Het TMI topic

Ik ga echt heel goed op de puisten en mee eters uitknijpen van mijn vriend. Kan ook moeilijk een zichtbare puist laten zitten, maar doe ik altijd wel als we gewoon netjes met zijn tweeen zijn hoor :grin:

1 like

M’n douche liep opeens niet meer door, dus ik probeerde het putje open te maken en was al bang voor de stank die eruit zou komen. Er kwam zo een glibberige haardrol uit, maar verder rook het best lekker? Rook naar m’n shampoo en andere zeepjes hahaha

12 likes

Haha ja zo’n doucheputje is ook niets anders dan zeepresten en haren dus best logisch dat het lekker ruikt, gelukkig maar haha.

Ik heb twee dagen achter elkaar een bonenschotel gegeten en de lucht die mijn lichaam verlaat is echt niet te harden! :scream: Blij dat ik alleen woon :see_no_evil:

1 like

Het lijkt alsof ik vandaag na een week eindelijk de feestdagen achterlaat in het toilet. Wat. Een. Hoeveelheid. En het blijft maar komen.

6 likes

Hier weer eens een foto van mijn neusstrip, dit keer met een licht esthetische inslag.
Eigenlijk gewoon omdat ik de lengte van de mee-eters er goed op wilde zetten. :sunglasses:

25 likes

Wow dit wil ik ook een keer doen.

1 like

Bioré neusstrips is the answer :smirk:

1 like

Ik baal.
Lees hier altijd verhalen hoe mensen vinden dat verkoudheid stinkt enzo, nu ben ik kneiterverkouden dus dacht: Eens mn best doen om dan te ruiken hoe verkoudheid ruikt.
Zelfs dat ruik ik niet :unamused:

Welke neusdouche heb jij? Ik wil er ook graag een!

Ik heb door roaccutane hele droge slijmvliezen in mijn neus. Tijdje terug kreeg ik vaak een bloedneus. Nu is dat opgelost maar heb ik zo’n enorme bloed/snot/whatever korsten in mijn neus. Waar ik natuurlijk niet van af kan blijven waardoor het ook niet weg gaat en het is echt pijnlijk

Ik had vanmorgen onder de douche echt een hele dikke rochel. Ik ben al 2 weken enorm verkouden, en dit voelde echt enorm opluchtend. Ik voelde hem ook echt helemaal loskomen uit mijn neus, heerlijk. Heb hem ook niet meteen weggespoeld maar er even gefascineerd naar staan kijken. Goed begin van mijn dag.

7 likes

Hahaha het leek een beetje op een groen embryo. Maar dan dus uit mijn neus

1 like

Gisteren echt het goorste ooit meegemaakt, ik heb een zware keelontsteking waardoor er een abces is ontstaan. Die ging gisteren vanzelf open en proefde de pus en toen wilde ik gaan spoelen en ging ik letterlijk spontaan over mijn nek van goorheid. Daarna nog drie keer omdat er steeds vlagen kwamen. Als ik eraan denk word ik weer misselijk :disappointed_relieved:

5 likes

Ja was het ook echt heel erg! En het deed inderdaad zo veel pijn omdat ik al 4 dagen eigenlijk geen keel meer had aangezien alles zo extreem opgezwollen was, kon mn huig niet meer zien. Nu is het gelukkig een stuk minder allemaal maar jeetje wat een ellende zeg

Ik heb net een super lange en dikke drol gedraaid. Heb echt nog even 5 seconden vol bewondering mijn drol bestudeerd. Voel me nu 10 kg lichter

17 likes

Oh nee! Dit vind ik echt zo erg voor je. Ik had pas nog keelontsteking, ik dacht dat dat niet meer kon zonder amandelen maar blijkbaar toch wel. De tranen liepen over Mn wangen als ik moest slikken. Zo’n scherpe pijn he niet te doen. Hoe gaat het nu? Kun je wel fatsoenlijk slikken?

Ik had afgelopen week een ghost poo (dat heet toch zo of niet?) Mn poo was al het bochtje van de wc om waardoor ik m niet kon zien EN er zat niks op mn wc papiertje. Maar ik wist zeker dat ik had gepoept!

16 likes

@Jumpsuit Ja ik ben maandag naar de huisarts geweest en die schrok omdat het zo erg was, ik kon echt helemaal niks op de 2 uur dat de ibuprofen werkte na. Ze heeft me meteen antibiotica voorgeschreven en ik moest de volgende dag terugkomen omdat er misschien een abces aan het ontwikkelen was. Dinsdag dacht de huisarts dat het inderdaad een abces was en heeft me naar de KNO-arts gestuurd maar deze zag niks en kon dus ook niks voor me doen. Nou die zat er blijkbaar wel want dat abces is opengegaan en dat gedeelte is sinds vannacht echt een stuk minder gezwollen en pijnlijk en ik ben zooooo blij. Ik deed echt een kwartier over een glas water en pillen kreeg ik helemaal niet weg, daarom heb ik vloeibare antibiotica gekregen. Ik heb eigenlijk alleen een beetje yoghurt, bouillon en appelmoes gegeten en met slapen kreeg ik soms geen lucht meer. Slapen lukte dus ook niet door de pijn en door het ademhalen. Werd echt heeeeelemaal gek ben zo blij dat het over is, moet alleen de kuur nog afmaken.

12 likes

Oh zo kut he! Gelukkig dat je je beter voelt! Keelontsteking is echt de hel op aarde. Hopelijk voel je je snel weer helemaal goed!