Ja ik wist niet dat ik zovee pijn kon hebben maar jij had dus keelontsteking zonder amandelen?
Ja ik wist niet eens dat dat mogelijk was?! Ik had als kind altijd vaak keelontsteking, mijn amandelen zaten aan elkaar en ik kon amper ademhalen. Toen die verwijderd waren was het echt zo’n opluchting! Maar ja ik kreeg echt een suuuuperzere keel eind vorig jaar en ik kon niet slikken niks, alsof er een brok in Mn keel zat en volgens de huisarts was dat toch echt wel keelontsteking wat ik had. Ik heb in tissues mijn speeksel gekwijld en ik werd me enorm bewust van de hoeveelheid ik slikte. Ik dacht dus elke keer “oh nee oh nee ik moet weer slikken” . Op een gegeven moment heb ik zelf gedacht dat ik strottenhoofdhalskanker had. Werd ook helemaal gek. Maargoed, gelukkig ligt dit in het verleden.
Mijn darmen zijn echt kapot vandaag. Ik ben al de hele dag brute scheten aan het laten, het is maar goed dat ik alleen ben.
met stukjes?
Ik had mn lenzen nog niet in. Helaas weet ik dat dus niet
Zo zonde! Kan je 'm niet eens bewonderen
Ik slik ijzertabletten en daardoor is mn poep pikzwart, best fascinerend!
niet Emetofobie-proof
Dit heb ik met mijn zoontje gehad in een subtropich zwembad. Tijdens golfslag. In de herstvakantie.
Wow, dat zou ik dus echt niet trekken haha. Bij mij was het laatst : stond erbij en ik keek er naar.
Oh man, mijn scheten stinken? Er komen zo twee vriendinnen langs, dus ik heb maar even een flinke geurkaars aangestoken.
Zo niet mee eens haha. Ik trek dat dus superslecht, helemaal wat jou overkomen is. Mijn man is diegene die dat oplost haha.
Samenvatting
Ik had een keer pizza peperoni gegeten voor ik ging zwemmen (ik deed aquajoggen haha) en ineens moest ik kotsen, kon het nergens anders dan ín het zwembad doen wantja kon er zo snel niet uit. Alles zinkt, peperoni blijft drijven.
Live vanop mijn wc: even een grote lading lossen die ik al de hele dag niet durfde te droppen bij mijn vriend thuis.
Ja sommige clienten op mijn merk slikken dat ook, schrik er toch altijd van
Beetje raar dat die piercer dat sierraad niet even ontsmet/schoongemaakt heeft dan? Lijkt me toch een kleine moeite!
Heb je geen blaasontsteking? Als het echt stinkt, kan dat namelijk best het geval zijn (staat op zo’n infoposter bij mijn huisarts).
Oh, gelukkig heb je geen blaasontsteking! Ik ben er zelf alert op vanwege die poster maar ik zou niet weten hoe blaasontstekingurine precies ruikt :’) Je moet inderdaad meer gaan drinken dan, mijn leven is echt verbeterd sinds ik meer drink haha
Ik heb wel eens gehoord dat mensen folie over de wc spannen, maar lijkt me erg foutgevoelig
Mijn huisarts zei dat ik ook een vuilniszak een beetje strak in de wc kon hangen, zodat het daar dan op kan vallen. Ik heb het niet geprobeerd, want wij hebben wel een plateau, maar miss is dat een optie?
Je kan bij de apotheek vragen naar een fecesvanger, kan niet duur zijn, is een soort hangmat die je in de wc hangt waar de boel dan op terecht komt en waarmee je (schijnbaar, zelf nooit geprobeerd) makkelijk de boel kan inpakken.