Ik ben verkouden dus slaap steeds net mijn mond open en in de ochtend heb ik dan zo veel plak op mijn tanden en aan de binnenkant van mijn lippen
Eerste ‘echte’ menstruatie na mijn bevalling.
En ik vond dat de afvoer in de badkamer niet meer zo snel doorliep, dus toen heb ik de boel open gemaakt. Ik trok er een kluwen haar uit zo groot als een drol, bah. Sinds de bevalling is mijn haar nogal uitgevallen en dat leek wel allemaal in de afvoer te zitten. Er gaan dan ook lekker van die zeepresten aan zitten. Heb staan kokhalzen toen ik het weghaalde.
Wat een heerlijk gevoel is het toch als je eindelijk een dikke puist kan uitdrukken.
En ladies, hoe staat het met jullie pooptracker?
Oh jeetje ik poep weinig
Ik gewoon teveel
Ik sta op 5, maar dat is voor mijn doen al veel, aangezien er regelmatig 5 a 6 dagen tussen zit.
Same, was al trots op mijn 8 hahaha
Holy Shit. Ik heb er net 17 opzitten!
Bijna elke dag wel een keer
En ja, de pooptracker kan ik invullen volgens de bristol stool chart!
Ja ik moet echt elke dag wel 2 of 3 keer.
Oh wow, bekende poepplaatjes van werk.
Ik poep vgm echt elke dag
Oké ik heb dit ook nodig! Zeker nu is het zo onregelmatig als de pest en dus met uitscheuren enzo . Kan geen kwaad om het ff bij te houden!
Vanochtend op het toilet was ik mega aan het doorlekken na de nacht. Heel het touwtje was een dikke sliert bloed. Ik kon zelfs een paar klonten eruit persen. Maar goed, dat ding moest er dus uit dus dat ging sowieso een smerig karwei worden. Gevolg was dat er overal bloed op de toiletrand zat en ik een sliert bloed wat aan mijn vingers kleefde door de lucht heen "gooide " en op de wc-rol terecht kwam. Alles onder. Pff.
Ik wil dit ook zo! Dat je gelijk ziet hoe of wat. Bij mij staat er alleen een stipje. Hoe krijg ik dit ook zo?
De app die ik heb heet ook echt gewoon pooptracker. Kan je vinden in de app store
Ik had vorige week op m’n werk het gevoel dat ik nodig moest poepen, was opzich nog wel op te houden dus ik werkte nog even verder. En toen uit het niets werd de drang heel hoog en had ik een scheet waarvan ik dacht: ohhh shit (pun intended), dit is mogelijk meer dan alleen een scheet.
Naar de wc geracet, en een armageddon aan diarree. Spetterde fucking overal heen. En het had dus inderdaad ook in mijn onderbroek gelopen, superfucking ranzig. Dus daar zat ik op mn werk met een onderbroek met poep? Wist ook echt niet wat te doen. Ik had een jurkje met zo’n dikke panty/maillot aan, heb uiteindelijk mn onderbroek uitgedaan, in wc papier gewikkeld en weggegooid, alles zo goed mogelijk schoongemaakt en mn panty weer aangedaan zonder onderbroek. Voelde heel ongemakkelijk maar aan de andere kant echt verbazingwekkend comfortabel overigens!
Was ook verder helemaal niet ziek en daarna ook geen andere klachten van buikgriep oid gehad, dus waar deze stroom opeens vandaan kwam? Heb de dagen daarna voor de zekerheid wel een schone onderbroek meegenomen in mn tas
Ik heb dus een huidaandoening waardoor ik snel onderhuidse ontstekingen krijg… Nu was dat wel vrij rustig de laatste tijd/jaar maar ik heb er nu echt ineens een stuk of 7 a 8 tussen mijn benen. Fuck wat pijnlijk. Ik gooi het maar op stress.