Dus ik besloot net naar een ander toilet te gaan, zodat ik een beetje afgesloten zit. En nu komt er iemand naar me toe, ga je alweer? Godver nu kan ik helemaal niet meer. En ik moet nog 3 uur werken. Ik haat dit
O neee ik voel je pijn gewoon!!! Ik had gisteren voor het eerst een pijnlijke ervaring met mijn cup, want ik kneep op één of andere manier superhard in mijn huid in plaats van mijn cup, maar dat is er echt niks bij.
Ik vind het, over tmi-cupgerelateerde dingen gesproken, altijd wel heel bevredigend om van die heeele lange bloederige slijmslierten van mijn vulva te pakken met mijn handen wanneer ik mijn cup verwissel (onder de douche of sowieso boven het bidet, niet op openbare plekken, haha).
Ik heb gisteren Thais gegeten en het was mega lekker ik zou t elke dag wel kunnen eten alleen explodeert mijn buik sindsdien ongeveer en laat ik echt zooo veel windjes, bizar
Hahaha ik ruik de laatste tijd ook wel eens aan Mn tampons. Maar of ze hebben gewoon geen geur en als er wel een geur aan zit vind ik het ZO raar, als geen menselijke geur te omschrijven. Echt ik wil het bijna onder de neus van willekeurige mensen hangen wat voor geur dat is. Misschien weet ik al wel een vrijwilliger. Het is gewoon met niks menselijks te omschrijven? Dus misschien ben ik wel E.T. Want ik heb ook wel eens gehoord dat mijn scheten heel bizar kunnen ruiken. Maar ik drink geen benzine.
En nee trouwens, helemaal geen verschil. Heeft ie zn piemel dan wel goed gewassen?
Waarom voelt poepen als je ongesteld bent alsof heel je endeldarm uit elkaar wordt getrokken, Jezus
Maar echt he. Voelde gisteren alsof al het eten van kerstmis, pasen en een avond all you can eat sushi er uit kwam en 3 menstruaties. Ben na dat toiletbezoek direct gaan douchen zo goor voelde ik mij.
Dit ding is sinds gisteren uitgegroeid tot pus galore.
Vriend moest weg maar hier had hij nog even tijd voor.
Ooh wat fijn. Ik zou hem nog even laten zitten voor maximaal resultaat
Hij barstte kort na deze foto omdat mn haar erlangs ging
Bah, pus in je haar
Misschien met een rietje drinken? Of mini slokjes nemen
Was dit een piercing? Ik heb dat ook regelmatig met m’n derde gaatje maar nu zie ik het voor het eerst oas goed haha!
Of gewoon een willekeurig puist achter je oor? Dat zou echt heftig zijn
Nope, gewoon random een puist. Bij mijn andere oor zaten 2 (!!) puisten in mijn oor, net voor de ingang. Die heeft mijn vriend ook ‘behandeld’, want die deden super pijn. Echt stomme plekken voor puisten
Ik heb net heerlijk een half uur zitten zweten, rochelen, snotteren en kwijlen in onze stoom cabine. Nog steeds zit een neusgat dicht dus morgen nog een keer.
Lijkt me eerder iets van je lunch? Het duurt een uur of 5-6 voor je eten je darmen heeft bereikt.
Ja dat vind ik ook! Alleen zo kut dat het zo onder je nagels blijft zitten. Vooral als ik dan op de wc op mijn werk mijn handen was ben ik bang dat anderen zien hoe ik het bloed van onder mijn nagels aan het pulken ben.